Gå til innhold

Premier League 2006/2007

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
LIVERPOOL (l)

ditta som e klubben folks.

Berre vent, manu har hatt en god sessong, mn jesus.

å vinne serien med so flaks må vere en bismak

8434023[/snapback]

Din møkka scouser, skarru roe deg ner litteran her.

8437006[/snapback]

Vet ikke hva som er værst. Medsupportere som kommer med slikt, eller ''tøffinger'' som deg selv. Ro deg ned et par hakk du og

Lenke til kommentar

Du mener selvfølgelig folk fra Liverpool og ikke selve byen/laget Liverpool. Man kan jo være scouser selv om man holder med Everton også. Men jada, jeg er klar over at mange kaller alle Liverpoolfans scousere, jeg bare påpeker at det ikke stemmer.

Lenke til kommentar

Det stemmer ikke om man ser bokstavelig på det nei. Kommer til å bruke scousere om Liverpool allikevel. Ser man bokstavelig på det så kan man vel ikke bruke scouser om Liverpool og Everton. Er ikke så mange scousere på de lagene. Vet ikke hvordan det er i Tranmere.

Limbeck som vet at Rooney er scouser

Lenke til kommentar

Nei, men det stemmer. Ergo: Snakker man scouse, får man også tilnavnet scouser uansett om man holder med Liverpool eller Everton.

Merk forøvrig at jeg skrev "dersom man holder med Liverpool eller Everton" og ikke dersom man "spiller" på Liverpool eller Everton. Jeg vet da også innmari godt at det spiller svært få scousere på de to respektive lag. Men for all del, kall meg gjerne scouser hvis du føler for det selv om det ikke har rot i virkeligheten:]

Endret av wipy
Lenke til kommentar

Synd at big Sam slutter, håper han blir i Premier League. Mistenker at han allerede har ny arbeidsgiver. Spekuleres i Newcastle, men i mine øyne så bør Roeder få fortsette.

Han er faktisk min favoritt til og ta over etter Sir Alex når den tid kommer.

Lenke til kommentar
Synd at big Sam slutter, håper han blir i Premier League. Mistenker at han allerede har ny arbeidsgiver. Spekuleres i Newcastle, men i mine øyne så bør Roeder få fortsette.

Han er faktisk min favoritt til og ta over etter Sir Alex når den tid kommer.

8499418[/snapback]

Big Sam er en bra mann ja, bare å takke og bukke for hans siste kamp i Bolton.

Ryktene jeg har hørt er snakk om ManCity.

Lenke til kommentar
Big Sam er en bra mann ja, bare å takke og bukke for hans siste kamp i Bolton.

Ryktene jeg har hørt er snakk om ManCity.

8499529[/snapback]

En helt vannvittig type, men uten tvil en god manager. Mye snusk rundt diverse overganger derigården.... Han ser ut som en hooligan, og fra det jeg hører oppfører han seg som en og, men uansett virker han som en sykt bra manager. Jeg mener; Bolton toppklubb i PL? Hallo?
Lenke til kommentar
Rooney er jo scouser, men tviler på at han er Liverpool supporter..

8501248[/snapback]

Trenger heller ikke være det.

Uansett, Allardyce ser ut til å ha en egen evne til å få spillere som Campo, Anelka, Speed og Diouf til å blomstre igjen så det må være et eller annet han gjør riktig. Må innrømme at jeg ikke er veldig glad i fyren, men han har absolutt peiling.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...