Gå til innhold

XBOX 360 - Halo 1, hakker det med deg?

Gjest Slettet+19283741

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+19283741

Når jeg kjører Halo 1 på min xbox 360 så hakker det. Gjør det dette med dere andre som har XBOX 360 også?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+19283741
Sist eg spillte hakket også Halo på den orginale xboxen når det skjedde mye på ein gang. Mulig det er verre på 360 da.

6492486[/snapback]

MYE værre. Skal prøve 50 hz

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Jeg merker ikke noe særlig hakking ivertfall.. Jeg kjører det på HD-tv i 60 hz.

6500028[/snapback]

Ikke? :dontgetit: Du er i så fall heldig. Med en gang jeg fikk boksen så hakket det så mye at det var umulig å spille. Etter en opdatering for ikke lenge siden så ble det bedre, men man merker fortsatt at spillet hakker. Akkurat slik det blir når spill kjøres på lav fps som 10 - 20. For å si det sånn, når man linker sammen en 360 og en xbox for å spille halo så har de som spiller xbox en meget stor fordel.

Lenke til kommentar
Jeg merker ikke noe særlig hakking ivertfall.. Jeg kjører det på HD-tv i 60 hz.

6500028[/snapback]

Ikke? :dontgetit: Du er i så fall heldig. Med en gang jeg fikk boksen så hakket det så mye at det var umulig å spille. Etter en opdatering for ikke lenge siden så ble det bedre, men man merker fortsatt at spillet hakker. Akkurat slik det blir når spill kjøres på lav fps som 10 - 20. For å si det sånn, når man linker sammen en 360 og en xbox for å spille halo så har de som spiller xbox en meget stor fordel.

6500054[/snapback]

Nei, så det høres merkelig ut :hmm:

Den oppdateringen hjalp ikke meg noe, for det hakket ikke før oppdateringen heller...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...