iGabby Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 (endret) Noen som veit når MSN kommer til Xbox 360? Endret 14. juli 2006 av vinokourov1 Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Trodde bare det skulle komme støtte for MSN, altså at man kan se fra MSN hvem som er pålogget Live og vice versa, ikke at MSN skulle kunne benyttes på en 360.. Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 har hørt lite om det. Bare at det skulle være ett par funksjoner. 360 har jo allerede nesten de samme funksjonene over live, så forundrer meg ikke om de gjør slik at man kan skrive/snakke på msn med 360. håper det skjer. da trenger jeg ikke å ha pc på samtdig, med mindre µT står på. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Da må man jo ha tastatur, ellers går det treeeeeegt... Det er vel bedre å chatte da vel. èn ting de burde putte inn, da. Konferanse-chatting, private-chat med to eller flere personer. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Jeg gjorde ferdig Media Center PC'en min igår - når jeg kobler XBOX 360'en opp imot den, så kan jeg velge applications, og messenger. Men av en eller annen grunn fikk jeg ikke tastet inn login og passord, kansje tastaturet ikke ville.. ? Ellers så er det en feature som ikke er ready ennå. Uansett- jeg streamer 720p video fra PC'en til XBOX 360 nå, og unnskyld fransken min, men fy helvete så kult Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 MSN messenger gjennom Media Center funker fint som snus hos meg da... Men UBS-tastatur er et absolutt must! Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 (endret) Trodde bare det skulle komme støtte for MSN, altså at man kan se fra MSN hvem som er pålogget Live og vice versa, ikke at MSN skulle kunne benyttes på en 360.. 6491526[/snapback] Dette har vært på MSN i flere år. Tjenesten ble kun lansert i USA da, så man måtte skrive noen tulleadresser når man registrerte seg på xbox.com. Endret 15. juli 2006 av Pastor Lorentzen Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 15. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2006 okei takker for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå