cathped Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Beste boka eg har lest er Bibelen. For den gjorde noko med meg! Dei fleste har eit eller anna forhold til den. Lenke til kommentar
Lactal Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg har liksom bare lest Harry Potter, og Twilight serien nå. Men hittil er det Twilight serien, da, selv om det sikkert forandrer seg når jeg begynner å lese andre bøker. Har veldig lyst til å lese bøker som Veronika vil dø, La den rette komme inn og Brida... Må bare bli ferdig med Twilight serien Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Animal farm - En satirisk roman som kritiserer den russiske revolusjonen, forkledd bak handlingen om dyrene på en gård, som står sammen mot menneskene, med ideologien dyrismen, som hevder at alle er like mye verdt. Hobbiten - Jeg elsket denne boka. Den er utrolig spennende, og det er umulig å ikke leve seg inn i handlingen! Watership down - En "barnebok" med en dypere mening bak. I morgen var jeg alltid en løve - Jeg lærte mye av denne boka. Det finnes håp, det finnes lys i tunnelen. Harry potter-serien - Trenger jeg si noe her? Lenke til kommentar
Losmios Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Har lest en del bøker men disse må være favorittene: Blekkhjerte av Cornelia Funke Harry Potter-bøkene av J.K Rowling Twilight Saga av Stephenie Meyer Darren Shan-saga av Darren Hsan Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Skatten på sjørøverøya av Robert Louis Stevenson når høyt blant bøkene jeg har lest. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Jeg leste Veronika vil dø av Paulo Coelho i løpet av dagen i går, og jeg må si at den boken gjorde inntrykk på meg. Tanken på hvordan livet så fort kan forandres, hvordan vi på en måte holder oss selv tilbake fra å leve et fullkomment liv er merkelig. Og hva er galskap? Nei, dette var virkelig en god bok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå