Xanitra Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Blood of the mountain, trenger den ja. Vet den kan craftes, og jeg har enchanting skill Men, øh, hva slags ingredienser er det for å få lagd den=? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Sikker på at det ikke er Smoking Heart of the Mountain du skal ha tak i? Blood of the Mountain er en av ingrediensene i denne, og den er en drop såvidt jeg vet. Ingrediensene du trenger for Smoking Heart of the Mountain er; 1x Blood of the Mountain, 1x Essence of Fire, 3x Small Brilliant Shard Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Allakhazam, dette kan det brukes til. Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Blood of the Mountain dropper f.eks. i MC, eller du kan mine den fra Thorium Veins eller noe i den duren. Eller gjør som jeg gjorde, og kjøp den på AH Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Dark iron vein, ikke thorium. Har tatt i overkant av hundre runs i BRD for å mine dark iron, og blood of the mountain har droppet en gang. 0.11% droprate høres ikke helt på trynet ut. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 (endret) Husker tidligere jeg som rogue klarte å solo-mine opp til 3 miner i hver instance. Den gang solgte jeg en Blood of the Mountain til 100g. Edit: Blackrock Depths, ja. Endret 14. juli 2006 av Chris88 Lenke til kommentar
Gundersen Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 (endret) psilocybe skrev: Dark iron vein, ikke thorium. Har tatt i overkant av hundre runs i BRD for å mine dark iron, og blood of the mountain har droppet en gang. 0.11% droprate høres ikke helt på trynet ut. 6490032[/snapback] Det finnes også Dark Iron Veins i Burning Steppes. Ganske mange av dem også Edit: Tror det er pluss minus 1 % Drop rate, hver gang du trykker knappen for å mine Endret 14. juli 2006 av Gundersen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå