Simen1 Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Stek egg på en MacBook Kanskje vi burde samlet et lite oppskrifthefte for Mac-eiere på farten? Lenke til kommentar
royale Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Haha, så konge. Skal jammen kjøpe meg en sånn. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Har merka at Laptopen blir varm under når jeg har den i fanget.. Men SÅ varm?.. Hjelp Lenke til kommentar
simes Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Har merka at Laptopen blir varm under når jeg har den i fanget.. Men SÅ varm?.. Hjelp 6492870[/snapback] De har selvfølgelig stekt egget i stekepanna først og laget et morsomt bilde. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 16. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2006 Det sies at egg stivner ved 70 til 90 'C så det er ikke umulig at egget faktisk er stekt på maskina. (Med et lokk av aluminiumsfolie og noe som stopper vifta eller alt for lav viftekapasitet bør det være fullt mulig å oppnå de temperaturene.) Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 (endret) fy søren, gald jeg ikke endte opp med mac nå over klokka de? me wants movie! Endret 16. juli 2006 av AndyF Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 burde ikke være umulig å steke på en vanlig pc. Dvs. den cpu'en som mange drev og klokka på før(nærmere bestemt Amd sin xp-m), hadde en maks temp på ca 110 grader før den daua(ifølge amd da...). Kunne vært artig å lagd noe slik hjemme... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Har ein Zepto bærbar som oppnår ekstremt høge temperaturar etter ei stund, det er så du ikkje kan ha den på fanget og brenner deg om du held handa på den i nokre sekundar. Kunne kanskje miksa noko egg på den Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 macbooken blir riktignok varm, men så varm som dette tviler jeg litt på at den blir.... Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Er det ikke litt slemt mot den søte macen? Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Er det ikke litt slemt mot den søte macen? 6506567[/snapback] nei Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2006 Har ein Zepto bærbar som oppnår ekstremt høge temperaturar etter ei stund, det er så du ikkje kan ha den på fanget og brenner deg om du held handa på den i nokre sekundar. Kunne kanskje miksa noko egg på den 6506555[/snapback] Det hadde vært kult om du prøvde. F.eks plasser den som på bildet, legg en halvmeter med Al-folie på den så man ikke griser til PCen, lag kanter på den ene halvdelen av folien, knus et egg og legg oppå, brett den andre halvdelen av folien over for å unngå for mye varmetap oppad, vri kantene sammen så det blir en lukket stekeprosess, kikk på resultetet med 10 minutters mellomrom til det enten er ferdig stekt eller man blir lei av å vente. Noen som tør å teste? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Noen som tør å teste? 6507232[/snapback] *melde seg frivillig* Hvis vil modifisere en gammel kjøleribbe jeg har liggende til en slags plate, så kan jeg godt ofre den ene xp-m'en jeg har. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 (endret) Til jul, i tilfelle strømmen går når man skal steika ribba så må man passe på å ha en fullada Macbook + masse ekstrabatterier, så man kan steike ribba på Mac'n.. *Humre stille for seg selv* Endret 17. juli 2006 av MobilKnut Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2006 Til jul, i tilfelle strømmen går når man skal steika ribba så må man passe på å ha en fullada Macbook + masse ekstrabatterier, så man kan steike ribba på Mac'n.. *Humre stille for seg selv*6508805[/snapback] Det må jo være glimrende for turer i skog og mark også. Særlig i grillsesongen når det ofte er ulovlig å fyre opp engangsgriller. Miljøvennlig og langt brannsikrere enn åpen ild. (dog, litt tungre enn en engangsgrill). Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Til neste kommer nok "Powerbook Grill" med egen flate over cpu'en der du kan slenge på en hamburger. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 USB-grill hadde vært noe 6509744[/snapback] Perfekt for hytteturen? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Kanskje vi burde samlet et lite oppskrifthefte for Mac-eiere på farten? 6490813[/snapback] Hva med Dell? http://www.krischeonline.com/staticpages/i...hp?page=macbook Ops? :!: Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Min laptop blir kjempe varm på TouchPaden... Under er det sikkert nok til å brenne ting og tang... Ledning klumpe greia er varm... Kan sikkert steke egg der Bruker windows... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå