ErlendRU Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Alle utsagnene til Moruinho begynner og bli ganske latterlige nå. Det er på en måte blitt han mot resten av trenerne i PL nå. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Er vel en grense for hvor lenge han kan holde på, folk må vel slutte å bry seg etterhvert? Lenke til kommentar
Swome Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Mourinho kan bare gå og legge seg. Bryr seg jo mer om å komme med meningsløs kritikk og å få overskrifter i avisen enn om fotball. Begynner faen meg å bli lei! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Håper han får sparken etter sesongslutt, først var det litt søtt når lille José ville yppe seg med de andre, litt som når en treåring kaller deg for dust og vil ha deg med i slosskamp, men når denne treåringen gjentar det dag ut og dag inn blir det plagsomt. Jeg er for sparkingen av José, bare grunnet uttalelsene. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Er redd for at Chelsea vil bli bedre med en ny manager. En som klarer å utnytte den store fordelen de har, nemlig pengene, bedre. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Chelsea blir ikke bedre med en ny manager, i tillegg vil jeg si at spillergruppen enda ikke er sammensveiset nok til at de takler et managerbytte så lett. Håper Josè blir, morsom liten klump med arroganse. Å alle store er arrogant, jeg nevner Ferguson, Cantona og Keane fra vår egen klubb. Ikke akkurat godt likt overalt. Selv om Cantona hadde mye mer stil enn klysa på brua. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Han synes jo sikkert det er festlig at alle reagerer så veldig på det han sier, det hadde jeg gjort vet jeg. Tviler på at Chelsea blir bedre med ny trener jeg også, Mourinho er tross alt en av de beste trenerne som er nå. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Jeg kom på no utrolig gøy dagen derpå. La oss si at Lag A, som holder til HELT nord i England har like mye poeng som Lag B som holder til HELT sør i England. Det er siste serierunde, begge skal spille hjemmekamp og dem har like mange poeng, og lik målforskjell. Hvor befinner da pokalen seg? :!: Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Jeg kom på no utrolig gøy dagen derpå. La oss si at Lag A, som holder til HELT nord i England har like mye poeng som Lag B som holder til HELT sør i England. Det er siste serierunde, begge skal spille hjemmekamp og dem har like mange poeng, og lik målforskjell. Hvor befinner da pokalen seg? :!: 8510649[/snapback] Du sa ingenting om hvem som ledet serien, så lag MUFC har pokalen. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Jeg kom på no utrolig gøy dagen derpå. La oss si at Lag A, som holder til HELT nord i England har like mye poeng som Lag B som holder til HELT sør i England. Det er siste serierunde, begge skal spille hjemmekamp og dem har like mange poeng, og lik målforskjell. Hvor befinner da pokalen seg? :!: 8510649[/snapback] Du sa ingenting om hvem som ledet serien, så lag MUFC har pokalen. 8511043[/snapback] Hæh? Dem står helt likt, mao. begge lagene kan vinne pokalen. Så hvor er pokalen når disse kampene spilles? I helikopter midt mellom f.eks. ? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Hæh? Dem står helt likt, mao. begge lagene kan vinne pokalen. Så hvor er pokalen når disse kampene spilles? I helikopter midt mellom f.eks. ? 8511076[/snapback] De står kanskje helt likt på tabellen, men du sa ingenting om dem lå øverst eller nederst eller midt på. Dette er bare kverulering, men jeg er usikker selv, jeg. Lenke til kommentar
Effekt Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 http://www.dagbladet.no/sport/2007/04/30/499247.html For et stort rasshøll. 8503757[/snapback] Ferguson svarer. "Some people are un-educated but have principles; others are educated but have no priciples" Lurer på om han sikter til nokon spesielle. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Endret 2. mai 2007 av Gabi Heinze Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Moooooouriinho are you listening? ------------ --Van der Sar------------------------ Brown - Ferdinand - Brown - Heinze Ronaldo - Fletcher - Carrick - Scholes - Giggs -------------------Rooney ------------------- Flere som gleder seg til kveldens kamp? Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Moooooouriinho are you listening? 8519305[/snapback] Denne kunne vel ikke passet bedre i dag, vel? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 WE're coming to take it away ha ha! We're coming to take it away ha ha! Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Roeder har fått fyken i Newcastle, ser ut til at Big Sam er en mulig overtager av den jobben. Det skal isåfall bli jævlig interresant se Big Sam med mye midler fra mister Shepard. Om Big Sam er mannen som tar over Newcastle spår jeg dem top 5 neste sesong. Endret 7. mai 2007 av brutti Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Noen som kan svare meg på hvilket lag som har spilt flest sesonger i den engelske toppserien? Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Noen som kan svare meg på hvilket lag som har spilt flest sesonger i den engelske toppserien? 8562858[/snapback] Arsenal har i alle fall flest sesongar på rad i øverste divisjon (80, medrekna årets sesong). Om dei har flest sesongar i toppserien veit ikkje eg, men du skal ikkje sjå bort ifrå det. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Everton har flest kamper i toppserien mener jeg å huske.. Endret 8. mai 2007 av Prebo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg