Gå til innhold

Premier League 2006/2007


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper han får sparken etter sesongslutt, først var det litt søtt når lille José ville yppe seg med de andre, litt som når en treåring kaller deg for dust og vil ha deg med i slosskamp, men når denne treåringen gjentar det dag ut og dag inn blir det plagsomt.

 

Jeg er for sparkingen av José, bare grunnet uttalelsene.

Lenke til kommentar

Chelsea blir ikke bedre med en ny manager, i tillegg vil jeg si at spillergruppen enda ikke er sammensveiset nok til at de takler et managerbytte så lett.

 

Håper Josè blir, morsom liten klump med arroganse. Å alle store er arrogant, jeg nevner Ferguson, Cantona og Keane fra vår egen klubb. Ikke akkurat godt likt overalt. Selv om Cantona hadde mye mer stil enn klysa på brua.

Lenke til kommentar

Jeg kom på no utrolig gøy dagen derpå. La oss si at Lag A, som holder til HELT nord i England har like mye poeng som Lag B som holder til HELT sør i England. Det er siste serierunde, begge skal spille hjemmekamp og dem har like mange poeng, og lik målforskjell.

 

Hvor befinner da pokalen seg? :!:

Lenke til kommentar
Jeg kom på no utrolig gøy dagen derpå. La oss si at Lag A, som holder til HELT nord i England har like mye poeng som Lag B som holder til HELT sør i England. Det er siste serierunde, begge skal spille hjemmekamp og dem har like mange poeng, og lik målforskjell.

 

Hvor befinner da pokalen seg? :!:

8510649[/snapback]

 

Du sa ingenting om hvem som ledet serien, så lag MUFC har pokalen.

Lenke til kommentar
Jeg kom på no utrolig gøy dagen derpå. La oss si at Lag A, som holder til HELT nord i England har like mye poeng som Lag B som holder til HELT sør i England. Det er siste serierunde, begge skal spille hjemmekamp og dem har like mange poeng, og lik målforskjell.

 

Hvor befinner da pokalen seg? :!:

8510649[/snapback]

 

Du sa ingenting om hvem som ledet serien, så lag MUFC har pokalen.

8511043[/snapback]

Hæh? Dem står helt likt, mao. begge lagene kan vinne pokalen. Så hvor er pokalen når disse kampene spilles? I helikopter midt mellom f.eks. ?

Lenke til kommentar
Hæh? Dem står helt likt, mao. begge lagene kan vinne pokalen. Så hvor er pokalen når disse kampene spilles? I helikopter midt mellom f.eks. ?

8511076[/snapback]

 

De står kanskje helt likt på tabellen, men du sa ingenting om dem lå øverst eller nederst eller midt på. Dette er bare kverulering, men jeg er usikker selv, jeg.

Lenke til kommentar

Roeder har fått fyken i Newcastle, ser ut til at Big Sam er en mulig overtager av den jobben. Det skal isåfall bli jævlig interresant se Big Sam med mye midler fra mister Shepard. Om Big Sam er mannen som tar over Newcastle spår jeg dem top 5 neste sesong.

Endret av brutti
Lenke til kommentar
Noen som kan svare meg på hvilket lag som har spilt flest sesonger i den engelske toppserien?

8562858[/snapback]

 

Arsenal har i alle fall flest sesongar på rad i øverste divisjon (80, medrekna årets sesong). Om dei har flest sesongar i toppserien veit ikkje eg, men du skal ikkje sjå bort ifrå det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...