venomzorg Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 hadde små problemer med en 45GB disc jeg skulle installere i maskina mi, tenkte jeg skulle laste ned partition magic. fant programmet men det var på 22MB og det er bare "free to try", jeg har isdn... søkte en gang til på bare partition. fant et prog som hette: SwissKnife. det var freeware og var på 3 MB. lastet ned åpnet og syntes dette var MYE bedre en PartitionMagic. lettere og forstå og lettere og bruke! ville bare gi et tips til eventuelle modem/isdn brukere :smile: Lenke til kommentar
PoL-E Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Jeg syns nå PM ikke er så spesielt vanskelig, og jeg er ikke akkurat expert innenfor data og slikt. Men viss du sier att prog'et er MYE enklere og bedre enn PM, er det kansje verdt å prøve Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Jeg laster ned programmet nå. Men etter det jeg leser så har ikke programmet støtte for NTFS? Og gjelder det bare oppretting av partisjoner? PM kan jo konvertere NTFS --> FAT32 og sette sammen partisjoner og dele dem opp igjen. Lenke til kommentar
ponke Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 What are the file systems available for partition creation ? You can create partitions with the FAT16 and FAT32 file systems. --- Glem det, jeg bruker PM. Trenger NTFS støtte! Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Enkelt og greit program for brukere med FAT32 partisjoner, men jeg foretrekker PM! Like greit å bruke Disk Management for Win 2000/XP brukere. Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Det eneste som er dumt med PM er at du ikke kan gjøre så mye hvis du har laget disken/e dynamiske...:sad: Gunder Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Dynamiske, som i software RAID eller Hardware RAID? Begge deler? Har ikke testet det selv. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 21. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2002 skjønner mange liker PM istedet, men SwissKnife er best til mitt bruk! mvh anders Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå