B0hemen Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Love Actually (2003)Fabuleux destin d'Amélie Poulain, Le (2001) Støttes, særlig Amèlie. En av tidenes beste og koseligste filmer. 6495930[/snapback] Enig! Lenke til kommentar
stiiig Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 The big Lebowski som nevnt, og K-Pax... Lenke til kommentar
nullpeiling Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Kan anbefale Belle epogue fra 1992. 18 år gamle Penélope Cruz spiller en sentral rolle i denne koselige filmen. Lenke til kommentar
sharona Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 3 av mine ynlingsfilmer er utrolig koselige filmer. Eternal Sunshine of the Spotless Mind Casablanca Dirty Dancing Dette er filmer som er vanskelige å leve uten. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Kvinnen i mitt liv. Så den akkurat nuh. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Goodfellas er i alle fall koselig i starten. Catch Me If You Can er også en koselig film som kan annbefales. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Såg nettopp Shooting Fish. Utrolig koselig film. Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 (endret) Eternal Sunshine of a Spotless mind Charlie and the Chocolate Factory Chocolat Cruel Intentions My Boss's Daughter March of the Penguins Vanilla Sky Man on the Moon The Majestic The Truman Show Ghost Endret 17. juli 2006 av Po[wP]ow Lenke til kommentar
sharona Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Vanilla Sky?!?! Koselig?!?! er du sikker på dette? er ikke akkurat en film eg hadde hadt lyst å sitte meg ned med kjæresten og sett. skal love deg at eg har gjort noen syke feil når det gjelder filmer å se med kjæresten. såg A Clockwork Orange og American Psyco med kjæresten. Ikke gode valg må eg si. Ikke i det heletatt. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 18. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2006 Kjempefin respons, jeg har lagt til denne siden i favoritter i nettleseren :-) Genialt med direkte linker til imdb. Kjæresten har vært bortreist en stund, vi savner hverandre svært mye, det skal bli godt å slappe av med en koselig film igjen. sharona, Du kunne ha valgt dårligere.. Jeg valgte Saw 2 en gang Lenke til kommentar
sharona Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Pycnopodia min venn... Jeg så saw 2 med min gamle kjæreste og det synest eg var helt greit fordi det var en skrekkfilm. A Clockwork Orange var pervers og grotesk. fantastisk i min mening. Jentene eg har sett film med har vært ganske barnslige og ikke klart å se forbi det groteske og se det fantastiske i en film. A Clockwork Orange var litt grotesk, men også et stykke kunst. skal man se koselig film alene er A Clockwork Orange himmel. Lenke til kommentar
sake Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Slenger meg på Love Actually. En av de få romantiske komediene jeg synes er bra! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Såg A Clockwork Orange og American Psyco med kjæresten. Ikke gode valg må eg si. Ikke i det heletatt. 6510192[/snapback] Jeg så A Clockwork Orange sammen med eksen. Det var da bare kos? (jeg ser ikke problemet >.< ) Koselige filmer; The Breakfast Club Disney-filmer, rett og slett Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 (endret) Sleepless in Seattle med Tom Hanks og Meg Ryan. Endret 18. juli 2006 av Chevelle Lenke til kommentar
sharona Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Siden vi nevner Sleepless in Seattle med Tom Hanks og Meg Ryan kan vi jo også ta med You've Got Mail med de samme to skuespillerene. Begge kjempekoselige filmer. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Siden vi nevner Sleepless in Seattle med Tom Hanks og Meg Ryan kan vi jo også ta med You've Got Mail med de samme to skuespillerene. Begge kjempekoselige filmer. 6510706[/snapback] enda en meg ryan film som kan sees er Englenes by. med nicolas cage Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Anbefaler på det varmeste: The World's Fastest Indian Makan til feelgood-film har jeg ikke sett på år og dag. Anthony Hopkins er blitt en riktig koselig gammel gubbe på sine eldre dager, og fyller hovedrollen som motorsykkelentusiast Burt Munro til fulle. Filmen er basert på en sann historie om en smårar fyr med hang til høye hastigheter. Hovedpersonens gamle Indian Scout-motorsykkel trimmes til det ukjente, og målet er å dra til Bonneville-saltslettene og sette fartsrekord. Jeg skal ikke avsløre for mye av handlingen, men "erkekoselig" er vel det beste ordet å beskrive den med. Du kan kjøpe filmen her. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Noen nevnte Goodfellas, helt enig. Tommy DeVito er Mannen som definerer koselig, digger denne scenen.. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Henry Hill:You're a pistol, you're really funny. You're really funny. Tommy DeVito: What do you mean I'm funny? Henry Hill: It's funny, you know. It's a good story, it's funny, you're a funny guy. [laughs] Tommy DeVito: what do you mean, you mean the way I talk? What? Henry Hill: It's just, you know. You're just funny, it's... funny, the way you tell the story and everything. Tommy DeVito: [it becomes quiet] Funny how? What's funny about it? Anthony Stabile: Tommy no, You got it all wrong. Tommy DeVito: Oh, oh, Anthony. He's a big boy, he knows what he said. What did ya say? Funny how? Henry Hill: Jus... Tommy DeVito: What? Henry Hill: Just... ya know... you're funny. Tommy DeVito: You mean, let me understand this cause, ya know maybe it's me, I'm a little fucked up maybe, but I'm funny how, I mean funny like I'm a clown, I amuse you? I make you laugh, I'm here to fuckin' amuse you? What do you mean funny, funny how? How am I funny? Henry Hill: Just... you know, how you tell the story, what? Tommy DeVito: No, no, I don't know, you said it. How do I know? You said I'm funny. How the fuck am I funny, what the fuck is so funny about me? Tell me, tell me what's funny! Henry Hill: [long pause] Get the fuck out of here, Tommy! Tommy DeVito: [everyone laughs] Ya motherfucker! I almost had him, I almost had him. Ya stuttering prick ya. Frankie, was he shaking? I wonder about you sometimes, Henry. You may fold under questioning. :!: , digger Joe Pesci, faen for en fet skuespiller,. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 En genial film uten tvil. Likevel, det jeg tviler på, er om den kanskje ikke hører hjemme i denne tråden. Den er ikke akkurat en koselig film. Den er en "hyggelig", rå, actionfylt, brutal, voldelig, komisk og veldig bra film - men den kan ikke akkurat sammenlignes med filmer som Love Actually, Eternal Sunshine, osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå