Gå til innhold

kabel for å overføre bilder til PC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vanlig mini-usb i ene enden, vanlig usb i den andre. Ellers husker jeg ikke lenger hvor den kabelen er lenger, siden jeg kjøpte meg kortleser rundt juletider. Kjøp kortleser du også. Det blir mye enkler å overføre raw også, og du slipper å innstallere drivere på fremmede maskiner hvis du har riktig leser. Jeg kjøpte to, og den ene er en enkel CF-leser fra Clas til hundre spenn. Den har jeg altid i bagen, og bruker den blant annet på venners maskiner, når jeg er ute og reiser.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Vanlig mini-usb i ene enden, vanlig usb i den andre. Ellers husker jeg ikke lenger hvor den kabelen er lenger, siden jeg kjøpte meg kortleser rundt juletider. Kjøp kortleser du også. Det blir mye enkler å overføre raw også, og du slipper å innstallere drivere på fremmede maskiner hvis du har riktig leser. Jeg kjøpte to, og den ene er en enkel CF-leser fra Clas til hundre spenn. Den har jeg altid i bagen, og bruker den blant annet på venners maskiner, når jeg er ute og reiser.

6492912[/snapback]

Hei!

jeg har det også, men det som er fint med den kabelen er at bildene kommer rett inn på macén sånn at man kan se at skarpheten er perfekt. Har bare tenkt til å bruke det i studiosammenhenger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...