Gå til innhold

Premier League 2006/2007

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke få meg til le! Carrick? Han er utrolig dårlig, foretrekker J.P.Park foran han. Park er sinnsyk god

7912234[/snapback]

Scorte ikke Carrick i dag da?

7913685[/snapback]

Park og Fletcher scorte i dag.

7913709[/snapback]

Pokkers hukkomelse... Glemte det, hvem scorte mot Liverpool?

7913763[/snapback]

Martins og Solano.

Lenke til kommentar
Ikke få meg til le! Carrick? Han er utrolig dårlig, foretrekker J.P.Park foran han. Park er sinnsyk god

7912234[/snapback]

Du har fotball forståelse som en geit © Lars Tjærnås.

Fox, du er så på bærtur..

Både Chelsea og United vinner ikveld...Skulle gjerne sett United hadde 9p ledelse før møtet på brua :)

Lenke til kommentar
Carrick er overvurdert! Og ja, jeg ser på alle kamper som blir vist på canal+

7916770[/snapback]

Hvis det er noe mannen er så er det undervurdert av alle som forventer overstegsfinter og krysskudd med en gang en overgangsum kommer over 200mill. Mannen snur spillet helt genialt, og han har et flott overblikk. Kan kanskje komme seg litt i duellspillet, men han veier opp for dette med flott 1 og 2 touch spill.

Lenke til kommentar
Carrick er overvurdert! Og ja, jeg ser på alle kamper som blir vist på canal+

7916770[/snapback]

Haha. Du driter deg bare mer og mer. :)

Jeg trodde faktisk at du hadde litt mellom ørene ang. forståelse for spillemåter og at ikke alle som blir kjøpt for en relativt stor sum skal måtte putte i bøtter og spann, but no.

Lenke til kommentar

Nettopp sett Arsenal - Wigan. Latterlig av dommerstaben, 2 offside mål av Arsenal og en klar straffe til Wigan som ikke blir blåst for.

Å nå fortsetter jeg min kritikk av Arsenal. Det laget har null respekt for dommeren, gjenger seg opp og som vanlig har kampen en amper stemmning grunnet Arsenals usportslighet. Henry og Lehmann fortsetter med provokasjonene sine, og resten av laget klager på hver eneste dommer avgjørelse. Henry skulle forøvrig hatt rødt rett etter sitt gule da han gikk frem og tilbake foran Kirkland om dommeren skulle fulgt boka.

Så resultatet av denne kampen ble vel egentlig ca 2-0 til Wigan og Arsenal skulle hvertfall hatt Flamini utvist pga av sin takling på Heskey som skulle skapt straffe.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...