ugh! Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Din møkka scouser, skarru roe deg ner litteran her. 8437006[/snapback] Å være Liverpool supporter er ikke nødvendigvis ekvivalent med å være scouser. Men det vet du kanskje allerede. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 LIVERPOOL (l) ditta som e klubben folks. Berre vent, manu har hatt en god sessong, mn jesus. å vinne serien med so flaks må vere en bismak 8434023[/snapback] Din møkka scouser, skarru roe deg ner litteran her. 8437006[/snapback] Vet ikke hva som er værst. Medsupportere som kommer med slikt, eller ''tøffinger'' som deg selv. Ro deg ned et par hakk du og Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Din møkka scouser, skarru roe deg ner litteran her. 8437006[/snapback] Å være Liverpool supporter er ikke nødvendigvis ekvivalent med å være scouser. Men det vet du kanskje allerede. 8446569[/snapback] jo Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 (endret) Scouser er en betegnelse på folk fra Liverpool, så naturligvis er jeg scouser. Jeg er jo norsk! Endret 23. april 2007 av wipy Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Scouser er også et ganske vidt kjent kallenavn på Liverpool. Serlig blandt utenlandske fans. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Du mener selvfølgelig folk fra Liverpool og ikke selve byen/laget Liverpool. Man kan jo være scouser selv om man holder med Everton også. Men jada, jeg er klar over at mange kaller alle Liverpoolfans scousere, jeg bare påpeker at det ikke stemmer. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Det stemmer ikke om man ser bokstavelig på det nei. Kommer til å bruke scousere om Liverpool allikevel. Ser man bokstavelig på det så kan man vel ikke bruke scouser om Liverpool og Everton. Er ikke så mange scousere på de lagene. Vet ikke hvordan det er i Tranmere. Limbeck som vet at Rooney er scouser Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Scouser kommer jo av dialekta scouse som snakkes i Liverpool. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 hmm, det viste jeg ikke. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 (endret) Nei, men det stemmer. Ergo: Snakker man scouse, får man også tilnavnet scouser uansett om man holder med Liverpool eller Everton. Merk forøvrig at jeg skrev "dersom man holder med Liverpool eller Everton" og ikke dersom man "spiller" på Liverpool eller Everton. Jeg vet da også innmari godt at det spiller svært få scousere på de to respektive lag. Men for all del, kall meg gjerne scouser hvis du føler for det selv om det ikke har rot i virkeligheten:] Endret 27. april 2007 av wipy Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Folk fra Liverpoolområdet kalles gjerne for scousers eller liverpoodlians. Kun på grunn av geografien. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Synd at big Sam slutter, håper han blir i Premier League. Mistenker at han allerede har ny arbeidsgiver. Spekuleres i Newcastle, men i mine øyne så bør Roeder få fortsette. Han er faktisk min favoritt til og ta over etter Sir Alex når den tid kommer. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Synd at big Sam slutter, håper han blir i Premier League. Mistenker at han allerede har ny arbeidsgiver. Spekuleres i Newcastle, men i mine øyne så bør Roeder få fortsette. Han er faktisk min favoritt til og ta over etter Sir Alex når den tid kommer. 8499418[/snapback] Big Sam er en bra mann ja, bare å takke og bukke for hans siste kamp i Bolton. Ryktene jeg har hørt er snakk om ManCity. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Hvis det stemmer at han går til City blir det ikke akkurat lettere å møte dem... Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Folk fra Liverpoolområdet kalles gjerne for scousers eller liverpoodlians. Kun på grunn av geografien. 8499204[/snapback] http://en.wikipedia.org/wiki/Scouser Logisk å trekke slutningen at en som snakker dialekten scouse blir ansett som en scouser. Men ja, geografi har jo sitt å si iom at det er i Liverpool dialekten oppstod. Men, gidder ikke diskutere dette mer siden det er en smule ot. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Rooney er jo scouser, men tviler på at han er Liverpool supporter.. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Big Sam er en bra mann ja, bare å takke og bukke for hans siste kamp i Bolton. Ryktene jeg har hørt er snakk om ManCity. 8499529[/snapback] En helt vannvittig type, men uten tvil en god manager. Mye snusk rundt diverse overganger derigården.... Han ser ut som en hooligan, og fra det jeg hører oppfører han seg som en og, men uansett virker han som en sykt bra manager. Jeg mener; Bolton toppklubb i PL? Hallo? Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Rooney er jo scouser, men tviler på at han er Liverpool supporter.. 8501248[/snapback] Trenger heller ikke være det. Uansett, Allardyce ser ut til å ha en egen evne til å få spillere som Campo, Anelka, Speed og Diouf til å blomstre igjen så det må være et eller annet han gjør riktig. Må innrømme at jeg ikke er veldig glad i fyren, men han har absolutt peiling. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 http://www.dagbladet.no/sport/2007/04/30/499247.html For et stort rasshøll. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 (endret) Hvis kritikken hans ikke er krenker min integritet, min moral, eller min forretningsdrift, da er det ikke noe problem for meg, sier Mourinho. Kan jeg først le av hele utsagnet også skrive: Hvilken moral? Endret 30. april 2007 av Stonemeister Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg