Gå til innhold

Premier League 2006/2007

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det betyr at PL-pokalen 07/08 kommer til å stå i skapet på Anfield. ;)

7886900[/snapback]

Om jeg fikk en tier for hver gang noen sa det...

7887088[/snapback]

Ka forventer du? At supportere ikke skal tro på klubben sin?

Tør å påstå at eg har bedre grunnlag til å si det enn de siste årene. Vi er vel den av "de 4 store" som har hatt minst cash i det siste, men likevel vunnet så godt som alt untatt ligaen. Så nå som vi har fått litt frisk kapital har vi garantert større sjangse neste sesong.

Lenke til kommentar
Og det ER faktisk realistisk å håpe og tro på ligagullet..

7887731[/snapback]

Hehe, dere har vel trodd dette i 10år snart. Tror den største svakheten til Liverpool er faktisk akkurat dette, litt for høye skuldre og manglende bredde i stallen år etter år.

Lenke til kommentar

Nå er ikke jeg helt inne i det der, men om Glazer har påført gjelden sin til United har vel Liverpool hatt mer penger enn det United har?

Litt rart å se dere Liverpool fans snakke om en sjel og at "nei vi kan ikke selge sjela vår". Plutselig er klubben solgt, dere jubler med dollargliset deres og snakker med en gang om seier i PL neste år.

Trodde dere var annerledes enn Chelsea "fansen" jeg.

Lenke til kommentar
Nå er ikke jeg helt inne i det der, men om Glazer har påført gjelden sin til United har vel Liverpool hatt mer penger enn det United har?

Litt rart å se dere Liverpool fans snakke om en sjel og at "nei vi kan ikke selge sjela vår". Plutselig er klubben solgt, dere jubler med dollargliset deres og snakker med en gang om seier i PL neste år.

7889037[/snapback]

Vi har aldri solgt sjelen vår. Det er bare naturlig å skifte eiere av og til. Chelsea er jo et eksempel på hvordan en klubb for fotballens skyld ikke skal styres med uendelig med penger på overgangsmarkedet og en manager som gjør mer ille enn "bra". Kan love deg at Liverpool ikke kommer til å bli slik.

Ja, vi har mer penger til overganger, men om vi skulle kjøpe en spiller til £20 mill skulle det bare mangle. Se på de andre toppklubbene i england. Liverpool har aldri betalt mer enn ca £13 mill, som var for Cisse, mens f.eks chelski og man u har minst 3 spillere til over £20 mill.

Lenke til kommentar

7889037[/snapback]

Selge sjela? WTF? Forhåpentligvis merker vi ikke noe til de nye eierne forutenom ny stadion (som har vært lenge planlagt, og hadde blitt en realitet uansett) og nye spillere. Pool har ikke hatt verdens beste økonomi til spillerkjøp de siste årene, og har ikke kjøpt noen skikkelige toppspillere, men alikevel er vi med å kjemper nesten helt oppe i toppen, med litt mer midler til spillerkjøp nå, og vi er helt der oppe, glatt.. Tror neppe du finner mange Liverpoolsupportere som ønsker "Chelsea-tilstander", og det kommer det neppe til å bli heller.. Litt morsomt at du kritiserer Pool når United har like amerikansk eier..

Det siste du skreiv gidder jeg ikek kommentere en gang, blir bare kvalm..

Lenke til kommentar
For den som ikke har fått det med seg så har Liverpool fått seg nye eiere. Det betyr at PL-pokalen 07/08 kommer til å stå i skapet på Anfield. ;)

7886900[/snapback]

Jaja, dersom du tror at dette endrer alle problemer, da bør du kanskje tro om igjen :)

Men men, jeg skal ikke ta fra deg gleden ved å tro dette, selvfølgelig!

Til syvende og sist er det spillerne banen som må gjøre jobben!

Lenke til kommentar

ErlendRU prater om at Liverpool har hatt begrenset til spillekjøp. Allikevel brukte de mer enn ManUtd i sommer.

Og ser vi på en statistikk som viser kjøp fra 1996 til 2006 (Mars);

Chelsea: £387m

United: £245m

Liverpool: £205m

Arsenal: £155m

Ikke så veldig begrenset akkurat.

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar

Tenkte på ordentlige toppspillere, blei litt feil. Har aldri sett noen tall på det der, men det er nå hvertfall det som har stått overalt. Det at Liverpool brukte mer i sommer en ManU er jo helt uvesentlig egentlig, det vil jo da si at United har en god tropp, og ikke trenger flere spillere, mens Pool ikke har det. Det viser seg jo også på tabellen nå..

Lenke til kommentar
Betyr vel egentlig at United har handlet smartere enn Liverpool, gjør det ikke?

7891678[/snapback]

Det er meget mulig. Liverpool har litt for tynn stall til å kunne være helt der oppe, og det er det jeg håper vil løse seg nå. Mangler noen ordentlige klassespillere som Gerrard.

Lenke til kommentar
Mangler noen ordentlige klassespillere som Gerrard.

7891749[/snapback]

Og formen til Gerrard har heller ikke vært på topp i år.

Det viser seg på scoringsstatistikken.

7891929[/snapback]

Nå er det ikke scoringsstatestikken som bestemmer hvor bra en spiller, men jeg er enig i at Steven har mer å gå på. Han har kommet seg de siste ukene/månedene da, etter den trege starten.

Lenke til kommentar

link.

Vel Benitez som månedens manager, vel greit nok. Jeg mener personlig at Roeder snart bør få en slik han har trekt et skadeskutt Newcastle lag opp fra bunnen den siste tiden. Fabregas som månedens spiller? Den må jeg få forklart, er mange jeg kan sette foran han den siste måneden. Jeg nevner kampen mot United som eksempel.

Lenke til kommentar
Ja, vi har mer penger til overganger, men om vi skulle kjøpe en spiller til £20 mill skulle det bare mangle. Se på de andre toppklubbene i england. Liverpool har aldri betalt mer enn ca £13 mill, som var for Cisse,

Der ligger problemet. Dere kjøper feil spillere. Cisse var sykt god, jeg er enig men han sugde i Liverpool. Crouch kom vel for rundt 8 mill som ikke er en liten sum (selv om han har vært god synes jeg i hvertfall), Paletta og slike unge spillere koster jo en del penger hver og det var bomkjøp. Han har spilt f kamper og SUGD!

Jeg tror Benitez er sjalu på Wengers gode billige unge lag og at han prøver å lage sitt eget slikt lag og derfor kjøper han nå unge spillere.

Jeg tror Benitez kommer til å kjøpe et par gode spanjoler men at de kommer til å suge i PL

Endret av Jeg_ruler
Lenke til kommentar
Fabregas som månedens spiller? Den må jeg få forklart, er mange jeg kan sette foran han den siste måneden. Jeg nevner kampen mot United som eksempel.

7909626[/snapback]

Han er mye bedre enn alle spillerne på midbane som spiller for ManU når det gjelder blikk og pasning, Cesc har utrolig lav feilpasning prosent.. Men jeg synes at han var ikke noe særlig i to siste kampene, pga han er sliten (ung og alt der) og måtte spille siden andre sliter med skader.

Så jeg er både enig og uenig med deg :)

Endret av Fox
Lenke til kommentar
Fabregas som månedens spiller? Den må jeg få forklart, er mange jeg kan sette foran han den siste måneden. Jeg nevner kampen mot United som eksempel.

7909626[/snapback]

Han er mye bedre enn alle spillerne på midbane som spiller for ManU når det gjelder blikk og pasning, Cesc har utrolig lav feilpasning prosent.. Men jeg synes at han var ikke noe særlig i to siste kampene, pga han er sliten (ung og alt der) og måtte spille siden andre sliter med skader.

Så jeg er både enig og uenig med deg :)

7912195[/snapback]

Scholes har 92 % på pasning. Slår Fabregas lett. Blikk? Carrick har jævli bra blikk også.

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...