Gå til innhold

Premier League 2006/2007


Anbefalte innlegg

Må bare le av Bottenham, supporters hverdag kan deles i to perioder;

Pre-season: "I år blir vi serimestere, dere"!

Halvspilt serie: "Spark den h******s udugelige manageren"

 

Sier bare LOOOOOOOOOOOOOOL

7722266[/snapback]

 

Tviler på at noen Yids har forhåpninger om seriegull. CL-plass derimot. Og det å havne før Arsenal da. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som Newcastle-fan må jeg si at jeg synes denne seieren var veldig herlig. Selv om Tottenham styrte det meste i dag, er det veldig sterkt å beholde lagmoralen når du ligger under på bortebane. Og i tillegg er Newcastle sin bortestatistikk ikke akkurat imponerende lesning. Et veldig tilfredsstillende resultat. Sikkert en utrolig bra inspirasjonskilde for de mer yngre og usikre spillerne i Newcastle.

 

Selve kampen var rett og slett underholdning av ypperste klasse. :)

 

Ville egentlig bruke "United" om Newcastle, men regner med at det da ville blitt en del forvirring her, selv om Newcastle United het United rundt 7 år før Manchester United skiftet navn fra Newton heat i 1902.

Lenke til kommentar
...før Manchester United skiftet navn fra Newton heat i 1902.

7723764[/snapback]

 

Ikke dårlig å vite dette når du er Newcastle-fan vil jeg si :)

 

Satt og så kampen i går og jeg synes Newcastle var meget heldige i åpningsminuttene. Spurs var uheldige og udyktige da de ikke maktet å score på flere store målsjanser!

Men, 'Castle skal ha for at de ikke ga opp, de kjempet videre og kom tilbake på en sterk måte! Godt å se Butt bidra såpass! Herlige scoringer var det også.

Lenke til kommentar
Riise, Gamst, Doffen, Solskjær, Carew og Myhre.

 

I tillegg har vi jo spillere som Magnus Wolff Eikrem som spiller for aldersbestemte lag der nede. Jeg har ikke oversikten over alle juniorene som holder til på balløya.

7777792[/snapback]

Å Lundekvam nede i Championship.

Lenke til kommentar
Riise, Gamst, Doffen, Solskjær, Carew og Myhre.

 

I tillegg har vi jo spillere som Magnus Wolff Eikrem som spiller for aldersbestemte lag der nede. Jeg har ikke oversikten over alle juniorene som holder til på balløya.

7777792[/snapback]

Å Lundekvam nede i Championship.

7778678[/snapback]

Og Flo er der også.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...