F.Mackey Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Opp med hånden de som føler de ble truffet av "dårlig innspiller"! *Ta opp hånden* Lenke til kommentar
iMono Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Opp med hånden de som føler de ble truffet av "dårlig innspiller"! *Ta opp hånden* 6518395[/snapback] Jeg mente ikke deg. Konseptet var bra (tenkte på det selv). Føler også at det var en slags parodi på Metal. Jeg tenker selvfølgelig på vokalisten som har så mye aggresjon inni seg at han ikke klarer å holde kjeft under piano-soloen. :!: Lenke til kommentar
embark Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Fantastisk, Eyvindr. Sitter å gliser litt her nå. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Jeg er glad for at noen av dere også lot seg more av dette Jeg hadde det hvertfall veldig gøyt under innspillingen selv. Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 (endret) Jeg og en kamerat har laget noen noe halvferdige teknogreier. Ingen av oss har noen spesiell erfaring med denne slags musikk. Vi hadde egentlig tenkt å spille inn flere versjoner innen forskjellige sjangere med ordentlige instrumenter, men det ble aldri noe av. Sangen er laget med Fruity loops og Logic 5. Edit: Foresten. Neste gang bør det muligens velges en bedre/kjekkere sang å lage cover av. Dj_Youry___I_will_survive.mp3 Endret 23. juli 2006 av Øssa Lenke til kommentar
embark Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Ble ganske stressende på slutten, Øssa. BTW, hørte jeg "mordi" et par ganger? Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Hehe. Var nok ikke "mordi" men "Youry" Vi har jo ikke komt lenger på sangen enn der melodien slutter, så den blir nok litt ensformig i lengden. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Eyvindr - I Will Survive Fantastisk låt omarbeidet i timene ved dagsskiftet for en dag siden. I en koselig stund i glede. I lyden av ethundre manns gledesrop(over nokk en dag å leve). Skrevet i varme og kjærlighet - og godskap! (Fritt skrevet om etter Greven selv) 6516898[/snapback] weeeeeeeeee'!! :!: love it! Metal! Lenke til kommentar
embark Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Hehe. Var nok ikke "mordi" men "Youry" 6550064[/snapback] Åh... Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Er så metal at Varg Vikernes prøver i denne stund å rømme fra fengsel bare for å få høre et lite klipp av sangen. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Er så metal at Varg Vikernes prøver i denne stund å rømme fra fengsel bare for å få høre et lite klipp av sangen. 6551168[/snapback] Psss, han hørte rykter om det og dret i parole'n og vil heller sitte der de siste 10åra enn å bli en del av ett samfunn som skaper slikt piss Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Smoke meg Vargy Boy har en han ser opp til, og det er meg. Jeg er så tr00 at Euronymous i sin tid tokk inspirasjon fra meg. Men no skal ikke jeg ødelegge tråden mer, noen andre som har ferdig en versjon snart? Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Smoke meg Vargy Boy har en han ser opp til, og det er meg. Jeg er så tr00 at Euronymous i sin tid tokk inspirasjon fra meg. Men no skal ikke jeg ødelegge tråden mer, noen andre som har ferdig en versjon snart? 6553592[/snapback] Glemte å skryte av din fantasktiske midi metal versjon Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Er så metal at Varg Vikernes prøver i denne stund å rømme fra fengsel bare for å få høre et lite klipp av sangen. 6551168[/snapback] OT: Varg er ute Så han her om dagen på Slottsfjellfestivalen. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 NorthWave: Er du helt sikker? Mente å få med meg at karen ikke slapp ut før i August, menmen, enda godt å høre. Muligens noe å bra å hente fra den kanten snart. Øssa: Takker hemningsløst, likte din også (var jo faktisk talent å spore iforhold til meg:P ) men savnet vokal. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Da var tidsfristen gått ut, skal vi sette strek der og starte en poll? Har noen isåfall oversikt over bidragene? Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Er igrunn bare meg og Øssa som har laget en versjon tror jeg. Eyvindr - I Will Survive Dj Youry/Øssa - I Will Survive Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Happy voting folkens! Lenke til kommentar
embark Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Jeg må si jeg stemte på Eyvindr. Men hadde DJ Youry gjort litt mer ut av sangen sin, hadde stemmen min gått til han. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 NorthWave: Er du helt sikker? Mente å få med meg at karen ikke slapp ut før i August, menmen, enda godt å høre. Muligens noe å bra å hente fra den kanten snart. 6576773[/snapback] Nei, er ikke sikker da jeg ikke er inne i miljøet selv. Var en kamerat som var det som sa det var han, men ligna ihvertfall. (i den grad man kan ligne når man har lagt om stilen såpass). Har forøvrig hørt at han omtrent har slutta å lage BM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå