Gå til innhold

Noe vits og starte og spille wow?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Er det noe vits og starte og spille wow nå? Eller vil det komme noe nytt ala wow senere? Også tar det sikkert drit lang tid og komme opp i level.

 

Hva mener dere? Er det noe "vits" ? Har spilt det ca 10min før, så vet ikke helt om jeg liker det eller ikke, men mange kompiser spiller det så.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er da fint mulig å være med i MC/ZG og lignende raidinstancer, så lenge du er heldig med guilden. Man må ikke lenger være en hardcoreguild for å kunne ta raidinstancer. Ikke MC/ZG i det minste. Jeg vil ikke si at man går glipp av så alt for mye hvis man ikke raider BWL/AQ/Naxxramas heller.

 

Det ER faktisk mulig å være en casual gamer, og fremdeles kunne ta del i noen raids.

Lenke til kommentar
Det er da fint mulig å være med i MC/ZG og lignende raidinstancer, så lenge du er heldig med guilden. Man må ikke lenger være en hardcoreguild for å kunne ta raidinstancer. Ikke MC/ZG i det minste. Jeg vil ikke si at man går glipp av så alt for mye hvis man ikke raider BWL/AQ/Naxxramas heller.

 

Det ER faktisk mulig å være en casual gamer, og fremdeles kunne ta del i noen raids.

6492459[/snapback]

 

Takk for alle svar. Men kan du skrive så en som ikke spiller WOW skjønner det? :p

Lenke til kommentar
Middle Earth Online så veldig lovende ut. Noen som vet når det kan komme ut?

 

Er det noe sjangs for at WoW "dør" i nærmeste? Eller kan jeg bruke acounten leenge senere?

6492566[/snapback]

 

 

at wow dør skal du ikke bekymre deg for^^ snart kommer en ny tillegspakke. Burning Crusade.. vet ikke om du bør satse på wow egentlig.. litt seint å begynne nå syns jeg

Lenke til kommentar
Middle Earth Online så veldig lovende ut. Noen som vet når det kan komme ut?

 

Er det noe sjangs for at WoW "dør" i nærmeste? Eller kan jeg bruke acounten leenge senere?

6492566[/snapback]

 

 

at wow dør skal du ikke bekymre deg for^^ snart kommer en ny tillegspakke. Burning Crusade.. vet ikke om du bør satse på wow egentlig.. litt seint å begynne nå syns jeg

6492848[/snapback]

hvorfor? det kommer til å vare minst et år til.. som cs..

Lenke til kommentar
Middle Earth Online så veldig lovende ut. Noen som vet når det kan komme ut?

 

Er det noe sjangs for at WoW "dør" i nærmeste? Eller kan jeg bruke acounten leenge senere?

6492566[/snapback]

 

 

at wow dør skal du ikke bekymre deg for^^ snart kommer en ny tillegspakke. Burning Crusade.. vet ikke om du bør satse på wow egentlig.. litt seint å begynne nå syns jeg

6492848[/snapback]

hvorfor? det kommer til å vare minst et år til.. som cs..

6492861[/snapback]

cs er da ikke død enda ..

Lenke til kommentar
Middle Earth Online så veldig lovende ut. Noen som vet når det kan komme ut?

 

Er det noe sjangs for at WoW "dør" i nærmeste? Eller kan jeg bruke acounten leenge senere?

6492566[/snapback]

 

 

at wow dør skal du ikke bekymre deg for^^ snart kommer en ny tillegspakke. Burning Crusade.. vet ikke om du bør satse på wow egentlig.. litt seint å begynne nå syns jeg

6492848[/snapback]

hvorfor? det kommer til å vare minst et år til.. som cs..

6492861[/snapback]

cs er da ikke død enda ..

6492879[/snapback]

nesten død er den!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...