Gå til innhold

Noe vits og starte og spille wow?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må bare si nå etter jeg har spilt WoW til level 10 at det har hvert drit kjedelig :p Ble VELDIG skuffa. Har hvert\er Druid Night Elf, og syns det har hvert passe kjedelig hele tiden. Mange sier at spillet begynner ved level 30\50\60, men uansett, spiller fenger meg ikke, så da sparte jeg de pengene :)

Lenke til kommentar

Mange sier at wow begynner på lvl 60. For meg føler jeg det helt motsatt.

Det er da farminga starter uansett hvordan man ser på det så handler alt om farming. Farm mere reputation, farm mer honour. Farm mere epics.

Har spilt wow omtrent siden release og testa alle endgame instancer untatt det nye Naxx. Må med hånda på hjerte si at da man får et instance på farm status, blir man fort lei det.

 

Nei, jeg har fått mere ut av wow med å lage flere karakterer, å oppleve Azeroth fra begge factions. Spilte Horde først, og nå Alliance.

Synes pr i dag at det sosiale aspektet, og å teste meg selv solo er mye bedre enn å sitte i et mørkt instance 5-8 timer for å få seg en epic.

Jeg har valgt å være uten guild fordi jeg har nok av venner på social lista. Dessuten passer jeg for øyeblikket ikke inn i en guild som driver med instancer.

Har ingen interesse av å bruke tiden min i wow som min andre jobb.

 

Poenget er at wow kan være gøy på andre måter også, enn bare på lvl 60. :)

Endret av Darkrevan
Lenke til kommentar
Det er for det meste endeløs farming, det eneste jeg synes  var morsomt med WoW var Outdoor PvP og city-raids, som ble ødelagt etter PvP-systemet og Battlegrounds.

6492492[/snapback]

Med andre ord ganking?

Det fins utrolig mange gleder ved spillet, men de fleste blir ødelagt av sånne som ham. Bare så du er obs på det. Igenting er som å finne sin første blue, utenfor Insignia seff. Har du pengene og lyst på WoW, bør du kjøpe det!

Lenke til kommentar

Ja for guds skyld er du en spiller som setter pris på å få gjort det du ønsker, uten å bli drept hele tiden start på en PVE server.

Jeg spilte på PVP server først og må si at det ikke er mye gøy.

Ofte kom det folk 20+ lvl høyere å drepte meg da jeg questa.

Gjerne mens jeg var i kamp med monstre. Har aldri gjort noe slikt mot noen selv, og det er en spillestil som tiltaler meg lite.

Startet på PVP pga RL venner, men vil ikke anbefalle det om du ikke er en utpreget spiller som liker å "ganke" , eller å bli "ganket"

 

Edit: Min wow opplevelse har blitt mye bedre på et PVE realm.

Endret av Darkrevan
Lenke til kommentar

Er nå lvl 51 med en ud mage alt på en pvp server, og jeg har vel blitt ganket kanskje 4/5 ganger i løpet av hele den tiden jeg har spilt der. Så lenge man holder seg unna de mest beryktede områdene (les Stranglethorn Vale etc.) så er det langt fra sikkert at spillet blir "ødelagt" pga. ganking.

Lenke til kommentar
Er nå lvl 51 med en ud mage alt på en pvp server, og jeg har vel blitt ganket kanskje 4/5 ganger i løpet av hele den tiden jeg har spilt der. Så lenge man holder seg unna de mest beryktede områdene (les Stranglethorn Vale etc.) så er det langt fra sikkert at spillet blir "ødelagt" pga. ganking.

6535671[/snapback]

 

Spilte selv en mage som er 51 atm, lagt på hylla for tiden tho. Men mens jeg levla må jeg si det var helt motsatt for meg, ble ofte ganka av folk 10+ levler høyere enn meg overalt i contested områder. Men kanskje mer i STV ja. Men skal et spill virkelig være sånn at man må holde seg unna forskjellige steder i verdenen for å få mest glede av spillet? og spesielt STV der man som sagt tidligere kanskje best levler en lvl 30+. Høres jo litt latterlig ut, men så gjør jo Blizzard WoW bare mer og mer latterlig jo lengre tid de får på seg.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Som folk sier Wow er det beste spillet når det kommer til levling fra 1-60. For en normal spiller vil dette ta litt tid og gi deg mye morro. De som er mer dedikert vil ende opp med et dritt spill av dimensjoner.... med mindre du liker å bruke altfor mye tid på å pharme gear for å få lov å være med i uber guilds så du kan pharme enda mer gear.

 

Til OP: Det er aldri for sent å starte med WoW. Hvis dere tror wow kommer til å dø så tar dere grundig feil. Wow har fremdeles stor vokst og kommer nok til å stagnere en god del, men det kommer til å ta lang tid før den synker merkbart i populasjon. Egentlig ikke fordi det er få som slutter, men fordi det er hele tiden god gjennomstrøm av nye spillere. Det skal sies at WoW er det beste som har skjedd MMORPG industrien ettersom så utrolige mengder spillere ble introdusert til sjangeren. Neste spill som vil kunne nerme seg i å konkurere med WoW tror jeg blir Warhammer Online. Hovedsakelig de fokuserer på PvP både mens du levler og i høy grad ved endgame (og hundre andre grunner såklart).

Endret av zappy
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Anbefaler deg å ikke starte. WoW er egentlig ikke et bra spill, etter min mening. Det er for det meste endeløs farming, det eneste jeg synes  var morsomt med WoW var Outdoor PvP og city-raids, som ble ødelagt etter PvP-systemet og Battlegrounds.

6492492[/snapback]

 

 

 

altså... hvor mange MMO har du spilt? si meg 3 mmo med open pvp uten penalty... pvpen i WoW får du ikke bedre, det er variert , du får rewards for å pvp (det er det ingen spill som har)

 

jeg har spilt , FFXI, RF online, Mir3,Mir2, SWG, EVE , Lineage2, INGEN av dem er i nærheten av PVP system som WoW..

 

Fleste spill har penalty i pvp, (XP loss, Contested (kan droppe items osv.)

 

MMO er hovesakelig for pvp hvis dere tenker dere om... PVE for bra armor, så pvp som jall.. hvem ville vel ha fått T3 så bare løpt rundt å ikke gjordt en dritt? er da du går i WSG eller AB og eier vildt ikke sant..

 

Det som også er bra med WoW er at du MÅ ikke PVE for bra gear, du drite i hele pve`n og gå for pvp å skaffe nogelunde bra gear der .. og de andre her som kommer å sier at pve settet er bedre.. ja T3 er bedre kansje for pvp, men du kan lett banke livs skitten ut av en i T2 i pvp set..

Lenke til kommentar
Hei!

 

Er det noe vits og starte og spille wow nå? Eller vil det komme noe nytt ala wow senere? Også tar det sikkert drit lang tid og komme opp i level.

 

Hva mener dere? Er det noe "vits" ? Har spilt det ca 10min før, så vet ikke helt om jeg liker det eller ikke, men mange kompiser spiller det så.

6492208[/snapback]

 

Folk er forskjellige. Noen blir hekta på spill og lar det ta over livet deres, mens andre kan kontrollere spilletiden sin. Hvis du tror du kan det, så begynn gjerne med WoW. Som noen tidligere sa, så ER det mulig å være casual, spille av og til, og være 60 med epics, osv.

 

Du MÅ ikke farme og grinde hele tiden (Være på samme sted og drepe de samme monstrene hele tiden for ting/penger).

For å "konkurrere" i PvP MÅ du ikke grinde til du blir på topp på din server. Det skal liksom være underholdende og morsomt, det skal ikke føles som en jobb. Nå kommer Burning Crusade snart, med et nytt og forbedret PvP system. Da kan du løpe rundt og drepe folk så mye du vil. Du kan bruke guider fra www.wow-pro.com hvis du vil levle opp kjapt. (Jame's guide er best).

Men den beste erfaringen er faktisk å gå rundt og utforske for deg selv, ta det som det kommer.

 

Du kan spille spillet på din måte. Hvis du er litt usikker om du skal starte, anbefaler jeg at du laster ned en gratis 10-dagers demo som ligger strødd utover nettet. Google er din venn. Tror demoen kan lastes ned fra www.xfire.com uansett.

 

Btw, hvis du ikke er sikker på hvilken klasse du skal velge, ta en warlock. Moro fra dag én :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Anbefaler deg å ikke starte. WoW er egentlig ikke et bra spill, etter min mening. Det er for det meste endeløs farming, det eneste jeg synes  var morsomt med WoW var Outdoor PvP og city-raids, som ble ødelagt etter PvP-systemet og Battlegrounds.

6492492[/snapback]

 

 

 

altså... hvor mange MMO har du spilt? si meg 3 mmo med open pvp uten penalty... pvpen i WoW får du ikke bedre, det er variert , du får rewards for å pvp (det er det ingen spill som har)

Hahah, ignorace is bliss? Wow pvp er skikkelig skikkelig dårlig. Dark Age of Camelot er overlegent på pvp delen. På rewards og gameplay. Men for å få et spill som er bra overall må vi nok vente til Warhammer Online. Vi kan kose oss med Conan imens.

 

MMO er hovesakelig for pvp hvis dere tenker dere om... PVE for bra armor, så pvp som jall.. hvem ville vel ha fått T3 så bare løpt rundt å ikke gjordt en dritt? er da du går i WSG eller AB og eier vildt ikke sant..

 

Det som også er bra med WoW er at du MÅ ikke PVE for bra gear, du drite i hele pve`n og gå for pvp å skaffe nogelunde bra gear der .. og de andre her som kommer å sier at pve settet er bedre.. ja T3 er bedre kansje for pvp, men du kan lett banke livs skitten ut av en i T2 i pvp set..

7082777[/snapback]

MMO er som du sier hovedsakleig PvP. Wow er er PvE spill. Fortsett å være blind om du vil, men fakta er at du MÅ ha det beste utstyret for kunne sloss mot de beste. Og jeg kunne latt det gå om PvPen hadde vært noe bra utnom dette, dessverre så er wows pvp et patetisk og misslykket forsøk.
Lenke til kommentar
MMO er som du sier hovedsakleig PvP. Wow er er PvE spill. Fortsett å være blind om du vil, men fakta er at du MÅ ha det beste utstyret for kunne sloss mot de beste. Og jeg kunne latt det gå om PvPen hadde vært noe bra utnom dette, dessverre så er wows pvp et patetisk og misslykket forsøk.

 

Pvp systemet er det eneste stedet hvor blizzard gjorde en feil. Men dette rettes i BC :thumbup:

 

Men personlig så syntes jeg spill som er basert på kun pvp som stressende. Se på f.eks BF...der er det kun pvp (litt dårlig sammenligning kanskje). Og dette er jo i og for seg artig, men man blir fort sliten etter 2-3 timer i BF. I wow kan man spille 4-5 timer uten å egentlig bli sliten:)

Lenke til kommentar
Jeg må bare si nå etter jeg har spilt WoW til level 10 at det har hvert drit kjedelig :p Ble VELDIG skuffa. Har hvert\er Druid Night Elf, og syns det har hvert passe kjedelig hele tiden. Mange sier at spillet begynner ved level 30\50\60, men uansett, spiller fenger meg ikke, så da sparte jeg de pengene :)

6528136[/snapback]

 

Hvorfor gidder du og spille til lvl 10 og så slutte?

 

du har jo 1månede gratis burde kunne få den opp til 20-40 til da :==)

Lenke til kommentar

WoW er et deilig genialt spill de første månedene du spiller det. Som de fleste mmorpg spillene så er det ensformighet inblandet, men du lever deg lett inn i wow eventyret, svært gøy å lvle opp. Anbefaler det på det sterkeste, dette er da innen kategorien mmorpg. Av slike spill er det ingen tvil at dette er et underholdende spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...