iDude Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Synes det er en skam for engelsk fotball at Poll får lov til å dømme! Han er kanskje den mest inkonsekvense og inkompetente dommeren jeg vet om! Skrekkelig dårlig! 7407874[/snapback] To tvilsomme straffer, og en offside på Adebayor (det så i alle fall slik ut)? Syns denne luringen har gjort nok for engelsk fotball etter hvert. Men, for å forsvare Poll(), Den handsen til van Persie var det tydeligvis ingen som oppdaget, og selv ikke Tottenham-spillerne protesterte etterpå. Canal plus kommentatorene fikk den heller ikke med seg første gang målet gikk i reprise Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Synes det er en skam for engelsk fotball at Poll får lov til å dømme! Han er kanskje den mest inkonsekvense og inkompetente dommeren jeg vet om! Skrekkelig dårlig! 7407874[/snapback] To tvilsomme straffer, og en offside på Adebayor (det så i alle fall slik ut)? Syns denne luringen har gjort nok for engelsk fotball etter hvert. 7412664[/snapback] Offside var det ikkje. (Det er uansett ikkje Poll sin avgjerelse å ta.) Lenke til kommentar
iDude Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Offside var det ikkje. 7413545[/snapback] Helt på grensa i alle fallhttp://www.youtube.com/watch?v=GOKRAHY3aI0 Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Noen som så kampen mellom reading og bolton idag på Canal+ sport 1 osv, og kan fortelle meg hvem som var kommentator i den kampen? Lenke til kommentar
fox Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Haha, må bare le av dere som klager på Arsenal. Arsenal eide tottenham i kampen. Ja jeg er enig at Poll sugde. En straffe er tvilsom, men første og tredje mål er helfortjent. Men min mening. Tottenham var faktisk heldig med kort, de burde ha fått to røde kort.. Venstreback og en lysbrun spiller, kommer ikke på deres navn huff.. Forresten Abe var alene mot keeper men ble blåst pga King falte, Abe rørte ham ikke! Latterlig Endret 8. desember 2006 av Fox Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Straffane var av den billige sorten, Chimbonda tok jo ballen og Rosicky falt som ein sekk. Andre straffen var hands på van Persie i før dei kom inn i straffefeltet. Arsenal vant fortent då, Tottenham var ikkje mykje å skryte av, possession var 75/25 i favør Arsenal på eit punkt i første omgang. Lenke til kommentar
fox Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) sjekk http://www.youtube.com/watch?v=ifCbRit8T0w...related&search= En spurs prøvde å dytte hans ansikt, fortjent sier jeg den nye gudshånd Endret 8. desember 2006 av Fox Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Begge spelarane har armen opp i trynet på den andre, det skjer ein meter utanfor 16-meteren og Persie tar ballen med seg med handa. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Uansett kan man ikke annet enn og le av årets Arsenal, eneste grunnen til at de ikke havner lavere enn fjerde er at nivå forskjellen mellom de 4 store og resten er enda for stor. Sa det før sesongen og sier det igjen, Stallen til Arsenal er for svak. Hadde de ikke fått Rosicky ville de vært skikkelig ute og syklet i år! For mens spesielt United har hevet spillet sitt, har Arsenal i tillegg blitt ødelagt av indre stridigheter. Mine tanker er nå om Wenger har mistet gnisten? I United og Chelsea er det rett ut om man viser trasighet og illojalitet mot klubben, men i Arsenal blir ikke slikt slått skikkelig ned på. Har jo mange eksempler på dette, Edu, Cole, Reyes og nå sist Henry. I Liverpool har jo faktisk Gerrard beholdt moralen selv om han ikke blir solgt, og han aksepterer å spille på et langt svakere lag enn hva hans kvaliteter tilsier. I Arsenal setter de seg på ræva og vil ikke spille, fantastiske typer må jeg si. Greit vi i United hadde Ronaldo som var litt sippete i sommer, men mannen hadde 3/4 av England mot seg i en alder av 20. I tillegg var han anklaget for voldtekt, å tidligere mistet faren sin. Med han var det faktisk forståelig og være usikker. Cole f.eks, vel han leter jo bare etter en større pengebok og suge på. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Har jo mange eksempler på dette, Edu, Cole, Reyes og nå sist Henry. 7457874[/snapback] Tydeleg at ingen andre enn Arsenal-supporterar gidd å høyre på kva Henry sei. Fleire gongar (første gongen allereie før kampen mot Tottenham) gjekk han ut å sa kva grunnen til at han ikkje spelte var. Og til den her: "I Arsenal setter de seg på ræva og vil ikke spille, fantastiske typer må jeg si." ...hæ? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Har jo mange eksempler på dette, Edu, Cole, Reyes og nå sist Henry. 7457874[/snapback] Tydeleg at ingen andre enn Arsenal-supporterar gidd å høyre på kva Henry sei. Fleire gongar (første gongen allereie før kampen mot Tottenham) gjekk han ut å sa kva grunnen til at han ikkje spelte var. Og til den her: "I Arsenal setter de seg på ræva og vil ikke spille, fantastiske typer må jeg si." ...hæ? 7459612[/snapback] Jeg har hørt hva Henry sier, men også hva Wenger har sagt. Kanskje galt og trekke Henry inn i sammenheng med de andre, men men. Og til det siste, Reyes og Cole. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 3-1 til Newcastle over Blackburn, eit veldig godt resultat. Har ikkje tapt på fem kampar no, ein negativ trend er snudd. Uavgjort mot Charlton og Arsenal, så tre strage sigrar mot Portsmouth, Reading og Blackburn. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Herlig med nok en seier. Godt å se at Martins begynner score, spesielt når verken Owen eller Ameobi er tilbake med det første Endret 9. desember 2006 av ingveh Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Hoho, arsenal leder over chelsea.. En av de få gangene jeg faktisk er glad for at arsenal leder i en kamp.. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 At Chelsea ikke scoret er jo et vidunder. Målet til Essien er det bare og ta av seg hatt og alt man har for, et vannvittig treff var det! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 1-1, avstanden til Manchester United blir stadig større. Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 så utrolig uflaks at vi ikke scorer på overtid..både essien og lampard traff treverket.. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Ser ut som det er krise i CSKA Chelsea leiren nå. Supporterne har kommet til en konklusjon på at Mourinho må gå og at Arsenal alltid er et flaxe-lag. Og seeee så god norsk disse 14 år gamle Chelsea supporterne har: åååååååååååååååååååååå arsenal hadde bere flaks essien skårte og sate ballen i tverlegeren og lampard i stonga Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) Ser ut som det er krise i CSKA Chelsea leiren nå. Supporterne har kommet til en konklusjon på at Mourinho må gå og at Arsenal alltid er et flaxe-lag. Og seeee så god norsk disse 14 år gamle Chelsea supporterne har: åååååååååååååååååååååå arsenal hadde bere flaks essien skårte og sate ballen i tverlegeren og lampard i stonga 7470720[/snapback] Når begynte vi og bry oss om grammatikk og rettskrivng her på forumet? Endret 10. desember 2006 av Tee_C Lenke til kommentar
fakey Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Ser ut som det er krise i CSKA Chelsea leiren nå. Supporterne har kommet til en konklusjon på at Mourinho må gå og at Arsenal alltid er et flaxe-lag. Og seeee så god norsk disse 14 år gamle Chelsea supporterne har: åååååååååååååååååååååå arsenal hadde bere flaks essien skårte og sate ballen i tverlegeren og lampard i stonga 7470720[/snapback] Når begynte vi og bry oss om grammatikk og rettskrivng her på forumet? 7470769[/snapback] Den dagen det ble vanskelig å lese hva folk skrev pga. dårlig grammatikk og rettskriving. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg