Qtecman Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Jeg synes min nye N80 har for dårlig rekkevidde på Wlan. Den detekterer kun tilgjengelige Wlan i "visual range" omtrent. Går jeg gjennnom en dør eller rett utenfor så forsvinner dekningen... På min gamle Qtek 8310 var ikke dette et problem i det hele tatt. Er rett og slett wlan senderen på N80`en fryktelig mye dårligere enn på Qtek`en? eller noe annet som kan være feil? andre Wlan-enheter kobler seg lett opp på lengre avstander på routeren min. mvh Qtecman ...(nå med N80) Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Jeg synes min nye N80 har for dårlig rekkevidde på Wlan.Den detekterer kun tilgjengelige Wlan i "visual range" omtrent. Går jeg gjennnom en dør eller rett utenfor så forsvinner dekningen... På min gamle Qtek 8310 var ikke dette et problem i det hele tatt. Er rett og slett wlan senderen på N80`en fryktelig mye dårligere enn på Qtek`en? eller noe annet som kan være feil? andre Wlan-enheter kobler seg lett opp på lengre avstander på routeren min. mvh Qtecman ...(nå med N80) 6490394[/snapback] Jeg har ikke dette problemet. Bor i lavblokk og får in 3-4 wlan når jeg søker etter de... Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Merker heller ikke noe til dette. Kan sitte ute i hagen 20 meter fra routeren og signalene må gå gjennom 2 tykke og en normalt tygg vegg (bor i et gammelt hus med tykke trevegger). Kan surfe helt fint uten problemer. Får ca 30% dekning ute i hagen og 60% er det laveste jeg får når jeg er inne. vanligvis har jeg over 80%. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå