akristina92 Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Hei. I går ble passordet på min account skifta av en in-game venn som jeg stolte på, og fikk låne accounten min. Jeg har såklart vert så dum at jeg bare tok noe tull på "Secret answer". Jeg har jo CD-key'en, da. Kan jeg gjøre noe som helst med den? Bevise at det er min account? Eller er jeg "screwed" nå? Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Folk lærer aldri... Men ring til dem. så kanskje du er heldig. men du skal jo ikke si passord og brukernavn til noen, så kanskje de bare banner accen din, hvis du er uheldig Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Ring og spør, det må jo gå ann å blånekte for at du ga det bort(som er brudd på ToU/Eula/whatever, si at han var en stor neger som banka deg til du ga han passordet! Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Rasisme rår.. Si det var en stor hviting! Lenke til kommentar
Omnikron Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Rasisme rår.. Si det var en stor hviting! 6492424[/snapback] Hva i all verden var rasistisk i det utsagnet? Lær deg hva ordet betyr før du bruker det Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Hei. I går ble passordet på min account skifta av en in-game venn som jeg stolte på, og fikk låne accounten min. Jeg har såklart vert så dum at jeg bare tok noe tull på "Secret answer". Jeg har jo CD-key'en, da. Kan jeg gjøre noe som helst med den? Bevise at det er min account? Eller er jeg "screwed" nå? 6491906[/snapback] Si at du snakker i søvne og at han spurte deg mange spørsmål, balndt annet paoorde på wow Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Folk lærer aldri. Finn deg noe annet å gjøre enn WoW. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Okey, skal ikke oppføre meg som en drittsekk. For å være litt konstruktiv kan jeg si at jeg likte forslaget til Carl M. Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Cry me a river... du var dum nok til å bli lurt... da fortjener du så å si å bli scammet... trist men leit. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Enig. Hadde du lånt bort sportsbilen din til hora som har sugd deg to ganger for minstepris? People can't be trusted, face it. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 14. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2006 Takk til Nstin, Carl M, ingebrigtz og shizz kebab som faktisk gadd å hjelpe meg, og ikke bare møste(grein) ut om hvor dum jeg er, hvor tåpelig det var å låne bort accounten and so forth. Skal prøve forslagene deres. Tusen takk! Lenke til kommentar
neoman Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 snakk med gm blå nekt. si den er hacket gm er veldig greie og hjelpsome . Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Rasisme rår.. Si det var en stor hviting! 6492424[/snapback] Hva i all verden var rasistisk i det utsagnet? Lær deg hva ordet betyr før du bruker det 6492436[/snapback] Det var egentlig bare ironi, men men.. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Hei. I går ble passordet på min account skifta av en in-game venn som jeg stolte på, og fikk låne accounten min. Jeg har såklart vert så dum at jeg bare tok noe tull på "Secret answer". Jeg har jo CD-key'en, da. Kan jeg gjøre noe som helst med den? Bevise at det er min account? Eller er jeg "screwed" nå? 6491906[/snapback] Hvorfor ga du han passordet i det hele tatt? Du ba egentlig om det Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 14. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2006 (endret) Hei. I går ble passordet på min account skifta av en in-game venn som jeg stolte på, og fikk låne accounten min. Jeg har såklart vert så dum at jeg bare tok noe tull på "Secret answer". Jeg har jo CD-key'en, da. Kan jeg gjøre noe som helst med den? Bevise at det er min account? Eller er jeg "screwed" nå? 6491906[/snapback] Hvorfor ga du han passordet i det hele tatt? Du ba egentlig om det 6493893[/snapback] Ja, jeg vet det var dumt av meg. Men tingen er at vi har vært in-game venner en ganske god stund. Han hadde en klasse jeg ville prøve, og jeg en klasse han ville prøve. Jeg har også en RL-venn som låner bort accounten sin til nesten alle han kjenner, så jeg tenkte det kunne vel ikke gjøre noen skade - uheldigvis for meg tok jeg feil. Endret 15. juli 2006 av Flaringo Lenke til kommentar
genetex Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Eneste internett-kompisen jeg kunne ha lånt vekk accounten min til er en fyr jeg har kjent i 4 år nå Nei si du sa det til ham mens du var full, burde funke. Si att han er en neger som banket deg vil tvilsomt funke, siden da kan du i teorien bare gå grisejule han igjen å få tilbake accounten. Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Ring dem og gi dem all info de vil ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå