shizz kebab Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 (endret) Hei, jeg har et problem med Steam / CS: S. Når jeg starter Steam så skjer ingenting, prøver jeg å starte på nytt får jeg beskjed om at det allerede kjører, og får ikke opp "Steam-vinduet". Når jeg går inn på Counter-Strike: Source får jeg denne feilmeldingen. Noen som vet hva som er galt? Jeg spilte tidligere i dag, men har fjernet Steam fra oppstart via CCleaner, og tror ikke jeg har restartet PC'en før nå (når feilmeldingen kom) siden jeg fjernet den. Kan det være problemet? Edit: Nå fikk jeg det plutselig opp, men jeg får ikke logget inn. Står at brukernavn/Passord er feil, og jeg er temmelig sikker på at det er riktig. Endret 14. juli 2006 av shizz kebab Lenke til kommentar
neadii Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Hva har Caps Lock med det å gjøre? :S :S Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 15. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2006 Niks, caps lock er ikke på. Har sjekket alt mulig. Hva kan ha skjedd? Det skjedde først etter denne filmeldingen. Jeg får vel bare prøve å finne produkt-koden min. (Fikk accounten av en venn, kan derfor ikkke få noe sendt via mail, ettersom den er registrert på han.) Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 knaskje han har byttet pw?! Lenke til kommentar
Rino_ Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Jeg sliter med akkurat det samme, men jeg har skrivd inn produkt-koden da. Hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå