Gå til innhold

Premier League 2006/2007


Anbefalte innlegg

Hyrlen, jeg kan lett finne umoralske hendelser ManU har gjort i siste. Men jeg har bedre å gjøre, dere ManU supportere har ikke liv og kan for min del finne alle "idiotiske situasjoner Arsenal har liksom gjort" med subjektiv øyne

7968814[/snapback]

Nei du kan ikke lett finne dette, siden United har vært ganske spart for slikt i det siste. Men kan nok fort komme. Siste setningen skjønte jeg ikke, men joda har et liv. Provosere stakkars argumentløse Gunners supportere :)

 

Virker som enkelte er mer opptatt med å kritisere andre lag. Konsentrer dere heller om deres eget.
Jeg er ikke så veldig glad i å kritisere mitt eget lag nei, du har helt rett Swome. Men forbeholder meg retten til og skape litt diskusjon, hadde vært litt kjedelig om vi alle skulle holdt oss til kampreferat og lagoppstillinger rundt eget lag?

 

Forøvrig skjønner jeg jo at du er på defensiven Swome, ikke LFC's største øyeblikk denne helga. Synd hvis Bellamy blir kastet ut, en av de beste spissene i England.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva f*** er det med dere ManU-supportere og hakke ned på alle andre lag?

En saklig diskusjon er jo selvfølgelig fin, men bare klaging hele tiden er jo tull...

Swome er jeg enig med, og det du sier Hyrlen om det med kamprefferater, det er ikke bare det det går ut på, det går også ut på det at du og supportervennene dine smaler seg rundt en skandale eller noe som ligner som en gjeng med gribber som venter på å kunne hakke ned på andre...

 

Dette er ikke ment som personangrep eller noe sånt, men en oppsummering om hva visse personer her inne har brukt tiden sin på...

 

Hat meg hvis dere vil, men prøv å forstå meg...

Lenke til kommentar

Nå har jeg aldri "hakket" på Arsenal, men kun kritikk av gjentatte usportslige episoder.

 

Å nå har jeg enda ikke uttalt meg om Liverpool "skandalen" enda, å det har såvidt meg bekjent ingen av mine supportervenner(?) gjort heller. Siden den tross alt ikke er kommet skikkelig frem i lyset enda. Så der følger jeg deg ikke helt.

Lenke til kommentar
Nå har jeg aldri "hakket" på Arsenal, men kun kritikk av gjentatte usportslige episoder.

 

Å nå har jeg enda ikke uttalt meg om Liverpool "skandalen" enda, å det har såvidt meg bekjent ingen av mine supportervenner(?) gjort heller. Siden den tross alt ikke er kommet skikkelig frem i lyset enda. Så der følger jeg deg ikke helt.

7969338[/snapback]

Dere gjør det, det er bar å vente og se... Men Nightkeeper har vært innom, men han har jo vært grei og ikke hakket...

 

banansplitt:

Vi er bare høflige vettu ;) ...

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
Nå har jeg aldri "hakket" på Arsenal, men kun kritikk av gjentatte usportslige episoder.

 

Å nå har jeg enda ikke uttalt meg om Liverpool "skandalen" enda, å det har såvidt meg bekjent ingen av mine supportervenner(?) gjort heller. Siden den tross alt ikke er kommet skikkelig frem i lyset enda. Så der følger jeg deg ikke helt.

7969338[/snapback]

Dere gjør det, det er bar å vente og se... Men Nightkeeper har vært innom, men han har jo vært grei og ikke hakket...

7969404[/snapback]

På lik linje med dere om noe skjer i United leiren vil vi selvfølgelig ha det litt gøy med det. Dette er et forum, for alle supportere.

Lenke til kommentar
Hva f*** er det med dere ManU-supportere og hakke ned på alle andre lag?

En saklig diskusjon er jo selvfølgelig fin, men bare klaging hele tiden er jo tull...

Swome er jeg enig med, og det du sier Hyrlen om det med kamprefferater, det er ikke bare det det går ut på, det går også ut på det at du og supportervennene dine smaler seg rundt en skandale eller noe som ligner som en gjeng med gribber som venter på å kunne hakke ned på andre...

 

Dette er ikke ment som personangrep eller noe sånt, men en oppsummering om hva visse personer her inne har brukt tiden sin på...

 

Hat meg hvis dere vil, men prøv å forstå meg...

7969294[/snapback]

 

Ja, det kom fra det rette tastaturet gitt.

Lenke til kommentar
Feks Cesc, han er en av de få ærlige spillere som beklager etter takling og prøver å unngå usportslig.

7922849[/snapback]

Click me.

 

Jeg måtte bare :whistle:

7965574[/snapback]

 

Det var dumt sagt, og ikkje noko han skulle gjort der og då, men han innsåg raskt feilen sin sida han gjekk inn i garderoba etterpå å unnskyldte seg.

 

I should not have done it but I get really upset when we don't win and I don't play well.

 

"Luckily, he accepted my apology and I must learn not to do anything like it again."

 

Sportslig og modent.

Lenke til kommentar
SasaB, enig så enig.... Vi bør være litt mer objektive, jeg er ikke noe bedre sjølv..

 

 

Men tilbake til tråden, hva tror dere det kommer til å skje med enkelte spillerne i Liverpool som bråket igår natt? Det ryktes at noen vil miste plassen sin.

7970214[/snapback]

Hvis det er så ille som mediene påstår, så er det over og ut for Bellamy. De andre, Fowler, Pennant og Dudek får nok kanskje bare en bot elns. Idiotisk hele opplegget altså..

Lenke til kommentar
Bot for å skalle ned en politimann?

7970647[/snapback]

Har hørt mye rart jeg, både det du sier, at de knuste en bil, og at de bare gikk rundt og skreik og skråla. Her tror jeg hvertfall mediene overdriver. Men hvis de har skalla ned en politimann, og knust biler og sånt, så er det jo ikke godt å si hva som skjer med de. :)

Lenke til kommentar
Ja, det kom fra det rette tastaturet gitt.

7969919[/snapback]

Hva var det jeg sa? Det måtte komme :ph34r:...

 

Uansett, jeg mener at mediene kanskje har overdrevet dette litt, men det er bare å følge med i utviklingen i saken og håpe på det beste.

 

Medier har det med å overdrive, og noen sier helt feil ting, sånn som The S*n vi alle kjenner til så godt.

Lenke til kommentar
Hva var det jeg sa? Det måtte komme :ph34r:...

7971719[/snapback]

Vel, hva forventer du egentlig, slik du har holdt på?

 

Ang. situasjonen i pool tror jeg nok det er en del overdrevet ja, men hvis det er slik at bellamy har slått riise med golfkølle, og dudek har skalla ned en politimann, så bør det få mer enn interne konsekvenser, fotballstjerne eller ei.

Lenke til kommentar
Hva f*** er det med dere ManU-supportere og hakke ned på alle andre lag?

En saklig diskusjon er jo selvfølgelig fin, men bare klaging hele tiden er jo tull...

Swome er jeg enig med, og det du sier Hyrlen om det med kamprefferater, det er ikke bare det det går ut på, det går også ut på det at du og supportervennene dine smaler seg rundt en skandale eller noe som ligner som en gjeng med gribber som venter på å kunne hakke ned på andre...

 

Dette er ikke ment som personangrep eller noe sånt, men en oppsummering om hva visse personer her inne har brukt tiden sin på...

 

Hat meg hvis dere vil, men prøv å forstå meg...

7969294[/snapback]

Roan nå sailorboy, skal ikke feie alle over en kam.

Lenke til kommentar

Selvom jeg tror United mister ligagullet sier regnestykket mitt noe annet :!:

 

MANCHESTER UNITED

29 Liverpool - Man. United 03/03 13:45 - 3 poeng

30 Man. United - Bolton 17/03 13:45 - 3 poeng

31 Man. United - Blackburn 31/03 16:00 - 3 poeng

32 Portsmouth - Man. United 07/04 16:00 - 3 poeng

33 Man. United - Sheffield U. 10/04 21:00 - 3 poeng

34 Chelsea - Man. United 14/04 16:00 - 0 poeng

35 Man. United - M'boro 21/04 16:00 - 1 poeng

36 Everton - Man. United 28/04 13:00 - 3 poeng

37 Man. City - Man. United 05/05 16:00 - 3 poeng

38 Man. United - West Ham 13/05 16:00 - 3 poeng

 

TOTALT: 25 av 30 poeng

 

 

CHELSEA

28 Man. City - Chelsea 24/02 16:00 - 3 poeng

29 Portsmouth - Chelsea 03/03 18:15 - 1 poeng

30 Chelsea - Sheffield U. 17/03 16:00 - 3 poeng

31 Watford - Chelsea 31/03 18:15 - 3 poeng

32 Chelsea - Tottenham 07/04 16:00 - 1 poeng

33 West Ham - Chelsea 09/04 16:00 - 3 poeng

34 Chelsea - Man. United 14/04 16:00 - 3 poeng

35 Newcastle - Chelsea 21/04 16:00 - 3 poeng

36 Chelsea - Bolton 28/04 16:00 - 3 poeng

37 Arsenal - Chelsea 05/05 16:00 - 1 poeng

38 Chelsea - Everton 13/05 16:00 - 3 poeng

 

TOTALT: 27 av 33 poeng

 

 

Mine tips :roll:

 

Da ender vi slik:

 

Man. United - 94 poeng

Chelsea - 87 poeng

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...