Devi Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Det er veldig mye fantasy som er bra å lese, har seff lest bedre enn Robert Jordan sine, og jeg syns det er teit å måtte vente lenge på neste bok, men slik er nå bare. Fins bedre, fins verre, allikevel fantastisk. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 WoT er helt fantastisk til å begynne med, men den mister liksom drivet i de seneste bøkene. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Jeg leste nettopp en fantastisk liten bok. "Oracle Night" av Paul Auster Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Jeg ble igår ferdig med "En helt vanlig dag på jobben" av Håvard Melnæs. En kjempegod bok med mange morsomme og detaljrike beskrivelser av hvordan norges største ukeblad jobber. Lenke til kommentar
covah Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Det er veldig mye fantasy som er bra å lese, har seff lest bedre enn Robert Jordan sine, og jeg syns det er teit å måtte vente lenge på neste bok, men slik er nå bare.Fins bedre, fins verre, allikevel fantastisk. 8042162[/snapback] Du må kanskje vente LENGE på neste bok, iom. at Jordan er dødssyk, og kanskje ikke rekker å skrive flere bøker. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Hitchhiker's guide to the galaxy er fantastiske bøker. Samme med Fight Club og A Clockwork Orange. Lord of the Rings var en grei bokserie, med en veldig bra og svært utbrodert historie rundt. Av norske bøker vil jeg si Rune Belsvik sin bokserie om Arne er fantastisk Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Av bøker, så er den beste jeg har "Den Fremmede" av Albert Camus. Av dramatiske tekster er "Endgame" av Samuel Beckett favoritten. Lenke til kommentar
Sokkhove Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 hmm.... Ringenes Herre er vel den beste eg har lest. like etter kjeme dei 4-5 første bøkene i Tidshjulet (wheel of time).... genial fortelling, men som sagt tidlegare her.. den blir kjedli etterkvart. men d e vel ei av dei mest gjennomførte fantasyverdenane som e laga.. i allefall ikkje langt i fra:p Hobbiten er og ei bok som kjem høgt opp på lista... koseligare bok skal du leite lenge etter:p Lenke til kommentar
nord Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Har ikke lest så mye at det gjør noe. er 80% toalett leser og storkoste meg både med Den siste tempelridder og Haikeren's guide til galaxen. Lenke til kommentar
ompopo Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 The Dark Tower av Stephen King er vel den beste bokserien jeg har lest. Før det var det vel Greven av Monte Cristo (norsk førsteutgaven i tre bøker). Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Harry Potter and the Half-blood Prince Spennende! Lenke til kommentar
Krikky Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Den beste boka jeg har lest må være Adam Den Tredje I Fjerde.. Den får deg virkelig til å se på livet med et litt annet syn. Noe av det beste man kan gjøre faktisk er å lese litt sånne romantiske bøker og sånt på kveldene.. Selv om jeg er en gutt så leser jeg sånne bøker faktisk, og det gjør deg merklignok til en bedre person når du er litt trøtt.. Serriøst.. Lenke til kommentar
Fawks Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 De beste bøkene jeg har lest må være disse her: 1. Riket ved Veiens Ende, Jan Gulliou 2. Harry Potter og halvblodsprinsen, J.K Rowling 3. Iskaldt Bedrag, Da Brown Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Da Vinci koden var ekstremt spennende når jeg leste den. Meget god var den også. Ble skuffet av filmen. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Leser egentlig ikke så veldig mye, men er det en bok jeg likte spesielt godt var det "The Never ending Story" Lenke til kommentar
Inhocsignovinces Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Bøkene om Arn av Jan Guillou. Hvilken av de som er best er jeg ikke sikker på. Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) 1. Papillon av Henry Charriere. Sann historie 1. Den mørke materien/ His dark materials 2. Alex Rider serien (de 3 første hvertfall) 3. Harry Potter serien EDIT: Ny nr. 1 Endret 20. juni 2007 av Ashol Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Lurer faktisk på om den absolutt beste er Rats in the Walls. Ufattelig bra. Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Hei! Liker ganske godt fantasy-bøker, og har lyst på en god bok å lese. Har lest bla. Tolkiens bøker, Harry Potter, Arven serien og liker bøker som har litt å gjøre med dverger, alver, trolldom og middelalder ting. Så har dere noen tips til en god fantasy bok, som er noe alla av de jeg ramsa opp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå