Venerable Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Har fått et nytt Netcom SIM kort fra SIBA, men finner ikke ut hva som er det nye telefonnummeret. Det står ikke på papiret jeg fikk. Hvordan kan jeg finne ut av dette? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Det skal stå på kontrakten du har skrevet under på og fått en kopi av. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 14. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2006 Oh jeg får så vondt av meg selv av og til :!: De har gitt meg det gamle nummeret mitt... Fyren som gav kortet til meg nevnte det aldri, men alikevel... Burde ha forstått det tidligere Lenke til kommentar
GoldMan Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Oh jeg får så vondt av meg selv av og til :!: De har gitt meg det gamle nummeret mitt... Fyren som gav kortet til meg nevnte det aldri, men alikevel... Burde ha forstått det tidligere 6491370[/snapback] den er flau!! hehe. eller så kunne du bare ringt til en annen mobil og funnet ut nr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå