Gå til innhold

Premier League 2006/2007


Anbefalte innlegg

Liverpool har den beste moralen i Premie League. Eksempel AC milan Liverpol, som snart skal sje igjen...

8641587[/snapback]

Hæh? :!:

 

Utdyp..

8641720[/snapback]

Liverpool har hatt flere kamper der Liverpool har ligget under. Men etter en stund tar Liverpool seg sammen og slår tilbake. D er flere lag som har gjort d samme, men ikke så ofte som Liverpool.

8641748[/snapback]

Liverpool gjorde det for to år siden, og så?

 

United har ligget under 2-0, for å så score 4 mål i 2. omgang 2 ganger i år. I tillegg har dem hentet opp flere ganger.

8641763[/snapback]

Men hvem var det mot da?

Alle kan ha hatt en dårlig første omgang mot et dritt lag og så kommet seg opp igjen. Liverpool sin moral har blitt omtalt av kommentaterorer og fotballspesialister. Lag som Chealse haler inn spillere som ikke får tid til å bli kjent med hverandre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Liverpool har den beste moralen i Premie League. Eksempel AC milan Liverpol, som snart skal sje igjen...

8641587[/snapback]

Hæh? :!:

 

Utdyp..

8641720[/snapback]

Liverpool har hatt flere kamper der Liverpool har ligget under. Men etter en stund tar Liverpool seg sammen og slår tilbake. D er flere lag som har gjort d samme, men ikke så ofte som Liverpool.

8641748[/snapback]

Liverpool gjorde det for to år siden, og så?

 

United har ligget under 2-0, for å så score 4 mål i 2. omgang 2 ganger i år. I tillegg har dem hentet opp flere ganger.

8641763[/snapback]

Men hvem var det mot da?

Alle kan ha hatt en dårlig første omgang mot et dritt lag og så kommet seg opp igjen. Liverpool sin moral har blitt omtalt av kommentaterorer og fotballspesialister. Lag som Chealse haler inn spillere som ikke får tid til å bli kjent med hverandre.

8641807[/snapback]

Du er latterlig. Kommentatorer og fotballspesialister, ja. Du tenker vel på tv3 nå, hvor hele teamet både kommentatorene og "ekspertene" i studio er Liverpool-supportere. Det verste er at du presterer å basere ting på "hva fotballeksperter og kommentatorer" sier. Gjør opp dine egne meninger, og før du gjør det, ta av deg Liverpool-brillene.

 

Og "alle kan ha en dårlig første omgang mot et dritt lag og så kommet seg opp igjen" ? Haha, ja hva du snakker om da skjønner jeg ingenting av. Hvis du mener Everton og Blackburn er drittlag så, og at det å snu 0-2 til 4-2 på en omgang ikke er en prestasjon. Du lever fortsatt på Istanbul'05, men det er historie nå.

 

Kom med eksempler der Liverpool denne sesongen har vist denne ekstremt gode moralen du snakker om?

Endret av banansplitt
Lenke til kommentar
Du er latterlig. Kommentatorer og fotballspesialister, ja. Du tenker vel på tv3 nå, hvor hele teamet både kommentatorene og "ekspertene" i studio er Liverpool-supportere. Det verste er at du presterer å basere ting på "hva fotballeksperter og kommentatorer" sier. Gjør opp dine egne meninger, og før du gjør det, ta av deg Liverpool-brillene.

 

Og "alle kan ha en dårlig første omgang mot et dritt lag og så kommet seg opp igjen" ? Haha, ja hva du snakker om da skjønner jeg ingenting av. Hvis du mener Everton og Blackburn er drittlag så, og at det å snu 0-2 til 4-2 på en omgang ikke er en prestasjon. Du lever fortsatt på Istanbul'05, men det er historie nå.

 

Kom med eksempler der Liverpool denne sesongen har vist denne ekstremt gode moralen du snakker om?

8643759[/snapback]

JEg tror du qoutet litt mye der.

 

btw, jeg er litt enig med deg der, men så bør dere ikke ta alle inlegg fra den brukeren seriøst....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Du er latterlig. Kommentatorer og fotballspesialister, ja. Du tenker vel på tv3 nå, hvor hele teamet både kommentatorene og "ekspertene" i studio er Liverpool-supportere.

8643759[/snapback]

 

Leste du kanskje ikke artikkelen hvor kommentatorer avslørte lagene sine?

 

Få av hoggtennene folkens.

Lenke til kommentar
Liverpool har den beste moralen i Premie League. Eksempel AC milan Liverpol, som snart skal sje igjen...

8641587[/snapback]

Hæh? :!:

 

Utdyp..

8641720[/snapback]

Liverpool har hatt flere kamper der Liverpool har ligget under. Men etter en stund tar Liverpool seg sammen og slår tilbake. D er flere lag som har gjort d samme, men ikke så ofte som Liverpool.

8641748[/snapback]

 

Om du skal gå etter logikken din er det vel Arsenal som har den beste moralen. Ingen snudde kampar like mange gongar som dei denne sesongen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jo, leste den, men det tror jeg neppe på. Det lyser jo Liverpool ut av hele gjengen.

8645599[/snapback]

 

Slutt å skap deg.

Lenke til kommentar
Du er latterlig. Kommentatorer og fotballspesialister, ja. Du tenker vel på tv3 nå, hvor hele teamet både kommentatorene og "ekspertene" i studio er Liverpool-supportere.

8643759[/snapback]

 

Leste du kanskje ikke artikkelen hvor kommentatorer avslørte lagene sine?

 

Få av hoggtennene folkens.

8645576[/snapback]

 

Hvem er det du tenkte på her? Tror banansplitt mener idiotene i TV3-studio, ikke Roar Stokke, som er United-supp.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Tror banansplitt mener idiotene i TV3-studio, ikke Roar Stokke, som er United-supp.

8645739[/snapback]

 

Hvorfor tror du bare han mener "idiotene" i studio, når han skriver både kommentatorene og de i studio?

Lenke til kommentar
Tror banansplitt mener idiotene i TV3-studio, ikke Roar Stokke, som er United-supp.

8645739[/snapback]

 

Hvorfor tror du bare han mener "idiotene" i studio, når han skriver både kommentatorene og de i studio?

8645808[/snapback]

 

Samma faen. Leste ikke godt nok etter. Og ja, de i studio er faktisk idioter. Soler og Fjørtoft kan ikke fotball.

Lenke til kommentar
Tror banansplitt mener idiotene i TV3-studio, ikke Roar Stokke, som er United-supp.

8645739[/snapback]

 

Hvorfor tror du bare han mener "idiotene" i studio, når han skriver både kommentatorene og de i studio?

8645808[/snapback]

 

Soler og Fjørtoft kan ikke fotball.

8645835[/snapback]

 

HAHA. De suger som mennesker, men fotballen sin kan de.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Vel, jeg oppfatter også Stokke som Liverpool-entusiast. Hører mye Liverpool-skryting av den karen der.

8646073[/snapback]

 

Og folk kan høre meg skryte av United, selv om jeg ikke kan fordra laget. Det er bare ignorante og trangsynte fotballfans som ikke får seg til å applaudere gode prestasjoner fra lag man nødvendigvis ikke liker.

Lenke til kommentar
Vel, jeg oppfatter også Stokke som Liverpool-entusiast. Hører mye Liverpool-skryting av den karen der.

8646073[/snapback]

 

Og folk kan høre meg skryte av United, selv om jeg ikke kan fordra laget. Det er bare ignorante og trangsynte fotballfans som ikke får seg til å applaudere gode prestasjoner fra lag man nødvendigvis ikke liker.

8646194[/snapback]

Helt enig, men nå snakker vi maks overdrevent av tv3-teamet, og hvis du ikke ser det er det nok du som er trangsynt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Helt enig, men nå snakker vi maks overdrevent av tv3-teamet, og hvis du ikke ser det er det nok du som er trangsynt.

8646217[/snapback]

 

Du "snakker" om tv3-teamet? Du kaller folk latterlige og innleggene dine består stort sett bare av syting og klaging.

 

Hvis ikke folk klarer å diskutere på en normal måte, må både sletting av advarsler til, så anse dette innlegget som en heads up. Reaksjoner taes på PM, innlegger i denne tråden som ikke har relevanse sletter jeg uten å blunke :)

Lenke til kommentar
Helt enig, men nå snakker vi maks overdrevent av tv3-teamet, og hvis du ikke ser det er det nok du som er trangsynt.

8646217[/snapback]

 

Du "snakker" om tv3-teamet? Du kaller folk latterlige og innleggene dine består stort sett bare av syting og klaging.

 

Hvis ikke folk klarer å diskutere på en normal måte, må både sletting av advarsler til, så anse dette innlegget som en heads up. Reaksjoner taes på PM, innlegger i denne tråden som ikke har relevanse sletter jeg uten å blunke :)

8646255[/snapback]

Så du tar i bruk en feig metode i diskusjoner mao. Du truer med advarsler og sletting fordi du er moderator og er uenig med den du diskuterer med. Det er nok du som ikke kan diskutere på en normal måte når du truer med sånt, fordi du er feig og misbruker makten du har som moderator.

 

Har forøvrig opplevd dette før med deg. Du slettet innlegg fordi du ikke likte at folk pratet negativt om Liverpool.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Så du tar i bruk en feig metode i diskusjoner mao. Du truer med advarsler og sletting fordi du er moderator og er uenig med den du diskuterer med. Det er nok du som ikke kan diskutere på en normal måte når du truer med sånt, fordi du er feig og misbruker makten du har som moderator.

 

Har forøvrig opplevd dette før med deg. Du slettet innlegg fordi du ikke likte at folk pratet negativt om Liverpool.

8646362[/snapback]

 

Du må gjerne sende klage til forumstyre og be dem sende en annen moderator til å passe på sånne som deg. Du går stadig til personangrep på folk som er uenige med deg og mange er lei av å lese innleggene dine.

 

Jeg har aldri moderert på bakgrunn av subjektive meninger og forholder meg alltid til de regler vi har, så godt jeg bare kan. Jeg skal la ditt innlegg stå som eksempel på at du faktisk ikke klarte å sende PM til meg, men måtte gå til personangrep i en offentlig tråd, som så mange ganger før.

 

Nå kommer denne delen til å bli nøyere overvåket av både meg og andre, noe som sannsynligvis ikke kommer til å gjøre forumhverdagen bedre for deg, banansplitt. Tenk før du taster, så kan vi ha sunne diskusjoner i stedet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...