Gå til innhold

SAMSUNG 19" CRT Syncmaster 997MB! ERFARINGER

thaNg

Anbefalte innlegg

Som sagt, skal invistere litt penger i en 19'' CRT og valget kom på SAMSUNG`s 19" CRT Syncmaster 997MB.

Noen som har evt erfaringer? Ris eller ros?

Takk på forhånd :):thumbup:

HER er forresten URL til dere som vil lese om den :>

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gå heller for en 17" LCD, evt om du har råd en 19" LCD. :thumbup:

6512275[/snapback]

Det spørs litt. Hvis man er litt hardcore gamer er det fortsatt crt som gjelder imo. Grunnet winxp buggen som sikrer 60hz i alle spill med mindre man bruker et program som tvinger hz'en opp. Noe som ikke fungerer med lcd skjermer, etter det jeg har fått høre.

Lenke til kommentar

Kurant skjerm til gaming...

Og om du er enda av Oldschool gamer som gamer cs o.l så sats på den... ;) og heller last ned RefreshLock som hever hertzen til max :)

Og det stemmer som geir_er_1337 sier du kan ikke tvinge opp Hz på en LCD enda ;)

Lenke til kommentar
Som sagt, skal invistere litt penger i en 19'' CRT og valget kom på SAMSUNG`s 19" CRT Syncmaster 997MB.

Først vil jeg bare si at det ikke er mye investering å kjøpe den billigeste skjermen til salgs i dag. :)

Skulle du ha investert litt penger i en CRT hadde du valgt denne til 3500,-.

Ris/ros er også forøvrig interessant siden de to nevnte skjermene er de eneste CRT-skjermene til salgs jeg vet om. Enten kjøper du den til 1500,- eller den til 3500,-. Den ene er omtrent brukbar, den andre er meget god og LCD er dårligere enn begge.

Lenke til kommentar

Skulle du ha investert litt penger i en CRT hadde du valgt denne til 3500,-.

Ris/ros er også forøvrig interessant siden de to nevnte skjermene er de eneste CRT-skjermene til salgs jeg vet om. Enten kjøper du den til 1500,- eller den til 3500,-. Den ene er omtrent brukbar, den andre er meget god og LCD er dårligere enn begge.

6525725[/snapback]

Joda, men så var han på jakt etter en 19" ikke en 21" ....

Men funker sikkert den og..

Men så er ikke 21" verdens beste til cs osv...

Lenke til kommentar
Joda, men så var han på jakt etter en 19" ikke en 21" ....

Og han har en modell å velge mellom. Den andre CRT modellen er en 21" av en del høyere kvalitet. Siden det er den skjermen med nærmest spesifikasjoner syntes jeg den var verd å nevne.

Hva er dine argumenter mtp cs og 21" ?

Lenke til kommentar

i cs, dess større det blir des vanskeligere blir det og treffe folk....

Altså hitboksen blir værre, og rates "fucker" seg.... eller om du ikke kjører veldig lav oppløsningn da... ( oppløsninger UNDER 640 x 480 )

Men selv er jeg imot skjermer over 19" til gaming av cs.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...