Gå til innhold

Premier League 2006/2007

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Englands største hatoppgjør idag, gleder meg.

Samt Boro - United  :)

7406497[/snapback]

Er det nå egentlig Englands største? :hmm:

Når jeg tenker hatoppgjør så er det Everton - Liverpool, Arsenal - Tottenham (som forøvrig spilles i dag kl 13.45), Milwall - Chelsea og Manchester City - Manchester United som slår meg først (Manchester United - Liverpool er også et veldig hett oppgjør).

Lenke til kommentar
Englands største hatoppgjør idag, gleder meg.

Samt Boro - United  :)

7406497[/snapback]

Er det nå egentlig Englands største? :hmm:

Når jeg tenker hatoppgjør så er det Everton - Liverpool, Arsenal - Tottenham (som forøvrig spilles i dag kl 13.45), Milwall - Chelsea og Manchester City - Manchester United som slår meg først (Manchester United - Liverpool er også et veldig hett oppgjør).

7406719[/snapback]

? Les hva jeg skriver, det står samt foran Boro - United :)

Englands største hatoppgjør; The North London Derby mellom Arsenal og Spurs :)

Lenke til kommentar
noen som har hørt noe om spisser til man u i det siste eller?.. blir spennede og se hva som skjer i januar.. blir nesten som jeg gleder meg til jul og nyttår er over:S

7395873[/snapback]

Gratulere med Henke, klassespiller..

7407269[/snapback]

Vi gir han en verdig avslutning på karrieren.

Beste stedet å avslutte en legendarisk tid som fotballspiller, og han netter nok et par for oss også skal du se.

Lenke til kommentar
noen som har hørt noe om spisser til man u i det siste eller?.. blir spennede og se hva som skjer i januar.. blir nesten som jeg gleder meg til jul og nyttår er over:S

7395873[/snapback]

Gratulere med Henke, klassespiller..

7407269[/snapback]

Vi gir han en verdig avslutning på karrieren.

Beste stedet å avslutte en legendarisk tid som fotballspiller, og han netter nok et par for oss også skal du se.

7407316[/snapback]

Han avslutter ikke hos oss da, han skal ha en sessong etter Uniteds lån.

Lenke til kommentar
Angående hatoppgjør, Newcastle - Sunderland er vel ikke den mest vennlige kampen det heller.

7411761[/snapback]

De aller fleste kampene i England er ikke vennlige. Supporterne er veldig kreative med banninga og drittsnakket mot hverandre. Men herregud.. det er jo engelsk men da..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...