Edmund Blackadder Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Da skal jeg ikke være dømmende, men la meg komme med følgende utsagn: Engler og Demoner BEDRE enn Ringenes Herre? Hver sin smak, hver sin smak, men jeg kan bare ikke forstå dette. Hva slår Engler og Demoner Ringenes herre på? må si at Engler og Demoner slår Ringenes Herre på de fleste punkt Lenke til kommentar
Reite Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 American gods av Neil Gaiman har jeg akkurat lest nå. Den var veldig god, men langt fra den beste. Fantasy fan som jeg er tror jeg at jeg må si at Raymond Feist sin riftkrig trilogi er noe det beste:) Lenke til kommentar
covah Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Joe Haldeman "The forever war". Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Da skal jeg ikke være dømmende, men la meg komme med følgende utsagn: Engler og Demoner BEDRE enn Ringenes Herre? Hver sin smak, hver sin smak, men jeg kan bare ikke forstå dette. Hva slår Engler og Demoner Ringenes herre på? må si at Engler og Demoner slår Ringenes Herre på de fleste punkt 7410336[/snapback] Hvis en person ikke liker Ringenes Herre men liker Engler og Demoner så betyr vel det at Engler og Demoner slår Ringenes Herre på fleste punkt for den personen? Selv synes eg at Ringenes Herre er en av de beste bøkene eg har lest :] Wheel of time har også endel bra bøker og Jan Guillou's serie om Arn tempelridderen er også utrolig bra. Klarer egentlig ikke å besteme meg for hvilke bøker eg liker best siden de har alle fenget meg slik at eg har lest dem flere en 1 gang. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Jaudå, men jeg ville bare vite hvilke punkter og hvorfor. En liten begrunnelse hvis han/hun har en Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Personlig så må jeg nok si LOTR ja. Lenke til kommentar
flaff Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Snow Crash av Neal Stephenson. kan lese den boken flere ganger og blir aldri lei av den. Lenke til kommentar
Eteled Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Åsa folket. Ei bok om korleis dei kristne kom til Noreg og slakta ned dei som ikkje ville leve som ein slave for den kristne gud. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 The Black Jewls av Anne Bishop muligens. Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) The Life Of Pi (Yann Martell) er min favorittbok. En fengende historie hvor en indisk dyrepasser, midtveis på vei til USA, ender opp på en livbåt med seg selv, en zebra, hyene, orangutang og "Richard Parker". Fantastisk fortelling.. Nå befant jeg meg på en strand i Goa, India da jeg leste den, etter å ha reist rundt i landet i 3 uker. Mulig det gjorde boka bedre Endret 10. desember 2006 av mFaFa Lenke til kommentar
Tornado Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Må nok si meg enig med enkelte andre her: "Digital fortress" og "Angels and demons" av Dan Brown er de to beste bøkene som jeg har lest. Ekko: digger nok også LOTR Lenke til kommentar
Mollin Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 "Parfymen" av Patrick Suskind. Er ikke så mange som har lest den tror jeg, ganske spesiell. Hadde vært artig å vite hva andre syns om den. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Trur det må bli Angels & Demons av Dan Brown, eg held meg stort sett i eventyr/fantasi-sjangeren og har ikkje lese all verdens, men så langt blir det nok A&D. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Alle som liker fantasy forplikter seg til å lese The Black Jewels trilogien av Anne Bishop, LOTR kan ta seg en hel bollepose, dette er fantasy av ypperste klasse. Lenke til kommentar
AngusMacBob Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Har lyst til å dra frem klassikeren "Dracula" av Bram Stocker. Uten tvil den boka jeg har lest flest ganger. Utrolig å tenke på at boka snart er 110 år gammel!! Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 de fleste bøkene jeg har lest er skrevet av denne fyren, hvorav min favoritt er HMS Ulysses. de fleste av bøkene hans er omtrent like gode. anbefales dersom du liker spenning/krim/krig Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Республика Шкид / Respublika Shkid Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Brødrene Karamasov. Spennende lesing med et hav av historier som går logisk inn i hverandre. Lenke til kommentar
scythe Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 hm bøker jaha får vel si Donald Pocket 132 Lenke til kommentar
Snø Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Maskeblomstfamilien av Lars Saabye Christensen En dyster, men likevel kjembra bok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå