Gå til innhold

Hva er beste mus til FPS spill??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg vil anbefale deg å ikke å kjøpe trådløs!

:grin::D

Da blir den altfor tung og er vanskelig å presisere.

jeg liker de så lette at man kan løfte musen fra matta og liksom dra bortover. serlig hvis man har liten sens. Jeg bruker microsoft intelli explorer 3.0

Det er den beste musen jeg noen gang har hatt. :smile: Optisk men ikke trådløs hvil jeg anbefale på det sterkeste. Du kommer garantert til å bli fornøyd.

Men to ekstraknapper på sidene har man de viktigste funksjonene på musa. Det eneste er at de er litt dyre. men den billigste finner du på http://www.datorbutiken.no

KJØP DEN! :grin:

Lenke til kommentar

Anbefaler heller ikke trådløs, det er tunge + at du gjerne må ha en backup mus til lan, noe som hverken hjelper på fraggen eller humøret.

Jeg har selv ms intellimouse v3, og synes den lugger for mye, skal kjøpe meg mouseskatez og en ordentlig musematte.

Lillebroren min har Logitec dual optical, og jeg synes faktisk den er diggere. Først og frems fordi den glir mye smootere.

Lenke til kommentar

Har en Logitech Ifeel optical MouseMan

Optisk med force feedback = kult i Medal of honor :smile:

Den er original med blå perlemor-lakk, blått lys og blått transparent side deksel.

Finner den ikke på hjemmesidene til logitech men modell betegnelsen er M-UN53b

Fant en link :smile:

http://www.gideontech.com/reviews/logmo/

Som storforbruker av mus :smile: er denne en av de bedre jeg har hatt :smile:

------------

Less is More

01010100 01101111 01110010 01100101

[ Denne Melding var redigert av: 356speedster på 2002-11-08 02:25 ]

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Fikk min MX500 og jeg er stor fornøyd med denne. Den er sååååå mange ganger bedre enn Logitch Dual og MS v.3 sin at det ikke er noe mer å si. Den sitter veldig bra i hånda og du tilpasser deg på noen få sekunder. Virker som om du har hatt den for alltid.

Liten minus. Jeg synes den er litt tung men ikke så har jeg vært trofast mot min Logitech Pilot med ball hehe. Men nå er jeg utro og trives med det :razz:

Lenke til kommentar

Quote:

Liten minus. Jeg synes den er litt tung men ikke så har jeg vært trofast mot min Logitech Pilot med ball hehe. Men nå er jeg utro og trives med det :razz:

Logitech er fan og kjent for å legge inn en liten vekt som de fester under museknappene for at den skal bli litt tyngre og virke mer fast.

Sånt hater jeg da mer vekt = mer slitasje

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hei igjen!

Jeg endte tilslutt opp med Logitech MX300 jeg gitt.

Og det angrer jeg ikke på overhodet.

Den er lett, sitter godt i hånda grunnet noe nye materialer som er benyttet tror jeg. Den sitter hvertfall som støpt!

Føttene glir som som lakksko på hålka med Func musmatta. I tillegg er den presis, det mest presise optiske musa jeg har benytta!Perfekt til FPS spill!

Logitech har også lansert ny driver som løser problemene med at rulling og knapper ikke funker i spill! GLIMRENDE!!Det beste valget!!Helt klart!!Gå for MX300 eller MX500!!Gå for MX300 om du liker lettvekts mus!Og last ned ny driver!

Har selv prøvd MS 3.0, Dual Optical,Logitech Wheel Mouse Blue etc. Men Logitech MX ROCKS!!!!!!!!

Ny driver lastes ned her folkens:

http://www.logitech.com/index.cfm?page=dow...19&languageid=1

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-04 17:45, skrev Pep:

Hei igjen!

Jeg endte tilslutt opp med Logitech MX300 jeg gitt.

Og det angrer jeg ikke på overhodet.

Den er lett, sitter godt i hånda grunnet noe nye materialer som er benyttet tror jeg. Den sitter hvertfall som støpt!

Føttene glir som som lakksko på hålka med Func musmatta. I tillegg er den presis, det mest presise optiske musa jeg har benytta!Perfekt til FPS spill!

Logitech har også lansert ny driver som løser problemene med at rulling og knapper ikke funker i spill! GLIMRENDE!!Det beste valget!!Helt klart!!Gå for MX300 eller MX500!!Gå for MX300 om du liker lettvekts mus!Og last ned ny driver!

Har selv prøvd MS 3.0, Dual Optical,Logitech Wheel Mouse Blue etc. Men Logitech MX ROCKS!!!!!!!!

Ny driver lastes ned her folkens:

Kjøpte meg denne jeg og etter at jeg leste testen her på gamer.no og må si at dette er en av de beste jeg har prøvd. Med fUnc 1030 uten mouseskatez er det vidunderlig. Skal aldri prøve mouseskatez igjen etter at de ødela dual optical'en min :sad:

Hva hjelper de nye driverne til egentlig?

Lenke til kommentar

Helt enig. Logitech MX300 med Func 1030 er helt suverent!!!

De nye driverne løser problemet med hakking når man bruker rullehjulet, og at rullehjul og knappper (feks midtre knapp) ikke har fungert i spill. (Feks i UT 2003).

Etter å ha innstallert den nye driveren (v9,75), fungerer alle knapper og rullehjul perfekt!!

Takker og bukker til Logitech for en fenomenal jobb!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...