Gå til innhold

Premier League 2006/2007

Anbefalte innlegg

Må bare le av Bottenham, supporters hverdag kan deles i to perioder;

Pre-season: "I år blir vi serimestere, dere"!

Halvspilt serie: "Spark den h******s udugelige manageren"

Sier bare LOOOOOOOOOOOOOOL

7722266[/snapback]

Tviler på at noen Yids har forhåpninger om seriegull. CL-plass derimot. Og det å havne før Arsenal da. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som Newcastle-fan må jeg si at jeg synes denne seieren var veldig herlig. Selv om Tottenham styrte det meste i dag, er det veldig sterkt å beholde lagmoralen når du ligger under på bortebane. Og i tillegg er Newcastle sin bortestatistikk ikke akkurat imponerende lesning. Et veldig tilfredsstillende resultat. Sikkert en utrolig bra inspirasjonskilde for de mer yngre og usikre spillerne i Newcastle.

Selve kampen var rett og slett underholdning av ypperste klasse. :)

Ville egentlig bruke "United" om Newcastle, men regner med at det da ville blitt en del forvirring her, selv om Newcastle United het United rundt 7 år før Manchester United skiftet navn fra Newton heat i 1902.

Lenke til kommentar
...før Manchester United skiftet navn fra Newton heat i 1902.

7723764[/snapback]

Ikke dårlig å vite dette når du er Newcastle-fan vil jeg si :)

Satt og så kampen i går og jeg synes Newcastle var meget heldige i åpningsminuttene. Spurs var uheldige og udyktige da de ikke maktet å score på flere store målsjanser!

Men, 'Castle skal ha for at de ikke ga opp, de kjempet videre og kom tilbake på en sterk måte! Godt å se Butt bidra såpass! Herlige scoringer var det også.

Lenke til kommentar
Hvorfor gå til en stor klubb hvor han ikke får særlig med spilletid?

7777395[/snapback]

Jeg var litt rask på avtrekkeren. Det skal selvfølgelig bli herlig å følge med på Carew i en stor liga tilgjengelig for oss nordmenn.

Spilletid? Ja, ingen spisser var vel sikret spilletid i Lyon, mye omrokkeringer etc.

Lenke til kommentar

Riise, Gamst, Doffen, Solskjær, Carew og Myhre.

I tillegg har vi jo spillere som Magnus Wolff Eikrem som spiller for aldersbestemte lag der nede. Jeg har ikke oversikten over alle juniorene som holder til på balløya.

Endret av LarsP
Lenke til kommentar

I tillegg har vi jo spillere som Magnus Wolff Eikrem som spiller for aldersbestemte lag der nede. Jeg har ikke oversikten over alle juniorene som holder til på balløya.

7777792[/snapback]

Å Lundekvam nede i Championship.

Lenke til kommentar
Nettopp derfor var det smart å dra til Villa som har langt svakere konkurranse på topp (Baroš, Ángel og Agbonlahor, hvor de to siste som regel brukes på kantene).

Flott for Carew og flott for oss nordmenn som elsker Premier League. :thumbup:

7777717[/snapback]

Baros går forøvrig motsatt vei.

Lenke til kommentar

7777792[/snapback]

Å Lundekvam nede i Championship.

7778678[/snapback]

Og Flo er der også.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...