hauska Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Jeg liker seirien "tusen biter" kjempe bra. De bøkene er skrevet veldig godt!! Hvis du har lyst på en rørende bok må du prøve "tusen biter". Jeg har grått minst en gang i hver bok både av glade og triste greier Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Min favoritt er utvilsomt ringenes herre, tett fulgt av Sword of truth-serien.. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 helt klart Kurt blir grusom. spennende, skummel, morsom og barnslig. hva mer kan man ønske av en barnebok? Doppler er også en favoritt.. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Tolkien's mesterverk, The Lord of the Rings. Fantastisk, episk, spennende og velskrevet! Lenke til kommentar
mummi-pappa Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 (endret) Tolkien's mesterverk, The Lord of the Rings. Fantastisk, episk, spennende og velskrevet! 7825998[/snapback] Enig Er utrolig mye spennende i den boken... For et "univers" Tolkien skapte.. Filmene er bra, men bøkene er bedre! Må jo også nevne at Harry Potter er en utrolig bra serie, gleder meg til bok nr 7 nå Endret 29. januar 2007 av mummi-pappa Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Prosessen av Franz Kafka Narsiss og Gullmunn av Hermann Hesse Farvell til våpnene av Ernest Hemingway Veronika vil dø av Paulo Coelho Sjur Gabriel av Amalie Skram Job: A comedy of Justice av Robert Heinlein Lenke til kommentar
O.J Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Har bare et par kapitler igjen av Dan Brown's Angels and Deamons. vært en spennende bok, men hadde fått et par spoilere av noen ivrige kamerater på forhånd. Er på utkikk etter en ny bok å lese. vil ha en blanding av spenning, triste scener og en episk følelse. gjerne en liten bokserie. noen å anbefale? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 blir ferdig med LOTR i kveld(er 5 sider igjen) og hadde trodd denne skulle bli den beste, men den ble det ikke, den er en fin bok, men kvaliteten på kapitlene varierer veldig, noen deler av boka(den som har med krigen å gjøre) er veldig godt skrevet. men så fort man kommer til frodo/sam delen blir det vansklig å gidde å lese videre. og det samme skjer jo i filmene også frodo/sam delen der er også kjedelige. det blir også masse natur skildring som jeg finner helt uinteresant. så den beste boka jeg har lest er nok Wellington's Rifles: Six Years to Waterloo with England's Legendary Sharpshooters Den har liksom alt, fantastiske skildringer av slag(ekte slag) den er meget trist, da persjoner du har fått sansen for dør og man hadde virklig håpet på at de skulle overleve, dette er ekte mennesker som har død i vikrligheten. Det er også veldig fint å lese om vennskapet som vokser mellom soldatene og hvordan de går gjennom lid og mere ild for hverandre. og man blir veldig glad da man kommer til slutten og får vite at flere av dem du har lest om overlevde her er link til de som vil kjøpe den http://www.amazon.com/Wellingtons-Rifles-W...ie=UTF8&s=books Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Boken jeg TROR jeg har satt mest pris på i de senere er nok Vindens Skygge av Carlos Ruiz Zafón. Igjennom min karriere som leseløve er det så mange utrolig gode bøker at jeg ikke engang orker tanken på å utnevne et lite knippe som "best". Lenke til kommentar
Cooj Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Det tror jeg faktisk blir Beatles av Lars Saabye Christensen. Jeg ble i alle fall ganske grepet av den da jeg leste den på barneskolen en gang. Lenke til kommentar
eivind lunder Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 For tiden driver jeg med Ringenes Herre, og så langt: Fantastisk! Ellers har jeg ikke lest så mange bøker, men blant de få ligger Animal Farm høyt. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Hmm. det må vel bli Engler og Demoner av Dan Brown. Eller Silmarillion og Hobitten av J.R.R Tolkien. Selvfølgelig likte jeg LOTR også. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Folkens. Det er jo helt umulig å si hva som er den beste boka en har lest. Det finnes jo så utrolig mange bra bøker der ute Men de bøkene jeg har lest flest ganger er vell "Hitchhikers guide to the galaxy", "Lord of the rings" og noen av bøkene til McCaffrey Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Min favoritt er definitivt Naiv Super av Erlend Loe. Er ingen storleser, leser kanskje 1 bok annenhvert år. Av og til hvert år. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 LOTR, definitiv. En kjempe bok som aldri blir kjedelig. Lest den rundt 40 ganger nå, liit for mange kansje? Lenke til kommentar
kentiver Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Engler og Demoner av Dan Brown;) Lenke til kommentar
Devi Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Gå på Outland, og se på Serien av The Wheel Of Time!! Generelt så har jeg lest utrolig mange bra bøker, vanskelig å velge. The Wheel Of Time er fantastisk.. <3 Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Gå på Outland, og se på Serien av The Wheel Of Time!!Generelt så har jeg lest utrolig mange bra bøker, vanskelig å velge. The Wheel Of Time er fantastisk.. <3 8036403[/snapback] Wheel of time serien til Robert Jordan er bra ja men den er litt "såpeopra-aktig" og ikke det beste man finner i denne sjangeren. Men absolutt verdt å lese :) Lenke til kommentar
Ezekiel Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Ein av dei beste bøkane eg har lest må deffinitivt vera "The Tristan Betrayal" av Robert Ludlum. Ei fantastisk bok, som ein kvar med respekt for seg sjølve bør lesa. Ellers kjem Jason Bourne-triologien (også av Robert Ludlum) like etter. Ringens Herre er jo også eit sant meisterverk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå