fox Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Latterlig, helt klart offside da West ham lagde mål.. Irritert Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Ja, men husk at Boa Morte kunne fort økt ledelsen. Ganske typisk at keepere skal storspille mot Arsenal. Håper dette er en tankevekker for Wenger & co. Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Ja, men husk at Boa Morte kunne fort økt ledelsen. Akkurat som det fort kunne ha blitt 23-1 til Arsenal. Håper dette er en tankevekker for Wenger & co. 8328207[/snapback] Dersom han ikke foretar en skikkelig oppgradering av stallen over sommeren, er jeg redd at han burde takke for seg. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Ja, men husk at Boa Morte kunne fort økt ledelsen. Akkurat som det fort kunne ha blitt 23-1 til Arsenal. Du sier noe der. Dersom Wenger ikke foretar en skikkelig oppgradering av stallen over sommeren, er jeg redd at han burde takke for seg. Hvis Arsenal fortsetter i samme kjøret kan 4. plassen ganske fort ryke. Skjer dette, blir det tøffere å oppgradere stallen, ettersom spillere som Ribery vil velge andre klubber foran Arsenal pga. CL-spill. Likevel må man tåle en mellomsesong. Håper at det er frustrasjon-snakk det du sier om Wenger nå, for jeg ser ikke hvordan et managerbytte ville gjort situasjonen bedre. Hvem skulle ta over? Tror det ville kommet mer negativt enn positivt ut av det. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Ja, men husk at Boa Morte kunne fort økt ledelsen. Akkurat som det fort kunne ha blitt 23-1 til Arsenal. Du sier noe der. Dersom Wenger ikke foretar en skikkelig oppgradering av stallen over sommeren, er jeg redd at han burde takke for seg. Hvis Arsenal fortsetter i samme kjøret kan 4. plassen ganske fort ryke. Skjer dette, blir det tøffere å oppgradere stallen, ettersom spillere som Ribery vil velge andre klubber foran Arsenal pga. CL-spill. Likevel må man tåle en mellomsesong. Håper at det er frustrasjon-snakk det du sier om Wenger nå, for jeg ser ikke hvordan et managerbytte ville gjort situasjonen bedre. Hvem skulle ta over? Tror det ville kommet mer negativt enn positivt ut av det. 8328387[/snapback] Nå skal vi ikke glemme at Arsenal har en skadeskutt Henry på sidelinjen, dette gjelder også Van Persie. Når disse to er friske så er det nok andre boller fra dette Arsenal laget som har hatt endel uflaks og stangut denne sesongen. Lenke til kommentar
fox Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Arsenal har mistet to målfarlige spillerne, det er Henry og Van Persie, ikke så rart at de sliter å skape mål.. The beast er ikke så god som jeg har forventet, utrolig skuffet over spilleren. Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Silva var den spilleren som så ut til å være nærmest en scoring i går. Wenger bytter han ut med Diaby . Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Chris Coleman er sparket som manager for Fulham, tragisk. Jeg synes det er en stor prestasjon å holde Fulham i Premier League år etter år slik som han har gjort... Jeg likte Coleman hadde fått et godt inntrykk av denne herremannen.. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Chris Coleman er sparket som manager for Fulham, tragisk. Jeg synes det er en stor prestasjon å holde Fulham i Premier League år etter år slik som han har gjort... Jeg likte Coleman hadde fått et godt inntrykk av denne herremannen.. 8355828[/snapback] Argh, seriøst? En PL-manager jeg hadde sansen for. :/ Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Det hadde jeg òg, dette var synd Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Huff, jeg likte Coleman :// Lenke til kommentar
TakeAway Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 LIVERPOOL (l) ditta som e klubben folks. Berre vent, manu har hatt en god sessong, mn jesus. å vinne serien med so flaks må vere en bismak Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Tåpelig. United har vært en klasse over Liverpool, så enkelt er det. Desverre. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Klart det er trist, men som du sier, de har vært mye bedre enn oss i ligaen i år. Litt pinlig å se Liverpool supportere drite seg ut med utsagn som TakeAway nettopp kom med. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 LIVERPOOL (l) ditta som e klubben folks. Berre vent, manu har hatt en god sessong, mn jesus. å vinne serien med so flaks må vere en bismak 8434023[/snapback] Har du noen gode eksempler da? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Don't feed the trolls. Manchester United har vært gode i år. End of story. Lenke til kommentar
fox Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 LIVERPOOL (l) ditta som e klubben folks. Berre vent, manu har hatt en god sessong, mn jesus. å vinne serien med so flaks må vere en bismak 8434023[/snapback] Det sier dere alltid, i hvert år. Jada jada jada jada jada jada Er enig med LarsP, Manchester United har vært best i året. Derfor ligger de i første plass. Jeg er litt skuffet og nervøs nå, Arsenal har mistet David Dein. Litt kaos rundt Arsenal nå Som alle veit, David Dein har gjort mye for Arsenal og er meget god venn med Wenger. Dein er en stor mann for klubben. En amerikaner vil kjøpe opp Arsenal, men styret i Arsenal nekter. Amerikaneren har nå 12,9%, huffhuff... Den siste klubb blant fire i toppen som har engelsk eier Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 LIVERPOOL (l) ditta som e klubben folks. Berre vent, manu har hatt en god sessong, mn jesus. å vinne serien med so flaks må vere en bismak 8434023[/snapback] idiot. Vi har ikke vunnet serien enda. 53 plussmål burde vel si det meste om denne "flaks"-saken og få deg til å holde kjeft... Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 LIVERPOOL (l) ditta som e klubben folks. Berre vent, manu har hatt en god sessong, mn jesus. å vinne serien med so flaks må vere en bismak 8434023[/snapback] Din møkka scouser, skarru roe deg ner litteran her. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Det verste er jo at alle absolutt skal kommentere idioten. Han er jo bare ute etter og provosere, og det greier han tydeligvis fint. Ikke noe tvil om at Man United har vært best i år, sånn er det bare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg