Gå til innhold

TES: Hvor finner jeg Umbra sverdet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1. Finn Imperial City.

2. Gå over broa og ta til venstre (altså sørover).

3. Etter hvert vil veien dele seg. Ta alltid den delen som går til høyre (lengst sør).

4. Du kommer til en ruin som heter Vindasel. Nede i den er det ei dame som heter Umbra. Hun har sverdet.

Lenke til kommentar
Jeg har spilt Oblivion en stund, og jeg har hørt mye snakk om et Umbra quest sverd med en syk damage. Hvor får jeg tak i det?

6490111[/snapback]

Hva er vits i å lage et helt nytt emne bare for å spørre om noe så enkelt? Spør heller i et av de emnene som allerede finnes, som er laget for å være et hjelpeemne.

 

Umbra er et godt one-handed sword, men jeg foretrekker Goldbrand og Ebony Blade, pga. deres enchantment er mye bedre enn Umbra's Soul Trapping-spell. Men det er min mening.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Sverdet er i seg selv ikke så overlegent bra, men siden du får det i en quest vil det ha vekt 0. Det viktige er å huske å ikke fullføre questet for da får det sin orginalvekt.

6490863[/snapback]

Men hvis du er ute etter the daedric grand prize, må du gjøre oppdraget.

6492240[/snapback]

Jeg gjorde ferdig "oppdraget" og fikk beholde umbra, pluss at det beholdt sin vektløshet. :w00t::w00t:

Lenke til kommentar
Sverdet er i seg selv ikke så overlegent bra, men siden du får det i en quest vil det ha vekt 0. Det viktige er å huske å ikke fullføre questet for da får det sin orginalvekt.

6490863[/snapback]

Men hvis du er ute etter the daedric grand prize, må du gjøre oppdraget.

6492240[/snapback]

Jeg gjorde ferdig "oppdraget" og fikk beholde umbra, pluss at det beholdt sin vektløshet. :w00t::w00t:

6583531[/snapback]

Da må det være noe feil, eller at du ikke har gjort ferdig oppdraget. Sverdet skal få vekt like etter du har valgt å gi sverdet til Daedric Guden eller valgt å beholde det selv. :hmm:

Lenke til kommentar
Da må det være noe feil, eller at du ikke har gjort ferdig oppdraget. Sverdet skal få vekt like etter du har valgt å gi sverdet til Daedric Guden eller valgt å beholde det selv.  :hmm:

 

Sikkert noe galt, men slik er det ihvertfall. :ermm::ermm:

 

Det er egentlig ganske konge når jeg tenker over det. HOHOI! :w00t::w00t:

Endret av egruuler
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...