Athlon Power Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Jeg skal få meg et nytt kabinett til jul. Hva burde jeg skaffe meg?. Tenker på noe fra cheiftech men er ikke sikker. Sikler på enermax til 4000kr men det blir for mye. 1500kr max BobboZ Lenke til kommentar
Ardie Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Det har nå vært en utallige emner om akkurat dette emnet. Hvis du bruker søkefunksjon på menyen til ventre vil du finne dem. :smile: Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 10. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2001 Jeg vet det. Men da det kommer nye kabinetter hver dag og det aldri skader med nye meninger velger jeg og lage et nytt innlegg! BobboZ Lenke til kommentar
Danny Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 chiftecen er bra og grei pris,aliminium kasser er fete men svindyre. Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 10. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2001 Hvilket kabinett burde jeg gå for. Er ute etter mye plass for stille vifter og lite støy? BobboZ Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 11. desember 2001 Del Skrevet 11. desember 2001 Jeg har bestilt Chieftec DX01SLD (sølv). Fin design og meget god plass. Med en ultra quiet strømforsyning (under 26dB), samt Papst vifter 8412NGL (12-14dB)til kabinettet og en Noise Control vifte til CPUen. Tror det blir en fin og støyfri kombinasjon. [ Denne Melding var redigert av: Pluto på 2001-12-11 07:56 ] Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 11. desember 2001 Del Skrevet 11. desember 2001 Vel...Eg har veldig lyst på eit blått Chiftech Big Dragon kabinett..Virker som eit veldig godt kabinett..Liker designen og utforminga;) Har ikkje sett kabinettet anna enn på bilder fra dei ulike webshopane men,eg synest det likevel virker som eit godt kabinett..Og har tenkt å kjøpe det til min neste stasjonære pc..:wink: Lenke til kommentar
Gega Skrevet 11. desember 2001 Del Skrevet 11. desember 2001 Men er det ikke mulig å få tak i noen andre kabinett enn chieftec som er pen å se på men allikevel funsjonell og god kvalitet..begynner å bli litt lei dissr chieftec kabinettene. overalt hvor man snur seg så ser man disse kabinettene...Det må da finnes noen andre merker..eller? Lenke til kommentar
sveis Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 Har nettopp gjort et innkjøp av en amd Thunderbird.. Er rimelig rookie på å bygge pc så jeg bare lurte på om jeg måtte ha et visst kabinett for at jeg i det hele tatt kunne få amd cpuen inni kabinettet...eller få det til å passe eller noe...(hvordan man skal si det på fagspråket vet jeg ikke) antar at folk har jævlig peiling på det her.. Mvh $vei$ Lenke til kommentar
yngvej Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 ta en titt på http://www.quick.no Her finner du noen utradisjonelle design til en overkommelig pris. Yngve Lenke til kommentar
Xell Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 Quote: sveis skrev (2001-12-12 09:58):Har nettopp gjort et innkjøp av en amd Thunderbird..Er rimelig rookie på å bygge pc så jeg bare lurte på om jeg måtte ha et visst kabinett for at jeg i det hele tatt kunne få amd cpuen inni kabinettet...eller få det til å passe eller noe... Til en amd thunderbird trenger du er socketA hovedkort (eller du har det allerede), og disse har ATX form. Da er det eneste kravet til kabinett når det gjelder utforming er at det har plass til et ATX hovedkort. Kjøper du er nytt kabinett er det garantert plass. Kjøper du et brukt kabinett må du passe på at du ikke kjøper et kabinett med AT format. I tilleg kommer vurderinger som stømforsyning, hvor mange harddisker/cd-rom-enheter skal du ha plass til og ikke minst tilgjengeligheten til hardwaren (hvor enklet er det å åpne for å komme til inni) Håper det hjalp litt. Du trenger altså ikke bekymre deg for at du ikke får plass til prosessoren, men at du får plass til hovedkortet. Lenke til kommentar
sveis Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 Takker for hjelpen, dog jeg kommer nok til å rote det til for det.. Men skjønte jeg det riktig så er fasiten denne: er det ATX så går det uanz.. Gamle maskinkabinett..er det stort sett AT-format? Have fun go mad.. $vei$ [ Denne Melding var redigert av: sveis på 2001-12-12 12:06 ] Lenke til kommentar
yngvej Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 "Gamle" kabinett er nok ikke ATX men allerede på Pentium 100MHz sin tid var det ATX kabinetter. Du må sjekke strømforsyningen, hvis den er ATX bør det hele kunne funke. Yngve Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 Elle kabinettene på http://butikk.quick.no/ er fine og billige da. (er på tilbud uke 50) Ånei, jeg er ikke eier eller ansatt i quick.no Lenke til kommentar
JonV Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 Eller hvis du har god råd og ønsker et stille kabinett..koolance http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?A...?ARTNR=KOOLPC02 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå