NightKeeper Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Må bare le av Bottenham, supporters hverdag kan deles i to perioder;Pre-season: "I år blir vi serimestere, dere"! Halvspilt serie: "Spark den h******s udugelige manageren" Sier bare LOOOOOOOOOOOOOOL 7722266[/snapback] Tviler på at noen Yids har forhåpninger om seriegull. CL-plass derimot. Og det å havne før Arsenal da. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 På alle mulige Arsenal-forum (engelske, riktignok) eg har lest, kjem der Spurs-fans og påstår at Arsenal er eit lag på veg ned, mens dei er på veg opp. Det ser ikkje akkurat slik ut no. Lenke til kommentar
Dan_H Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Som Newcastle-fan må jeg si at jeg synes denne seieren var veldig herlig. Selv om Tottenham styrte det meste i dag, er det veldig sterkt å beholde lagmoralen når du ligger under på bortebane. Og i tillegg er Newcastle sin bortestatistikk ikke akkurat imponerende lesning. Et veldig tilfredsstillende resultat. Sikkert en utrolig bra inspirasjonskilde for de mer yngre og usikre spillerne i Newcastle. Selve kampen var rett og slett underholdning av ypperste klasse. Ville egentlig bruke "United" om Newcastle, men regner med at det da ville blitt en del forvirring her, selv om Newcastle United het United rundt 7 år før Manchester United skiftet navn fra Newton heat i 1902. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 ...før Manchester United skiftet navn fra Newton heat i 1902. 7723764[/snapback] Ikke dårlig å vite dette når du er Newcastle-fan vil jeg si Satt og så kampen i går og jeg synes Newcastle var meget heldige i åpningsminuttene. Spurs var uheldige og udyktige da de ikke maktet å score på flere store målsjanser! Men, 'Castle skal ha for at de ikke ga opp, de kjempet videre og kom tilbake på en sterk måte! Godt å se Butt bidra såpass! Herlige scoringer var det også. Lenke til kommentar
Dan_H Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 ...før Manchester United skiftet navn fra Newton heat i 1902. 7723764[/snapback] Ikke dårlig å vite dette når du er Newcastle-fan vil jeg si Hehe, fotballhistorie er kjekke greier det. Uansett klubb . Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 (endret) Apropos N'Castle.. Obafemi Martins er bare en utrolig interresant spiller, bare 22 år og meget solid. Målet hans var bare vannvittig deilig, ELSKER sånne mål Endret 18. januar 2007 av brutti Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Martins er da minst 35. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 (endret) http://en.wikipedia.org/wiki/Obafemi_Martins Full name Obafemi Akinwunmi Martins Date of birth October 28, 1984 (age 22) Place of birth Lagos, Nigeria Height 1.70 m Nickname Obagoal Position Striker Endret 18. januar 2007 av brutti Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Alltid noen som ikke skjønner spøken. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Herlig å se at Carew har skiftet beite til verdens beste liga. Blir spennende å se hva han kan utrette i Villa-drakten. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Tragisk at en spiller som rundtspilte Cannavaro i CL for noen mnd siden skal til en middels PL-klubb. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Hvorfor gå til en stor klubb hvor han ikke får særlig med spilletid? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Hvorfor gå til en stor klubb hvor han ikke får særlig med spilletid? 7777395[/snapback] Jeg var litt rask på avtrekkeren. Det skal selvfølgelig bli herlig å følge med på Carew i en stor liga tilgjengelig for oss nordmenn. Spilletid? Ja, ingen spisser var vel sikret spilletid i Lyon, mye omrokkeringer etc. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Nettopp derfor var det smart å dra til Villa som har langt svakere konkurranse på topp (Baroš, Ángel og Agbonlahor, hvor de to siste som regel brukes på kantene). Flott for Carew og flott for oss nordmenn som elsker Premier League. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Litt synd at Carew forlater Lyon. De var godt igang med CL og lå godt an, men blir bra å følge med Carew i Premier Leauge.. Hvor mange nordmenn har vi der nå? 6? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) Riise, Gamst, Doffen, Solskjær, Carew og Myhre. I tillegg har vi jo spillere som Magnus Wolff Eikrem som spiller for aldersbestemte lag der nede. Jeg har ikke oversikten over alle juniorene som holder til på balløya. Endret 22. januar 2007 av LarsP Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Riise, Gamst, Doffen, Solskjær, Carew og Myhre. I tillegg har vi jo spillere som Magnus Wolff Eikrem som spiller for aldersbestemte lag der nede. Jeg har ikke oversikten over alle juniorene som holder til på balløya. 7777792[/snapback] Å Lundekvam nede i Championship. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Nettopp derfor var det smart å dra til Villa som har langt svakere konkurranse på topp (Baroš, Ángel og Agbonlahor, hvor de to siste som regel brukes på kantene). Flott for Carew og flott for oss nordmenn som elsker Premier League. 7777717[/snapback] Baros går forøvrig motsatt vei. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Riise, Gamst, Doffen, Solskjær, Carew og Myhre. I tillegg har vi jo spillere som Magnus Wolff Eikrem som spiller for aldersbestemte lag der nede. Jeg har ikke oversikten over alle juniorene som holder til på balløya. 7777792[/snapback] Å Lundekvam nede i Championship. 7778678[/snapback] Og Flo er der også. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Tror Carew kan gjøre det bra i PL. Han har jo ferdighetene en PL-spiss trenger. Aston Villa er en klubb som har potensiale med en god manager i O'Neill, så dette kan bli spennende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg