ibiza Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Jeg har et lite problem og setter stor pris paa hjelp. Skal kjoepe meg kamera og har valget mellom de tre ovennevnte. Her i Australia koster de ca. det samme, 4600 kr for 430RS og S40 og ca 5000 kr for DSCP9. Er det noen som har erfaring med 430RS eller DSCP9? Det er jo masse info og lovprisninger om S40 her i forumet, men jeg finner ikke noe om de andre to kameraene. S40'en er jo ganske mye stoerre enn de andre, og for meg er stoerrelsen ganske viktig. Please help! for oevrig er minnekort veldig dyrt her, rundt 700 kr for et 128MB CF kort.... Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 I prisguiden har vi forsøkt å legge til linker til tester. Finn produktene her, og les testene du finner. Pentax-kameraet er nesten identisk med Casio QV-R4. Tester av dette kameraet vil derfor også være relevant. Jeg har selv testet Casio R3, dette var bra på funksjon, men dårlig på bildekvalitet. Vi får håpe at Pentax ikke har like dårlig bildekvalitet. Vi kommer med en test av P9 hvert øyeblikk. Du kan forsøke å spørre testeren på [email protected] om han var fornøyd med kameraet. MLW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå