AT1S Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 2003: DaVinci Koden av Dan Brown må være den beste tror jeg. Så har jeg jo også lest Engler og Demoner og Den Siste Tempelridder, som også begge er to gode bøker. Lenke til kommentar
iskisk Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 "Memoirs of a Geisha" av Arthur Golden er en av mine favoritter. Jeg lo, jeg grein og jeg fikk virkelig noe å tenke på. Det er vel med denne boken som med så mange andre som blir filmatisert, at filmen ikke kommer i nærheten engang! Ellers er "Great Expectations" av Charles Dickens absolutt ikke å forakte! Lenke til kommentar
HalliHallo Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Ser ikkje ut som det har våre svære aktiviteten her på over 1 måned, men starten var bra. Mi beste bok eg har lest er "De dømtes legion" av Sven Hazel. Den er nr. 1 i ei stor rekke, men man trenger ikkje lese alle for å få "følelsen". Dabba litt av på bok nr. 2. Need medic Lenke til kommentar
Mathiasman Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Står mellom Beatles av Lars Saabye Christensen og Engler og Demoner av Dan Brown. Har ikke lest oppfølgeren til Beatles da, og heller ikke Den hellige gral av Mr.Brown. Må lese : ) Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 The Cocka Hola Company av Abo Rasul (Matias Faldbakken). Dette er den boka jeg har lest ut raskest, klarte knapt å legge den fra meg. Den er utrolig morsom, interessant og konfronterer leseren med diverse sære holdninger osv. Anbefales til alt og alle. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 1. Ringenes Herre 2. A Game of Thrones - GRR Martin Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 The Diceman - Luke Rhinehart Dette er den beste boken jeg har lest. Det er dog en av de få jeg har lest. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Ringenes Herre Harry Potter (når du tenker forhold til filmene ja da er de ganske bra) The Hobbit Ja de jeg kommer på i farta Lenke til kommentar
Hattifnatt Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Har lest mange gode bøker egentlig, men de beste er vel Harry-Potter *elske* og bøkene av Danielle Steel Lenke til kommentar
Gyrid Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Jeg er utrolig glad i å lese og jeg har ganske mange favorittbøker, for å nevne noen: Dirk Pitt bøkene til Clive Cussler The Ancient Future av Traci Harding Sagaen om Paksenarrion bok 1 og 3 and Elizabeth Moon Merry Gentry serien av Laurell K. Hamilton Dresden Files av Jim Butcher The Black Jewels Trilogy og Dreams made flesh av Anne Bishop Korsfarertrilogien og de første bøkene om Carl Hamilton av Jan Guillou sagaen om Riftkrigen av Raymond E Feist Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Av sci-fi bøker må jeg si at Dune kommer høyt opp. I fantasy sjangeren har jeg Wheel of Time serien av Robert Jordan, LOTR og Harry Potter :9Ellers så er Alkymisten av Paulo Coehlo sinnsykt bra, kanskje litt kort. Den er gjort på en dag på stranda, men uansett en fantastisk bok... 6529481[/snapback] Ble tipsa om ALKYMISTEN, er nok den beste boka jeg har lest, tenkte på hendelsen i flere dager etterpå. Lenke til kommentar
vidarho Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Må bli enten Lars Saabye Christensens Beatles, eller The holy blood and the holy grail Hvorfor må bøker plutselig bli så triste?! Leser Teori & Praksis av Nikolaj Frobenius. Den er hyggelig og spennende hele tiden til det helt plutselig skjer noe som gjør alt så trist. Drittbok, hater å være trist når jeg leser. Dette er en av de bedre bøkene jeg har lest i tillegg til de ovenfor. Lenke til kommentar
-Shaq- Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Det må nok være alle Harry Potter bøkene, elsker de ! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 The Cocka Hola Company av Abo Rasul (Matias Faldbakken). Dette er den boka jeg har lest ut raskest, klarte knapt å legge den fra meg. Den er utrolig morsom, interessant og konfronterer leseren med diverse sære holdninger osv. Anbefales til alt og alle. 6904209[/snapback] Skulle til å skrive omtrent det samme. Sjekk også ut oppfølgeren, Macht und Rebel. Lenke til kommentar
mizzmona Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 beste boka jeg har lest må vel være Herbjørg Wassmo- huset med den blinde glassveranda anbefales Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Sjekka faktisk ut Macht ünd Rebel først. Syns den var kanonbra. Så leste jeg The Cocka Hola Company. Enda bedre, om mulig. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 "DaVinci-koden", Dan Brown "Rødstrupe", Jo Nesbø "Halvbroren", Lars Saabye Christensen Fantastiske bøker. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Synes det er merkelig at så mange synes at Da Vinci koden er en god bok... Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Hey, den er en tråd for å si hvilke bøker en selv liker, og siden det er subjektivt, er det å rakke ned på det bare tåpelig. Spesielt når dere ikke har noen begrunnelse for det dere sier. Jeg liker "Harry Potter" bøkene, "Wheel of Time" og "Sagaen om Paksnarrion". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå