the_dragon_ts Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 (endret) har dette kabinettet da... har moddet litt på det, men vill gjøre noe mer med det.... TRENGER hjelp m ideer... tenkte å kanskje lage en turbin vifte m.m. men vet ikke hvor jeg skal plassere den evt.. håper på hjelp pc pc1 pc2 Endret 14. juli 2006 av the_dragon_ts Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 har dette kabinettet da... har moddet litt på det, men vill gjøre noe mer med det.... TRENGER hjelp m ideer... tenkte å kanskje lage en turbin vifte m.m. men vet ikke hvor jeg skal plassere den evt.. håper på hjelp pic 1 pic 2 pic 3 6491148[/snapback] For det første: Bildene kunne ikke vært LITT mindre? Tipper 800 x 600 holder i massevis? For det andre: Kabinettet så ganske pre-moddet ut? Hva har du gjort selv? Husk at når man snakker om modding, så er det mer enn å sette inn lys og vifter Lenke til kommentar
the_dragon_ts Skrevet 14. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2006 (endret) ja vet... glemte å gjøre det har lagt alt av kabler i strømper,(uv grønn),diamant plate i siden,lys, plexi i front m drage,kuttet ut et vindu på andre siden av case'n.(kommer bilde),holder på og lage noen andre føtter m lys div,så skal jeg helle greia lakkes innvendig.. det var liksom det jeg ville ha hjelp m, "hva mer kan moddes" uten at d blir for mye da . Endret 14. juli 2006 av the_dragon_ts Lenke til kommentar
Innos Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 (endret) Først av alt, bort med alt av lys og uv. Kutt vinduet så det blir helt firkantet (bort med det forferdelige mønsteret), lakk det som er sølvfarget i front, sort, og sot vinduet i frontdekselet. Bytt ut viftene med "lysløse" stillegående vifter fra Papst, Silenx e.l, sett også en 120mm bak. Sett inn støvfilter om du føler det er nødvendig. Den vanvittig stygge fronten er fortsatt et problem, men ikke så mye du kan gjøre med den. Endret 25. juli 2006 av Innos Lenke til kommentar
the_dragon_ts Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2006 (endret) Først av alt, bort med alt av lys og uv. Kutt vinduet så det blir helt firkantet (bort med det forferdelige mønsteret), lakk det som er sølvfarget i front, sort, og sot vinduet i frontdekselet. Bytt ut viftene med "lysløse" stillegående vifter fra Papst, Silenx e.l, sett også en 120mm bak. Sett inn støvfilter om du føler det er nødvendig. Den vanvittig stygge fronten er fortsatt et problem, men ikke så mye du kan gjøre med den. 6556813[/snapback] lol :!: snart ferdig da men tak for ideene da Endret 25. juli 2006 av the_dragon_ts Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå