Reddog Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Jeg har en splitter ny Volgswagen Passat, UTEN den berømte ipod kabelen til 1900,- kroner. Det kjipeste er at det integrerte stereoanlegget mitt ikke støtter cd'er som er brent i MP3 format. Jeg kjører mye og lytter mye på lydbøker. Siden iPod kabelen til bilen koster 1900,- kronere har jeg ikke tenkt å kjøpe den. Ser at komplett har noen FM sendere som man kan benytte på bla.ipod, zen osv osv. Har litt lyst på en iPod grunnet utseende, men så har skreppa mi en to år gammel iPod Mini med 4-5 gb harddisk. Jeg hater itunes. Det er helt idiotisk at den skal sortere mp3 filene ut fra id3 taggen. Jeg vil at ipoden skal sortere etter filnavnet slik som jeg har lagret de på pcen. Men det får jeg ikke til. Derfor lurer jeg litt på om jeg skal gå for en av creative sine spillere? Noen erfaringer? Noen som kan anbefale en mp3 spiller og en fm sender som jeg kan benytte i bilen. Jeg vil også ha en mp3 spiller hvor musikken blir sortert etter filnavn og IKKE id3-tag. Finnes det kanskje ett program for å bruke på ipod istedet for itunes når man dumper over musikk? Anyone? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå