Gå til innhold

Den hyggelige Musikkskapnings-konkurransen


tørrfisk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Opp med hånden de som føler de ble truffet av "dårlig innspiller"!

 

*Ta opp hånden* :)

6518395[/snapback]

Jeg mente ikke deg. Konseptet var bra (tenkte på det selv). Føler også at det var en slags parodi på Metal.

 

Jeg tenker selvfølgelig på vokalisten som har så mye aggresjon inni seg at han ikke klarer å holde kjeft under piano-soloen. :!:

Lenke til kommentar

Jeg og en kamerat har laget noen noe halvferdige teknogreier. Ingen av oss har noen spesiell erfaring med denne slags musikk. Vi hadde egentlig tenkt å spille inn flere versjoner innen forskjellige sjangere med ordentlige instrumenter, men det ble aldri noe av.

 

Sangen er laget med Fruity loops og Logic 5.

 

Edit: Foresten. Neste gang bør det muligens velges en bedre/kjekkere sang å lage cover av.

Dj_Youry___I_will_survive.mp3

Endret av Øssa
Lenke til kommentar
Er så metal at Varg Vikernes prøver i denne stund å rømme fra fengsel bare for å få høre et lite klipp av sangen.

6551168[/snapback]

Psss, han hørte rykter om det og dret i parole'n og vil heller sitte der de siste 10åra enn å bli en del av ett samfunn som skaper slikt piss :p

Lenke til kommentar
Smoke meg Vargy Boy har en han ser opp til, og det er meg. Jeg er så tr00 at Euronymous i sin tid tokk inspirasjon fra meg.

 

Men no skal ikke jeg ødelegge tråden mer, noen andre som har ferdig en versjon snart?

6553592[/snapback]

 

Glemte å skryte av din fantasktiske midi metal versjon :cool:

Lenke til kommentar
NorthWave: Er du helt sikker? Mente å få med meg at karen ikke slapp ut før i August, menmen, enda godt å høre. Muligens noe å bra å hente fra den kanten snart.

 

6576773[/snapback]

 

Nei, er ikke sikker da jeg ikke er inne i miljøet selv. Var en kamerat som var det som sa det var han, men ligna ihvertfall. (i den grad man kan ligne når man har lagt om stilen såpass). Har forøvrig hørt at han omtrent har slutta å lage BM.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...