El-Deno Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Englands største hatoppgjør idag, gleder meg. Samt Boro - United 7406497[/snapback] og Man Utd knuser dem Tipper 2-0 til Man Utd Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Englands største hatoppgjør idag, gleder meg. Samt Boro - United 7406497[/snapback] Er det nå egentlig Englands største? Når jeg tenker hatoppgjør så er det Everton - Liverpool, Arsenal - Tottenham (som forøvrig spilles i dag kl 13.45), Milwall - Chelsea og Manchester City - Manchester United som slår meg først (Manchester United - Liverpool er også et veldig hett oppgjør). Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Kan du gi meg den linken, siden jeg ikke fikk akkurat det med meg... 7403586[/snapback] Here you are. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Englands største hatoppgjør idag, gleder meg. Samt Boro - United 7406497[/snapback] Er det nå egentlig Englands største? Når jeg tenker hatoppgjør så er det Everton - Liverpool, Arsenal - Tottenham (som forøvrig spilles i dag kl 13.45), Milwall - Chelsea og Manchester City - Manchester United som slår meg først (Manchester United - Liverpool er også et veldig hett oppgjør). 7406719[/snapback] ? Les hva jeg skriver, det står samt foran Boro - United Englands største hatoppgjør; The North London Derby mellom Arsenal og Spurs Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Kan du gi meg den linken, siden jeg ikke fikk akkurat det med meg... 7403586[/snapback] Here you are. 7406755[/snapback] Takk, men den var ikke fulstendig, ser ikke mange lag... Men jaja... Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Takk, men den var ikke fulstendig, ser ikke mange lag... Men jaja... 7406807[/snapback] Alt jeg skulle gjøre var å vise at det var fakta det LarsP sa, og det kommer vel godt fram her? 1. Barcelona 2. United 3. Real Madrid 4. Chelsea Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 ? Les hva jeg skriver, det står samt foran Boro - United Englands største hatoppgjør; The North London Derby mellom Arsenal og Spurs 7406778[/snapback] Pokker, jeg må være blind. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 noen som har hørt noe om spisser til man u i det siste eller?.. blir spennede og se hva som skjer i januar.. blir nesten som jeg gleder meg til jul og nyttår er over:S 7395873[/snapback] Gratulere med Henke, klassespiller.. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 noen som har hørt noe om spisser til man u i det siste eller?.. blir spennede og se hva som skjer i januar.. blir nesten som jeg gleder meg til jul og nyttår er over:S 7395873[/snapback] Gratulere med Henke, klassespiller.. 7407269[/snapback] Vi gir han en verdig avslutning på karrieren. Beste stedet å avslutte en legendarisk tid som fotballspiller, og han netter nok et par for oss også skal du se. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 noen som har hørt noe om spisser til man u i det siste eller?.. blir spennede og se hva som skjer i januar.. blir nesten som jeg gleder meg til jul og nyttår er over:S 7395873[/snapback] Gratulere med Henke, klassespiller.. 7407269[/snapback] Vi gir han en verdig avslutning på karrieren. Beste stedet å avslutte en legendarisk tid som fotballspiller, og han netter nok et par for oss også skal du se. 7407316[/snapback] Han avslutter ikke hos oss da, han skal ha en sessong etter Uniteds lån. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Han avslutter ikke hos oss da, han skal ha en sessong etter Uniteds lån. 7407421[/snapback] Hmm, hvor gammel er han nå? Skulle tro at det var på tide å legge opp, men bra at han fortsetter! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Poll klarer å ødelegge Arsenal - Tottenham, en skam. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Det er ikke akkurat den første kampen i år herr Poll har ødelagt. På tide at han får seg et rapp på fingrene fra forbundet. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Synes det er en skam for engelsk fotball at Poll får lov til å dømme! Han er kanskje den mest inkonsekvense og inkompetente dommeren jeg vet om! Skrekkelig dårlig! Det sier jo sitt da han presterte å gi én og samme spiller TRE gule kort under sommerens VM... Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Van Persie skulle da aldrig hatt noe straffe spark, klar hands før han ramler inne i 16. Arsenal var bedre en Spurs idag uansett, men ser ikke ut som Tottenham er helt patente på bortebane gitt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 liverpool is back in action,,første borteseier idag, detta går endeli riktig vei Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 liverpool is back in action,,første borteseier idag, detta går endeli riktig vei 7408670[/snapback] Morsomt i dag ja... Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Angående hatoppgjør, Newcastle - Sunderland er vel ikke den mest vennlige kampen det heller. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Angående hatoppgjør, Newcastle - Sunderland er vel ikke den mest vennlige kampen det heller. 7411761[/snapback] De aller fleste kampene i England er ikke vennlige. Supporterne er veldig kreative med banninga og drittsnakket mot hverandre. Men herregud.. det er jo engelsk men da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg