Gå til innhold

Premier League 2006/2007


Anbefalte innlegg

3 personer ja, skjerp deg. Det gjelder også med ManU. Mot Arsenal var de 5 mot dommer, men jeg klager ikke for Chelsea er verre.. 11 mot dommer, tragisk. Nå køyer jeg, nyt kvelden din med arsenal-hat.

7922982[/snapback]

3 spillere, alle som var i umiddelbar nærhet. Forsvarsrekka fant vel ut at det var målet de skulle beskytte, og ikke linjemannen som skulle beskytes :)

 

Gjelder ikke med ManU eller noen andre klubber, kanskje med unntak av nevnte Chelsea. Å enkelt episoder kan unnskyldes, men med Arsenal har det en tendens til og skje ofte. Go natt smukken :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kvalmende å se kaptein Henry håne motspillere etter å ha score.

7921481[/snapback]

 

Så var det vel ikkje det han gjorde heller. Han viste på ein sint måte kva han meinte om tidssløseriet Kirkland hadde dreve med heile kampen. Usportslig var det, men eg forstår han godt. At Lehmann fekk gult kort første gongen han gjorde det, mens Kirkland slapp unna med det i 45 minutt før det, er heilt utruleg.

 

Arsenal viste seg ikkje frå si beste side i dag, på ingen måtar. Wigan fortjente meir enn dei fekk, men endeleg vann Arsenal ufortjent.

Lenke til kommentar
Kvalmende å se kaptein Henry håne motspillere etter å ha score.

7921481[/snapback]

 

Så var det vel ikkje det han gjorde heller. Han viste på ein sint måte kva han meinte om tidssløseriet Kirkland hadde dreve med heile kampen. Usportslig var det, men eg forstår han godt. At Lehmann fekk gult kort første gongen han gjorde det, mens Kirkland slapp unna med det i 45 minutt før det, er heilt utruleg.

 

Arsenal viste seg ikkje frå si beste side i dag, på ingen måtar. Wigan fortjente meir enn dei fekk, men endeleg vann Arsenal ufortjent.

7923938[/snapback]

Lehmann var ikke mye bedre etter at Arsenal gikk opp i 2-1, da han bevisst skulle kaste ballen inn på banen, men kastet den heller i reklameskiltet. Han fikk forøvrig gultkort 30 sekunder etter dette. Synes egentlig gansk synd på Wigan da de blir snytt for et klinkende klart straffespark deretter får Arsenal også godkjent et mål da en er offside... PJ må ha vært sur...

Endret av brutti
Lenke til kommentar
Da har du ikke fulgt med godt, jeg heier på Arsenal og veit godt hva han gjør med laget sitt. Wenger forsvarer dem kanskje alltid foran tv, samme som Mourinho. I virkelighet blir de kjeftet, feks Eboue med hans skuespill. Besøk gjerne Arsenal.com og følg med :)

7922414[/snapback]

Da har han ikke gjort en god nok jobb, for Arsenal har holdt på sånt piss gjennom flere år.

 

Og ikke si jeg følger dårlig med, du presterte å uttale at Carrick suger.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig må alle være mot Arsenal... Så kampen en gang til idag, må si ærlig at det var riktig gjort av Lehmann og Henry. Selv om det var usportslig, men det med straffe. Flamini var så vidt med berøring, Heskey er stor! HAn filmet

 

EDIT;Carrick suger ikke, han er overvurdert. Og Arsenal har ikke gjort det i mange år, Arsenal er faktisk en av de få som unngår unfair-play.. Du heier jo ManHester, som jusker jævlig mye

Endret av Fox
Lenke til kommentar
EDIT;Carrick suger ikke, han er overvurdert. Og Arsenal har ikke gjort det i mange år, Arsenal er faktisk en av de få som unngår unfair-play.. Du heier jo ManHester, som jusker jævlig mye

7925629[/snapback]

Heh, dette skrev du tidligere:

 

Ikke få meg til le! Carrick? Han er utrolig dårlig, foretrekker J.P.Park foran han. Park er sinnsyk god

7912234[/snapback]

 

Og jeg heier ManHester som jusker jævelig mye? Translatah aneyvon?

Lenke til kommentar
Selvfølgelig må alle være mot Arsenal... Så kampen en gang til idag, må si ærlig at det var riktig gjort av Lehmann og Henry. Selv om det var usportslig, men det med straffe. Flamini var så vidt med berøring, Heskey er stor! HAn filmet

 

EDIT;Carrick suger ikke, han er overvurdert. Og Arsenal har ikke gjort det i mange år, Arsenal er faktisk en av de få som unngår unfair-play.. Du heier jo ManHester, som jusker jævlig mye

7925629[/snapback]

 

Manchester United og juks er ikke to ord jeg assosierer med hverandre. Vi har hvertfall æren i behold.

Lenke til kommentar

Helt seriøst? Hvem klarer å si at Carrick er overvurdert? Vedkommede har hvertfall ikke sett noe spill av ham! Han var selve byggesten i Tottenham, noe Jol også har bekreftet!

 

I United har han vært den perfekte makkeren til Scholes! Han får til stadighet vist hvilket fotballhode han er! Han tar hele tiden de rette løpene og slår geniale pasninger! Så det å si at Michael Carrick er overvurdert, er rett og slett tøv! Han er undervurdert, det er det ingen tvil om!

Lenke til kommentar
Selvfølgelig må alle være mot Arsenal...

7925629[/snapback]

Ja når de oppfører seg slik ender det ofte sånn.

Så kampen en gang til idag, må si ærlig at det var riktig gjort av Lehmann og Henry.

Ja når fansen ikke er bedre kan man vel ikke forvente så mye av laget. Riktig gjort?!

Flamini var så vidt med berøring, Heskey er stor! HAn filmet

Tull, t.o.m Wenger uttalte at det var en feil avgjørelse. Å taklingen er ikke under diskusjon, dette var en feil av dommer ikke Arsenal/Flamini.

Lenke til kommentar
Lehmann var ikke mye bedre etter at Arsenal gikk opp i 2-1, da han bevisst skulle kaste ballen inn på banen, men kastet den heller i reklameskiltet. Han fikk forøvrig gultkort 30 sekunder etter dette.

7924744[/snapback]

 

Lehmann klarte på ingen måte å kaste vekk like mykje tid som Kirkland. Men greit nok, han kasta vekk tid han også, så slik sett var han ikkje noko betre. Men han vart jo straffa for det, noko Kirkland ikkje vart (til tross for at han kasta vekk altfor mykje tid)!

Lenke til kommentar
Lehmann klarte på ingen måte å kaste vekk like mykje tid som Kirkland. Men greit nok, han kasta vekk tid han også, så slik sett var han ikkje noko betre. Men han vart jo straffa for det, noko Kirkland ikkje vart (til tross for at han kasta vekk altfor mykje tid)!

7928197[/snapback]

Nå var det ikke det og kaste bort tid som var provoserende fra Lehmanns siden, men den demonstrative gesten med og kaste ballen i reklameskiltet. Å i tillegg etter og ha fått gult fortsetter han og drøye.

 

Men nuff said.

 

Carrick vil nok ikke ta Scholes sin rolle helt, grunnet sin meningsløse skuddfot ;)

Lenke til kommentar
Syns Carrick var sykt god for Tottenham i fjor. Har ikke vært like bra for man u i år, men han har begynt å spille bedre i det siste. Han har absolutt potensiale til å bli en viktig spiller som kan ta over for scholes etter hvert.

7927540[/snapback]

 

Det skal jeg ikke motsi deg :) Derfor synes jeg at han er overvurdert nå, særlig i forhold til ifjor. Men alle spillere trener naturligvis tid å tilpasse seg

Endret av Fox
Lenke til kommentar

Min helt :love:

 

Det er jo ikke gøy når folk vil ikke vinne, men skape og stå bakover hele tiden. Jeg ser på fotball for underholdning, ikke at mitt lag skal vinne. Det er mitt sekundær håp

 

 

Hyrlen, jeg kan lett finne umoralske hendelser ManU har gjort i siste. Men jeg har bedre å gjøre, dere ManU supportere har ikke liv og kan for min del finne alle "idiotiske situasjoner Arsenal har liksom gjort" med subjektiv øyne

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...