henrik_87 Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Hei! har canon eos 350d og lurer på hva den kabelen for å overføre bildene til dataen heter... tenkte jeg skulle kjøpe en som var lengre... Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Hei! har canon eos 350d og lurer på hva den kabelen for å overføre bildene til dataen heter... tenkte jeg skulle kjøpe en som var lengre... 6490601[/snapback] er det ikke den som har USB 2.0 Hi-Speed connection ?..... da kjøper du USB kabel.... Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Kjøp en kortleser. Den er billigere og greiere til å overføre bilder med. Lenke til kommentar
henrik_87 Skrevet 14. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2006 Hei! men greia er den at jeg vil at bildene skal komme rett inn på dataen... greit hvis jeg skal ta bilder når dataen er i nærheten... Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Vanlig mini-usb i ene enden, vanlig usb i den andre. Ellers husker jeg ikke lenger hvor den kabelen er lenger, siden jeg kjøpte meg kortleser rundt juletider. Kjøp kortleser du også. Det blir mye enkler å overføre raw også, og du slipper å innstallere drivere på fremmede maskiner hvis du har riktig leser. Jeg kjøpte to, og den ene er en enkel CF-leser fra Clas til hundre spenn. Den har jeg altid i bagen, og bruker den blant annet på venners maskiner, når jeg er ute og reiser. Lenke til kommentar
henrik_87 Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 Vanlig mini-usb i ene enden, vanlig usb i den andre. Ellers husker jeg ikke lenger hvor den kabelen er lenger, siden jeg kjøpte meg kortleser rundt juletider. Kjøp kortleser du også. Det blir mye enkler å overføre raw også, og du slipper å innstallere drivere på fremmede maskiner hvis du har riktig leser. Jeg kjøpte to, og den ene er en enkel CF-leser fra Clas til hundre spenn. Den har jeg altid i bagen, og bruker den blant annet på venners maskiner, når jeg er ute og reiser. 6492912[/snapback] Hei! jeg har det også, men det som er fint med den kabelen er at bildene kommer rett inn på macén sånn at man kan se at skarpheten er perfekt. Har bare tenkt til å bruke det i studiosammenhenger. Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 En slik en for eksempel. Vet ikke om du får dem lenger. Vanlig USB forlengelseskabel er kansje tingen istedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå