Hansulu Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Har fått meg et serdeles irriterende problem på hardware sin forum. Både i opera og explorer nettleserne blir forumene strekt ut slik at jeg må scrolle "lenge" før, hvert enkelt emne kommer frem. Feilen er også på artikllene til pcworld.no. Kan ikke huske jeg har installert noe som kan ha fremskyndt denne feilen og har ikke den fjerneste anelse hva dette kan komme av. Noen tips ? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Hei! Har du fjernet eventuelle virus og spyware? Har du en god brannmur? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Hansulu Skrevet 14. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2006 jeg forstår ingenting! Nå har jeg hatt problemet i flere dager og så etter jeg poster feilen her, blir alt riktig igjen. Jeg er delvis glad, men nå vet jeg ikke hva problemet var.. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Kanskje det var serverproblemer på nettsidene? God helg. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Hansulu Skrevet 16. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2006 Igjen takk til efikkan:) Lenke til kommentar
Hansulu Skrevet 17. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2006 Hjelp Nå er de kommet tilbake... har sjekket maskin for virus med AVG anti virus og har zonealarm som brannmur.. Har ingen anelse om hva som kan være feil.. Jeg slo meg til ro med at det var en serverfeil, men nå er jeg ganske sikker på at dette ikke er tilfellet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå