Gå til innhold

Premier League 2006/2007

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si at jeg er enig med dere ang Arsenal.. Makan oppførsel idag gitt, og de er liksom proffe! Men det med Flamini, må jeg forsvare litt. Hva med Wigan mot Clichy?Det med Henry og Lehmann er jeg enig, de burde oppføre seg. De er liksom forbilde for resten av laget og folk utenfor banen. Regner med at de får kjeft av Wenger ikveld, og det fortjener de.

Hyrlen, mener du seriøst at Henry burde få rødt kort? Det er Hall som burde få, for en takling han gjorde mot Clichy.

Tilbake til Carrick, jeg synes ikke at han har utrolig god overblikk. Jeg forventer ikke at han skal lage mål, men i øyene mine er han ikke god som folk påstår.

Endret av Fox
Lenke til kommentar

Da har du ikke fulgt med godt, jeg heier på Arsenal og veit godt hva han gjør med laget sitt. Wenger forsvarer dem kanskje alltid foran tv, samme som Mourinho. I virkelighet blir de kjeftet, feks Eboue med hans skuespill. Besøk gjerne Arsenal.com og følg med :)

Lenke til kommentar
Hyrlen, mener du seriøst at Henry burde få rødt kort?  Det er Hall som burde få, for en takling han gjorde mot Clichy.

7922212[/snapback]

Som jeg sier "om han skulle fulgt boka". Han går foran Kirkland på utspark og endrer retning flere ganger, dette skal belønnes med gult kort. Særlig siden han tydelig ytrer et eller annet som forbanner Kirkland, å nettopp har fått tilsnakk av dommer og dermed ikke viser han respekt.

Å hvis de får tilsnakk av Wenger så viser de det ikke mye på banen. Syns bare de blir verre og verre.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

En fra Wigan gjorde det akkurat samme. Jeg var ikke sæærlig glad for det Henry gjorde idag, men det er ikke riktig at dere angriper kun Arsenal når Wigan var ikke noe særlig bedre sjølv

Hyrlen, ja dette temaet har vi diskutert i gunners.no forum. At spillerne oppførte seg ofte dårlige, kun mot dårlig motstand. Mot Manu, liverpool osv oppførte de fint og spilte bra, åffer ikke også mot de dårlige. Synes at det er merkelig.

Endret av Fox
Lenke til kommentar
En fra Wigan gjorde det akkurat samme. Jeg var ikke sæærlig glad for det Henry gjorde idag, men det er ikke riktig at dere angriper kun Arsenal når Wigan var ikke noe særlig bedre sjølv

7922461[/snapback]

Når Arsenal har tendens til og oppføre seg slik hver kamp syns jeg det er riktig. Wigan ble amper ja, men det skjønner jeg godt etter Arsenals oppførsel og en dommer som knasker fleinsopp.

Oppførte seg ikke bra mot ManU sist kamp.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Tror pga de mangler en ledelse, har aldri syns at Henry er en god kaptein. Spesielt når de blir irriterte og klarer ikke å spille som de vil mot fysisk lag, og trenger noen som kan roe deres stresspuls ned. Det er min teori.

EDIT; Høh? Du er nok bare sur at vi vant, vi oppførte oss ikke dårlig i denne kampen. Kan ikke huske det i hvert fall, Manu prøvde å ta ut tid. De var barnslige i denne kampen, og filmet mye spesielt Van der Saar

Endret av Fox
Lenke til kommentar
EDIT; Høh? Du er nok bare sur at vi vant, vi oppførte oss ikke dårlig i denne kampen. Kan ikke huske det i hvert fall, Manu prøvde å ta ut tid. De var barnslige i denne kampen, og filmet mye spesielt Van der Saar

7922517[/snapback]

Van der sar ble sparket i ansiktet av Vidic. Eneste som var spekulativt av filming fra United sin side var Evra. Men dette skjedde i 60ende minutt, å jeg har vel aldri vært borti at et engelsk lag starter og hale tid så tidlig. I tillegg har vel aldri United vært kjent for usportslighet. Er en grunn til at Ferguson har et kjempeforhold til alle managere i PL, med unntak av Wenger.

Henry og Lehmann hadde seg et lite show på slutten av kampen. Synd du og dommeren ikke fikk med dere det, skulle vært belønnet med kort.

Lenke til kommentar
Jeg så det, jeg lo bare. De gjorde bare det ManU gjorde i begynnelse. Velfortjent sier jeg.

7922618[/snapback]

Da er du lite objektiv :) Men så klart, jeg ler å oppgitt over dommer og sportsligheten til Arsenal. Har gått fra en av de klubben i PL med store spillere som holdt seg for god til slikt, til å oppføre seg som en bakgårdsklubb uten styring. Nei få Winterburn, Adams, Nixon og Wright tilbake, mulig de ikke var helt ok utfor banen men på var de 100% proff.

Men slik blir det ofte med klubber som mister litt kontakt med grasrota når de henter inn så mange utenlandske i tradisjonelle PL.

Lenke til kommentar
Hyrlen, du er ikke noe bedre sjølv. Du er lite objektiv med ManU, jeg tør i det minste innrømme at Arsenal kan være fælt med usportslighet i siste. Du tør ikke en gang med laget ditt

7922688[/snapback]

Tør ikke? ManU har sine dårlige dager, men da blir det hardt slått ned på. Å innrømmer gjerne at Ronaldo faller lett, å at Evra skapte seg mot Arsenal. Jeg innrømmer aldri at United har for vane og være usportslig, eller at de halet tid i det 60ende minutt mot Arsenal. Grunn? Jo United er det mestscorende laget i Premier League, samt at de har sluppet inn minst mål. Å united har ALDRI for vane og legge seg bakpå, United gjorde ingen defensive bytter før lenge etter 0-1 målet. Så logikken min sier at du tar feil.

Lenke til kommentar

Mener du at filminga til Ronaldo eller prating til Rooney er ikke usportslig?? Det er enkelte spillerne i ManU som opptrer usportslige, samme gjelder med Arsenal. Det finnes også enkelte som er sportslig. Feks Cesc, han er en av de få ærlige spillere som beklager etter takling og prøver å unngå usportslig. Det gjelder også med Scholes.

Problemet her er jo at folk tror at alle i et lag kan ikke oppføre seg når en par spillere oppfører seg dårlige som Henry og Lehmann gjorde idag

Endret av Fox
Lenke til kommentar

Jeg medga jo nettopp at Ronaldo ikke var dydig. jeeeezz. Men laget i sin helhet er ikke kjent for usportslige episoder. At enkelte i United takler som villmenn og er aggresiv har vi da aldri stukket under en stol, men dette er finner man i alle leire.

Gunners angriper dommeren alle som en, å helst i flokk. United har Neville(som har rett til dette som kaptein) og Rooney. Men hvor mange gule kort er delt ut til United for munnbruk denne sesongen? Eventuelt hvor mange ganger har man sett slikt Lehmann gjorde mot Chelsea, ManU og Wigan++ idag fra United sin side?

Lenke til kommentar
Flokk? Flokk?!? Når? Er du sikker på det er Arsenal? Mener å huske at det er Chelsea jeg

7922947[/snapback]

Senest var vel idag når det ble blåst offside på Adebayor. 3stk regner jeg som flokk. Men den linjemannen løp bare fra dem siden Kirkland tok frisparket raskt :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...