Gå til innhold

Premier League 2006/2007

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror Tottenham vil gjøre det bra i år, vunnet 6 preseason kamper, 1 uavgjort og null tap. Forhåpentligvis klarer vi fjerdeplassen i år. Og selvfølgelig hadde det vært gøy å komme før våre kjære naboer i år, så kan vi ta tilbake CL plassen de tok fra oss i fjor.

Yid Army!

Lenke til kommentar
Jeg tror Tottenham vil gjøre det bra i år, vunnet 6 preseason kamper, 1 uavgjort og null tap. Forhåpentligvis klarer vi fjerdeplassen i år. Og selvfølgelig hadde det vært gøy å komme før våre kjære naboer i år, så kan vi ta tilbake CL plassen de tok fra oss i fjor.

Yid Army!

6629186[/snapback]

Tror dessverre ikke dere kommer foran Arse i år, salget av Carrick gjør at dere må legge om på midtbanen. Men dere har jo fått en jævla god erstatter i Zokora. Det jeg derimot tror og håper er at dere kommer foran Liverpool, og at dere får CL-kvalikk :!:

Lenke til kommentar
Under en uke til årets Community Shield-kamp nå, mellom Chelsea og Liverpool. Gleder meg som en unge til å innlede årets sesong med en storkamp i Cardiff. La oss inderlig håpe det blir en liten reprise på FA Cup-semien. :D

6626359[/snapback]

Eller på Ligacupen året før :)

Lenke til kommentar
Under en uke til årets Community Shield-kamp nå, mellom Chelsea og Liverpool. Gleder meg som en unge til å innlede årets sesong med en storkamp i Cardiff. La oss inderlig håpe det blir en liten reprise på FA Cup-semien. :D

6626359[/snapback]

6638506[/snapback]

Enig, hadde vært konge om vi fikk tråkka litt på Chelski før sesongstart, tror helt ærlig Liverpool blir den sterkeste utforderen til mafialaget denne sesongen...

Lenke til kommentar

6626359[/snapback]

6638506[/snapback]

Enig, hadde vært konge om vi fikk tråkka litt på Chelski før sesongstart, tror helt ærlig Liverpool blir den sterkeste utforderen til mafialaget denne sesongen...

6639231[/snapback]

jaja..det tror jeg også..bare se på resultatene Liverpool har i oppkjøringa..5-0 tap mot Mainz!!??!!

jaja..Chelsea vinner i år!, manu på andre arsenal på tredje og Liverpool på fjerde..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
jaja..det tror jeg også..bare se på resultatene Liverpool har i oppkjøringa..5-0 tap mot Mainz!!??!!

6639243[/snapback]

Liverpool startet uten Reina, Fowler, Finnan, Aurelio og Garcia. Carson er ikke en fantastisk målvakt (enda). Liverpool tok det som en trening og brukte flere spillere som aldri kommer til å få et minutt i PL. Ikke snakk om ting du ikke har peiling på.

Lenke til kommentar

6639243[/snapback]

Liverpool startet uten Reina, Fowler, Finnan, Aurelio og Garcia. Carson er ikke en fantastisk målvakt (enda). Liverpool tok det som en trening og brukte flere spillere som aldri kommer til å få et minutt i PL. Ikke snakk om ting du ikke har peiling på.

6639294[/snapback]

fortsatt..skal man være et topplag, så taper man ikke med slike resultater med et middels lag..flere store profiler kom innpå senere..uten at de klarte å score...

Lenke til kommentar

Liverpools startellever: Scott Carson, Jan Kromkamp, Jamie Carragher, Sami Hyypia , Djimi Traore, Bolo Zenden, Steven Gerrard, Xabi Alonso, Jermaine Pennant, Peter Crouch, Craig Bellamy

Flesteparten av disse venter nok å få en del spilletid i år.

Når det er sagt så var det bare en treningskamp, og de tok det nok ikke særlig seriøst. Men 5-0 er et resultat Liverpool skal unngå mot slike lag. Selv på 30-40% av normal.

EDIT: Vi vil nok få en bedre indikasjon på hvordan Liverpool ligger an etter kampen mot Maccabi Haifa i kveld. Den skal de helst vinne ganske klart, og der nytter det ikke med halv motor.

Endret av GBD
Lenke til kommentar

At startelleveren besto av førstelagsspillere, har svært lite å si i denne forbindelse. Det var tross alt 0–0 til pause, og de tre siste målene kom alle i løpet av de fem siste minuttene. Da var laget et helt annet, og spesielt i forsvaret kom det inn flere urutinerte spillere.

Lenke til kommentar
At startelleveren besto av førstelagsspillere, har svært lite å si i denne forbindelse. Det var tross alt 0–0 til pause, og de tre siste målene kom alle i løpet av de fem siste minuttene. Da var laget et helt annet, og spesielt i forsvaret kom det inn flere urutinerte spillere.

6639971[/snapback]

Enig! 0-0 til pause gir en god indikasjon på kampen, 1 omgang var langt under par, men vi ble ikke overkjørt. Og i 2 omgang hadde Liverpool uflaks samtidig som de brukte flere urutinerte spillere. Bare se på det ene målet, generaltabbe av Riise.

Resultatet kan forsvares, men for all del det skal ikke skje igjen...

Heia Liverpool :w00t:

Lenke til kommentar

Cole forsvinner?

Hvis Arsenal selger Ashley Cole blir de praktisk talt uten engelskmenn på laget. Eneste gjenværende blir Theo Walcott, som ikke har spilt en eneste kamp. Dette er først og fremst veldig synd for engelsk fotball. De store lagene burde prøve å ha minst to-tre engelske førstalagsspillere i troppen. Dette er nødvendig for at engelske fotball skal fortsette å utvikle seg.

Men hva synes fansen om dette? Ser de på det som litt rart, eller bryr de seg fint lite? Noen som vet?

Lenke til kommentar

Merker at enkelte her inne har svært liten peiling på fotball. For å bruke deres fotballogikk: For noen år siden tapte Man Utd 3-0 mot Maccabi Haifa i en (ubetydelig) CL-kamp. Det betyr at dersom Liverpool vinner/spiller uavgjort/taper med mindre enn 3 mål i kveld, er LFC et mye bedre lag enn Man Utd.

Håper dere ser selv at man ikke kan dømme noe som helst ut av ubetydelige kamper. 5-0 mot Mainz betyr INGENTING, kanskje med unntak av at selvtilliten ikke øker.

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

Håper dere ser selv at man ikke kan dømme noe som helst ut av ubetydelige kamper. 5-0 mot Mainz betyr INGENTING, kanskje med unntak av at selvtilliten ikke øker.

6642454[/snapback]

men ved å tape 5-0 mot et middels tysk lag, Mainz, med nesten hele a-laget utpå banen, viser jo det at laget ikke er HELT i form, og at det har litt tenking og endringer og gjøre..Men så du Chelsea sin kamp mot Feynord, så du at spillet gikk fantastisk fort og laget brilijerte( i mine øyne :D )..og det er derfor jeg tror og vet at Chelsea vil slå Liverpool..det var grunnen til at jeg tok opp resultatet mot Mainz

( dette ble fryktlig rotete :blush: )

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...