Sameboe Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 ManU vinner nok kampen til helga, selv om Chelsea driter penger. Det er bare litt synd at Solskjær ikke kan være med. Vis jeg ikke tar feil tror jeg at de vil prøve Hedman i mål, vis ikke Cuddicini tar plassen. Men slepper Chech i mål. Så dette vil gå inn, tro meg Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 ManU vinner nok kampen til helga, selv om Chelsea driter penger. Det er bare litt synd at Solskjær ikke kan være med. Vis jeg ikke tar feil tror jeg at de vil prøve Hedman i mål, vis ikke Cuddicini tar plassen. Men slepper Chech i mål. Så dette vil gå inn, tro meg 7305479[/snapback] hva er det du snakker om a? Chelsea spiler(les:vinner) mot West Ham..mens Manchester Dritt spiller mot Sheffield W... Lenke til kommentar
fakey Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 ManU vinner nok kampen til helga, selv om Chelsea driter penger. Det er bare litt synd at Solskjær ikke kan være med. Vis jeg ikke tar feil tror jeg at de vil prøve Hedman i mål, vis ikke Cuddicini tar plassen. Men slepper Chech i mål. Så dette vil gå inn, tro meg 7305479[/snapback] hva er det du snakker om a? Chelsea spiler(les:vinner) mot West Ham..mens Manchester Dritt spiller mot Sheffield W... 7305490[/snapback] Du var kul når du snakket Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 ManU vinner nok kampen til helga, selv om Chelsea driter penger. Det er bare litt synd at Solskjær ikke kan være med. Vis jeg ikke tar feil tror jeg at de vil prøve Hedman i mål, vis ikke Cuddicini tar plassen. Men slepper Chech i mål. Så dette vil gå inn, tro meg 7305479[/snapback] hva er det du snakker om a? Chelsea spiler(les:vinner) mot West Ham..mens Manchester Dritt spiller mot Sheffield W... 7305490[/snapback] Du var kul når du snakket 7305851[/snapback] har du ikke noe annet å gjøre enn å leke tulling eller? Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 (endret) Jeg synes det er så utroolig tøft når folk lager morsomme navn på andre klubber, legger til dritt på slutten ogsånt. Du må jammen være kul ... Edit: heier du på Chelsea og, ja. Du er av den sorten, helt sikkert medgangsupporter. Endret 17. november 2006 av Jyrgen Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Jeg synes det er så utroolig tøft når folk lager morsomme navn på andre klubber, legger til dritt på slutten ogsånt. Du må jammen være kul ... Edit: heier du på Chelsea og, ja. Du er av den sorten, helt sikkert medgangsupporter. 7306272[/snapback] hah..jeg har støttet Chelsea lengre enn du aner..vær ihugga chelsea fan da flo spilte der..og klubben tok hele hjertet mitt da Robben( som jeg har følgt siden han spilte i groningen) kom til klubben.. hvis det er Manchester Dritt dere reagere så mye på..så prøvde jeg bare å henge meg på den barnlige tonen dere har hatt i denne tråden, hvertfall når dere diskuterer Chelsea.. men hvis dere ikke liker det, så er det bare å si ifra liksom..trnger ikke å leke tulling heller..jeg har ingenting imot å endre innleggen mine.. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Jeg synes det er så utroolig tøft når folk lager morsomme navn på andre klubber, legger til dritt på slutten ogsånt. Du må jammen være kul ... Edit: heier du på Chelsea og, ja. Du er av den sorten, helt sikkert medgangsupporter. 7306272[/snapback] hah..jeg har støttet Chelsea lengre enn du aner..vær ihugga chelsea fan da flo spilte der..og klubben tok hele hjertet mitt da Robben( som jeg har følgt siden han spilte i groningen) kom til klubben.. hvis det er Manchester Dritt dere reagere så mye på..så prøvde jeg bare å henge meg på den barnlige tonen dere har hatt i denne tråden, hvertfall når dere diskuterer Chelsea.. men hvis dere ikke liker det, så er det bare å si ifra liksom..trnger ikke å leke tulling heller..jeg har ingenting imot å endre innleggen mine.. 7306363[/snapback] Husker du Gullit? Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Jeg synes det er så utroolig tøft når folk lager morsomme navn på andre klubber, legger til dritt på slutten ogsånt. Du må jammen være kul ... Edit: heier du på Chelsea og, ja. Du er av den sorten, helt sikkert medgangsupporter. 7306272[/snapback] hah..jeg har støttet Chelsea lengre enn du aner..vær ihugga chelsea fan da flo spilte der..og klubben tok hele hjertet mitt da Robben( som jeg har følgt siden han spilte i groningen) kom til klubben.. hvis det er Manchester Dritt dere reagere så mye på..så prøvde jeg bare å henge meg på den barnlige tonen dere har hatt i denne tråden, hvertfall når dere diskuterer Chelsea.. men hvis dere ikke liker det, så er det bare å si ifra liksom..trnger ikke å leke tulling heller..jeg har ingenting imot å endre innleggen mine.. 7306363[/snapback] Husker du Gullit? 7306392[/snapback] ALle vet nok hvem Gullit er..har sett han med chelsea drakt..men har nok ikke sett han spille..tror han spilte i Chelsea i 95 og 96?..da var jeg jo bare6/7 år..var ikke så inn i fotball da Lenke til kommentar
fakey Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Jeg synes det er så utroolig tøft når folk lager morsomme navn på andre klubber, legger til dritt på slutten ogsånt. Du må jammen være kul ... Edit: heier du på Chelsea og, ja. Du er av den sorten, helt sikkert medgangsupporter. 7306272[/snapback] hah..jeg har støttet Chelsea lengre enn du aner..vær ihugga chelsea fan da flo spilte der..og klubben tok hele hjertet mitt da Robben( som jeg har følgt siden han spilte i groningen) kom til klubben.. hvis det er Manchester Dritt dere reagere så mye på..så prøvde jeg bare å henge meg på den barnlige tonen dere har hatt i denne tråden, hvertfall når dere diskuterer Chelsea.. men hvis dere ikke liker det, så er det bare å si ifra liksom..trnger ikke å leke tulling heller..jeg har ingenting imot å endre innleggen mine.. 7306363[/snapback] Husker du Gullit? 7306392[/snapback] ALle vet nok hvem Gullit er..har sett han med chelsea drakt..men har nok ikke sett han spille..tror han spilte i Chelsea i 95 og 96?..da var jeg jo bare6/7 år..var ikke så inn i fotball da 7306458[/snapback] Vel, jeg var 1 år yngre enn deg, men jeg husker da Gullit var spillende trener til 98 eller 99? Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 (endret) Vel, jeg var 1 år yngre enn deg, men jeg husker da Gullit var spillende trener til 98 eller 99? sant det..han hadde stor suksess med Chelsea..husker det nå som du sier det slutta han ikke og dro til Newcastle pga uenigheter med styret i Chelsea..tror det var i 97/98..hvis jeg ikke tar helt feil.. men som sagt..jeg var meget ung..og hadde ikke så veldig stor interesse for trenere/managere..og hvor de dro osv..den kom litt senere ..men Flo, zloa osv husker jeg..de kan jeg ikke glemme Endret 17. november 2006 av MyoK Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Vel, jeg var 1 år yngre enn deg, men jeg husker da Gullit var spillende trener til 98 eller 99? sant det..han hadde stor suksess med Chelsea..husker det nå som du sier det slutta han ikke og dro til Newcastle pga uenigheter med styret i Chelsea..tror det var i 97/98..hvis jeg ikke tar helt feil.. men som sagt..jeg var meget ung..og hadde ikke så veldig stor interesse for trenere/managere..og hvor de dro osv..den kom litt senere ..men Flo, zloa osv husker jeg..de kan jeg ikke glemme 7306671[/snapback] Ahh... husker da Zola ble hentet til Chelsea, han kunne ikke et ord Engelsk. Ruud sa noe sånt som: "Vel, han kan ikke så mye engelsk, men vent å se hvilke ferdigheter han kan utrette på fotballbanen". Husker fremdeles da han brukte hele Unitedforsvaret som rundingsbøye før han satte ballen bak danske-peter... Gode minner. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Erland Johnsen, Dennis Wise, Gianfranco Zola, Frank Leboeuf, Dan Petrescu, Roberto Di Matteo, Steve Clarke & Craig Burley. <3 Lenke til kommentar
fakey Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Liverpool mister 2 poeng igjen. Hvor latterlig gøy er ikke dette? 16 poeng bak oss etter 13 runder. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Liverpool mister 2 poeng igjen. Hvor latterlig gøy er ikke dette? 16 poeng bak oss etter 13 runder. 7311787[/snapback] Det er jævlig deilig, rett og slett. Huff, nå får jeg sikkert kjeft for å ikke bry meg om mitt eget lag. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Å endre et lags navn, kalle andre for tullinger, og ellers holde en sarkastisk og barnslig tone kan dere holde dere for gode til. Ytterligere overtramp vil besvares med passende reakson Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Bra tiltak, men det er alltid noen der ute som aldri klarer å la være. Skulle så gjerne visst hvorfor man gjør det... Et eller annet hvisker ordet misunnelse i øret mitt... Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 (endret) Utruleg så lite som skal gå Arsenals vei no. Anelka skyt i tverrliggar og inn, Ljungberg headar i tverrligar og ut. Arsenal sløsar vekk sjanse etter sjanse, mens Bolton drep kampen med eit offside-mål. 2 gongar i treverket mot Hamburg, 3 gongar mot Bolton Arsenal har hatt 89 forsøk mot mål i sine fire 1-1 kampar på Emirates, motstandarane 10. Latterlig så dei sløsar. Endret 25. november 2006 av TomWhittaker Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Vært mye stygt i førsteomgang på OT i dag. Tenker spesiellt på albuen til Drogba. Virket ganske overlagt.. Menmen. Han Vidic fortjener nå all dengen han kan få. Bra prestasjon av Saha på målet også. Tipper likevel at vi får se det røde kortet i løpet av andre. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Seier til Newcastle! Me er på vei opp frå bunnstriden. Såg ikkje kampen, men i følge kommentatorane spelte me ganske bra. Portsmouth har hatt eit par tap i det siste, men dei ligg tross alt på 4. plass på tabellen. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Herlig med seier Newcastle spilte til tider svært bra, og en god James i Pompey-målet hindret større tap. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg