mobilfreek Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Kjøpe meg en ipod: Ipodvideo30wh apple ipod 30g wide og har en del filmer på pc som jeg skulle laste over men har ikke åpnet forseglingen enda pga jeg hørte av faren min at han hadde lest et sted at det bare er noen få filmer man kan ta over.. er dette sant eller kan jeg ta over filmene jeg har på pc? Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 (endret) Filmene må være i mp4 format for at de skal kunne lastes over til iPoden. Hvordan gjøre om filer til mp4 lurer du sikkert på nå. Ta en titt her: og her Endret 14. juli 2006 av NoElite Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 14. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2006 takker skal gjøre om filene til mp4 nå Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 14. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2006 (endret) nvm fant det ut (14 tegn) Endret 14. juli 2006 av mobilfreek Lenke til kommentar
noringen Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 her er det mye info om det og Her er et ganske bra og lettvint programm for å gjøre om te ipod format Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå