Gå til innhold

Premier League 2006/2007


Anbefalte innlegg

Ja, man kan se at Chelsea sliter etter at de mista Cech. Mange av de ballene som Chelsea har hatt mot seg i år, hadde Cech tatt. Men men, sånn går det når man må bruke 3.keeperen, som etter min mening ikke er dårlig!

7594336[/snapback]

Tredjekeeper? De bruker jo ikke Hilario, men italieneren som er andrekeeper. Han er jo frisk nå, eller er det bare jeg som våser?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, man kan se at Chelsea sliter etter at de mista Cech. Mange av de ballene som Chelsea har hatt mot seg i år, hadde Cech tatt. Men men, sånn går det når man må bruke 3.keeperen, som etter min mening ikke er dårlig!

7594336[/snapback]

Tredjekeeper? De bruker jo ikke Hilario, men italieneren som er andrekeeper. Han er jo frisk nå, eller er det bare jeg som våser?

7594978[/snapback]

 

Trodde de brukte Hilario jeg. Hehe, er mulig jeg og surrer. Er jaggu ikke sikker nå :)

 

Dette var Chelsea sitt lag mot Wigan:

 

Hilario, Essien, Boulahrouz, Carvalho, A, Cole, Lampard, Makelele, Ballack, Kalou, Drogba, Robben.

Reserver:

Hedman, Sjevsjenko, Mikel, Geremi, Bridge.

 

Der er jo Hilario. Så tror de bruker han fortsatt ja!

Lenke til kommentar
Var sikker på at han kom til å velge Blackburn. Sikkert et bra valg i og med at han er sikker på å få fast plass.

 

John Terry er tilbake i trening allerede 24 timer etter operasjonen. For en spiller, for en mann! Go Blues! :D

7604572[/snapback]

Så mye fryd og gammen var det da vel ikke, han hadde jo fått beskjed om å ta seg en treningsøkt fordi det kunne redusere skaden.

Lenke til kommentar

Jeg gir dere oppdateringer:

Sheffield United - Arsenal 18:15

West Ham - Man.City 0 - 0

Watford - Wigan 1 - 1

Spurs - Liverpool 0 - 1

ManUtd - Reading 1 - 1

Everton - Newcastle 1 - 0

Chelsea - Fulham 1 - 1

Bolton - Por.mouth 2 - 1

Blackburn - Boro 1 - 0

Charlton - Villa 2 - 1

 

Edit 1:ManU 1,Reading 0. Klokka er 16:35

Edit 2:Chelsea 1, Fulham 1. Klokka er 16:36

Edit 3:ManU 1,Reading 1. Klokka er 16:40

Edit 4:Bolton 2,Poursmouth 1. Klokka er 16:44

Edit 5: Spurs 0, Liverpool 1. Klokka er 16:46<-Yes!

Edit 6: Watford 1, Wigan 1. Klokka er 16:49

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
Oi oi oi er Lampard igang med målene sine igjen nå?

 

6 poeng folkens, det er 2 kamper det, det er så mange kamper vi tapt hittil i år. Chelsea lekker jo, 8 mål på 4 kamper?

 

:hmm:

7607149[/snapback]

 

ja..det hakke vært så bra uten Cech og Terry...men syns ikke vi skal lekke så mye som vi gjør uten dem..JM er nødt til å ta noen krafttak..

 

håper Terry ogChech er raskt tilbake azz...vi kan ikke fortsette sånn :no:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...