Gå til innhold

Premier League 2006/2007


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hahaha, for et flatterende resultat. Chelsea burde vunnet med 3 eller 4 mål. Total utklassing, men sjansestatistikk vinner dessverre ikke fotballkamper. Jaja, trofèet havner uansett på brua. :)

7471426[/snapback]

Er noen av dere CSKA Chelski supporterne som er litt for sikker på nytt trofe. Jeg tror også det blir slik, men så bombesikre som dere er er et sjansespill. :)

Lenke til kommentar
Man skal alltid ha troen. :)

7471622[/snapback]

Jeg har troen på at United kan klare det, men jeg føler meg sikker på at knekken kommer snart, og at United taper kamper, vi har vært veldig heldige med skader nå. Om vi mister en spiller ut av 11'eren vår ser vi jo at det er noe som ikke fungerer.

Lenke til kommentar
Man skal alltid ha troen. :)

7471622[/snapback]

Jeg har troen på at United kan klare det, men jeg føler meg sikker på at knekken kommer snart, og at United taper kamper, vi har vært veldig heldige med skader nå. Om vi mister en spiller ut av 11'eren vår ser vi jo at det er noe som ikke fungerer.

7471800[/snapback]

Eneste spilleren som er uerstattelig er muligens Scholes, eller har vi rimlig god dekning over hele linja. Selv om spillet må legges litt om hvis Ronaldo eller Giggs er ute.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...