Saftis Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Etter å ha installert Adobe Premiere, ble videoavspilling *nesten* strippet for farger, det er ørsmå hint av farger, men ikke mye. Det virker som om dette gjelder for xvid-filmer hovedsaklig. Hvordan fikser jeg dette? windows xp 64 bit Adobe Premiere 7.0 tidligere videocodecs: ffdshow & ac3filter Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Det har vore ein del problem med Premiere Pro i 64-bits XP har eg høyrd, men om dette problemet er eit resultat av det kan eg ikkje seie. Eg har ikkje høyrd om dette før. Har du prøvd å reinstallert ffdshow eller installert berre XviD i staden, eventuelt reinstallert Premiere Pro 1.0? Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 15. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2006 Det har vore ein del problem med Premiere Pro i 64-bits XP har eg høyrd, men om dette problemet er eit resultat av det kan eg ikkje seie. Eg har ikkje høyrd om dette før. Har du prøvd å reinstallert ffdshow eller installert berre XviD i staden, eventuelt reinstallert Premiere Pro 1.0? 6491625[/snapback] Funket igjen etter reinstall av ffdshow ja, merkelig nok påvirket det tv-tuneren også. Forresten, til de av dere som pleier å laste ned ffdshow fra sourceforge: ser ut til at hele prosjektet ble fortsatt på free-codecs.com, der ligger det i hvert fall oppdaterte versjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå