DJ_Dark Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Chelsea er smarte med sine nye drakter. Om lyset går på Stamford, fortsetter de bare å spille.. 8955405[/snapback] Hahahaha! Dagens. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Ettersom det er bortedrakter, må det i så fall være lyset på noen andre stadioner som går. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Godt poeng. Men utrolig praktisk om klubb-bussen får motorstopp. Bare finn frem draktene å diriger trafikken. Lenke til kommentar
sniK Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 (endret) Har/hadde ikke Barcelona noen lignende drakter? Drakten er i hvert fall mye bedre enn Liverpool sin nye bortedrakt. Men men, det går vel opp i opp med tanke på hjemmedrakten som er den kuleste i PL per dags dato. PS: Må vel legge til at det er min mening og smaken er som baken. Endret 16. juli 2007 av sniK Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Ljunberg til West Ham? Holy shit, han brøt løftet sitt jo... Lenke til kommentar
egil88 Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Han kunne vel funnet seg en mye bedre klubb, men han får sikkert endel Islandske kroner. Uansett et bra salg sett med United/Lliverpool/Chelsea-øyne, Ljungberg er etter min mening en spiller som forsterker ethvert lag i PL. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Over the hill, vrakpant. Mye skader og virker særdeles umotivert. Lenke til kommentar
egil88 Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Tja, tror ikke han har fått vist hva han er god for de siste årene, det har gått dårlig med Arsenal og mye skader som du sier. På et lag i medgang tror jeg han ville gjort det mye bedre. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Som Hyrlen sa, Freddie er over the top, dessverre. Han spiller med hjertet utenpå drakta, men det er ikke alltid nok. Han har også en veldig høy lønn, og når han er skadet en halv sesong kan man ikke si at han tjener den. På en annen side er han en av de mest rutinerte spillere i klubben, og hans erfaring er viktig for klubben. Men om han drar er det ganske dårlig dekning på vingene. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 jeg om jeg bryr meg filla om fotball vet jeg såpass at Premier League for sesongen 2006/2007 er over. Av denne grunn stenges denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg