Gå til innhold

Premier League 2006/2007

Anbefalte innlegg

Usannsynelig? Det gjenspeiler vell egentlig bare dine kunnskaper om fotball. nuff said.

8028279[/snapback]

Ja selvfølgelig, for du er jo fotballekspert :!:

Jeg ser det som usansynelig, du kan få lov å være sikker på seier, det blander jeg meg ikke oppi.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har hørt et sted at man kan spille uavgjort også. Finnes faktisk 3 forsjellige måter en kamp kan ende på.

Hjemmeseier, Uavgjort, Borteseier. Å være sikker på at Chelsea vinner når Man United har spilt best fotball BY FAR blir så dumt at jeg håper ikke du tar deg tid til engang se kampen.

Endret av brutti
Lenke til kommentar
29 Liverpool - Man. United 03/03 13:45 - 3 poeng

35 Man. United - M'boro 21/04 16:00 - 1 poeng

Dere slår Pool på bortebane i den formen de er i nå, men avgir poeng mot 'Boro? Forklar.

8028811[/snapback]

Man. Uniteds kamper mot Boro er som oftest et mareritt, vi sliter alltid mot dem.

Lenke til kommentar
29 Liverpool - Man. United 03/03 13:45 - 3 poeng

35 Man. United - M'boro 21/04 16:00 - 1 poeng

Dere slår Pool på bortebane i den formen de er i nå, men avgir poeng mot 'Boro? Forklar.

8028811[/snapback]

Man. Uniteds kamper mot Boro er som oftest et mareritt, vi sliter alltid mot dem.

8029100[/snapback]

Denne kampen skal spilles på Old Trafford. Hadde dette vært en bortekamp, hadde jeg skjønt skepsisen din, men så lenge den spilles på Slottet, er jeg ikke så veldig bekymret :)

Lenke til kommentar

Ble veldig overrasket selv. Satt og så kampen... Bra opphenting av Tottenham, uten tvil! De er ikke akkruat kjent for slike opphentinger, det kan vel være lov til å si! Skjønner ikke helt hva West Ham drev med, men det er en grunn til at de ligger der de gjør! Underholdende og moro kamp for nøytrale tilhengere hvertfall! Bra valuta for penga ;)

Lenke til kommentar

Sitter og ser resten av sesongens kamper. Både Chelsea og ManU har en relativt lett sesonginnspurt, Chelsea har det verst med rivaler som Tottenham og Arsenal, å de skal til St.james. Mens United har Blackburn og City. De skal jo også ha et innbyrdes oppgjør selv om dette ikke betyr all verden, men slik jeg ser det er det Chelsea som enklest kan snuble.

Uansett så er jeg sinnsykt nervøs, CL tar mye krefter og Chelsea sitter der med muligens den største erfaringen hos enkeltspillere. Andre ting er at Chelsea har den største stallen, selv om United har vist tidligere at reservene slår til når det trengs (med unntak av ligastarter). Tror denne 9 poengsluka virkelig kommer til å vise seg og være gjeldende når vi nærmer oss slutten.

Lenke til kommentar

Chelsea er i god form for tiden og kommer nok til å vinne ihvertfall 7-8 av kampene de har igjen. Bortekampen mot Arsenal kan bli vanskelig for Chelsea.

Man Utd har vært utrolig imponerende denne sesongen, men har hatt litt flaks de siste kampene som f.eks mot Lille og Liverpool.

Lenke til kommentar

Chelsea har hatt flaks i 2 sesonger nå. Lampard sine skudd er jo alltid innom to og tre forsvarere før de går inn (på spissen). Å i år må de vel takke en fantastisk Drogba for at de har vunnet enkelte kamper.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Chelsea er i god form for tiden og kommer nok til å vinne ihvertfall 7-8 av kampene de har igjen. Bortekampen mot Arsenal kan bli vanskelig for Chelsea.

Man Utd har vært utrolig imponerende denne sesongen, men har hatt litt flaks de siste kampene som f.eks mot Lille og Liverpool.

8085537[/snapback]

Og det har jo aldri Chelsea :ermm:

Vi har hatt flaks i 2 kamper, mot Fulham og Liverpool, det er ingenting imot den flaksen Chelsea har hatt de 2 siste sesongene, i tillegg til en rekke kamper i år hvor dere scorer mot slutten og kaprer 3 poeng. Og når det gjelder skader, joda, mye kan være flaks der og, men mye er også dyktighet. Med de fantasillionene Chelsea har brukt på spillere så klarer dere ikke engang ha god nok backup i diverse posisjoner? :hmm:

Lenke til kommentar
Lampard sine skudd er jo alltid innom to og tre forsvarere før de går inn (på spissen).

8085565[/snapback]

På spissen? Det viser jo bare hvor lite informert du er.

På de første seks sesongene kom 8% av Lampards mål etter at ballen gikk via en annen spiller.

Lenke til kommentar
Lampard sine skudd er jo alltid innom to og tre forsvarere før de går inn (på spissen).

8085565[/snapback]

På spissen? Det viser jo bare hvor lite informert du er.

På de første seks sesongene kom 8% av Lampards mål etter at ballen gikk via en annen spiller.

8127360[/snapback]

Å herregud mann. Til og med du må ha skjønt at dette var noe som lå mer over på den humoristiske siden.

Lenke til kommentar

Nei, det må jeg ikke ha skjønt. Det er faktisk veldig mange som går rundt å tror at "alle" målene til Lampard går via en spiller eller flere først.

Dette har ingenting med humor å gjøre, da det ikke var komisk i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Nei, det må jeg ikke ha skjønt. Det er faktisk veldig mange som går rundt å tror at "alle" målene til Lampard går via en spiller eller flere først.

Dette har ingenting med humor å gjøre, da det ikke var komisk i det hele tatt.

8127536[/snapback]

Du burde jo faktisk det.

Hvilke sesonger er de seks første forresten? 8% er vel uansett litt over gjennomsnittet..?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...