Gå til innhold

Premier League 2006/2007


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Det skulle bare mangle at Terry fikk bot, men jeg er litt overrasket over at han ikke fikk karantene! Jeg er nesten overbevist om at dersom dette hadde vært en annen spiller, f.eks. tilhørende Manchester United, hadde han garantert fått karantene pluss bot!

7703933[/snapback]

 

Garantert. Jeg skal ikke være paranoid her, men tre kampers karantene på Rooney etter Amsterdam-turneringen og "slaget" på Ben Haim i 04 tok jo kaka.

 

Har gutta i Soho Square sluttet å få rubler fra brua? :!:

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar
Jeg mener det var på tide at Poll fikk litt kjeft. Utrolig at han fremdeles får dømme Premier League-fotball.

7704569[/snapback]

 

Du har et poeng her også, faktisk. Jeg liker ikke det Terry gjorde, men hvis det er én dommer som ikke skulle fått lov til å dømme Premier League, er det nettopp Graham Poll! Makan til elendig dommer finnes ikke på balløya, kanskje med unntak av Uriah Rennie.. Deler kanskje førsteplassen? :p

 

Muligens litt dobbeltmoral, men dette tilfellet er litt sært når det kommer til dommeren ;)

Lenke til kommentar

Om noen her inne så kampen mellom Wycombe Wanderers og Chelsea så la dere sikkert merke til spilleren Tommy Mooney. Om ikke han får en lignende reaksjon fra forbundet så bekrefter det bare mistanken om at forbundet er ute etter å "ta" spillere fra de store klubbene. Makan til sinnatagg skal man lete lenge etter.

Lenke til kommentar
Om noen her inne så kampen mellom Wycombe Wanderers og Chelsea så la dere sikkert merke til spilleren Tommy Mooney. Om ikke han får en lignende reaksjon fra forbundet så bekrefter det bare mistanken om at forbundet er ute etter å "ta" spillere fra de store klubbene. Makan til sinnatagg skal man lete lenge etter.

7710550[/snapback]

Nå så ikke jeg kampen, men det kan vel ha noe med språkbruken Terry brukte mot Poll.. Kanskje Mooney var sur og irritert ja, men hvis han klarte å begrense det sånn noenlunde så skal det vel ikke være nødvendig å gjøre slik man gjorde med Terry.. Nok en gang, jeg så ikke kampen, så dette er rene "spekulasjoner".

Lenke til kommentar
Han kjeftet og kalte dommeren for "cocksucker", "fucking idiot" og lignende (var ikke akkurat vanskelig å lese leppene hans). I tillegg gestikulerte han med hånden foran skrittet om hva han syntes om Makèlèlè. Utrolig at dommeren ikke reagerte.

7711009[/snapback]

Aha.. Ja, hvis det var såpass ja, da burde det vel få konsekvenser, selvom jeg tviler, siden laget er såpass langt ned i systemet..

Lenke til kommentar
Hæstad la ann godfoten på den tilbakepasningen ja! ;)

7714623[/snapback]

 

Chelsea vil kanskje ha han som playmaker etter den der :!:

7716704[/snapback]

Den var virkelig lavmåls, ikke plag gutten...

 

Hvis han vil bli bedre må han glemme det... Ikke bli huska på det hele tiden, engelske medier er tøffe nok...

 

Edit:

Krisemøte i Chelsea

 

Jaja, dette blir verre og verre... for Chelsea

Endret av SasaB
Lenke til kommentar

Kjempekamp i dag! Tottenham vs Newcastle.

 

Det var fullt kjør og angrep heile kampen, skifta fram og tilbake mellom lagene, Tottenham var nok det beste på banen, men takket være ein fantastisk Martins som me ikkje hadde sett mykje til før i kampen vart det 3 poeng. Målet hans, det andre til Newcastle var ein skikkeleg lekkerbisken, både det å faktisk plassere ballen der han gjorde og den fantastiske krafta han sendte den avgårde med.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...