Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Internet explorer problemer

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg har et problem som begynner å bli veldig irriterende. Etter ca 10min surfing dukker det opp en feilmelding at explorer has encountered a problem and needs to close. Jeg har foretatt en virus scan, samt lastet ned alle nødvendige oppdateringer. Jeg har Iexplorer version 6. All hjelp mottas med takk

Kristoffer

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er en "gammel" maskin, ingen andre problemer. Har winxp sp1 med alle oppdateringer. Det går ikke an å cleare history heller, kan det ha noe med saken?. Kan man uninstalle explorer for deretter å installere på nytt?

kristoffer

Lenke til kommentar

bør gå an å "reinstallere" den hvertfall. Har du innstallert noe i det siste som kan ha noe med det kanskje?

merkelig at ikke history'en går an å fjerne, så det kan vel ha noe med saken å gjøre.

Hvis du har IE6 liggende så kan du prøve å innstallere den på nytt. Hvis du ikke har den liggende kan du hente ned hele med denne fremgangsmåten:

hent ned ie6setup fra http://www.microsoft.com et sted. Så skriver du inn denne kommandoen i "Start -> Run".(i mitt eksempel ligger da ie6setup.exe i F:Download )

F:downloadie6setup.exe /c:"ie6wzd.exe /d /s:""#E"""

Lenke til kommentar

Hadde samme problem for noen uker siden. Det eneste som hjalp var å installere hele greie på nytt, eller prøv gjennopprett i windows add/remove software i kontroll panelet. Etter at det var gjort så fungerte den som normalt igjen. Jeg får av og til samme melding nå, men det er sjelden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...