Gå til innhold

Premier League 2006/2007


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Manchester United har vært veldig solide i år, Chelsea skal få kamp om gullet. Arsenal har havna 7 poeng bak, nok av tid til å ta det inn igjen sjølvsagt, men du skal ikkje tape mange poeng før gullet glipper.

7190875[/snapback]

Husk på at Arsenal har spilt en kamp mindre en de andre på topp. Vinner vi den ligger vi bare 4 poeng bak ;)

7210991[/snapback]

 

Arsenal har sløst sjansene sine for mye... Bare se på Everton kampen der det ble 1-1 og Arsenal skapte 20 sjanser og Everton 2 :)...enda et eksempel er onsdagens CL kamp der Arsenal klarte bare 0-0 mot CSKA Moskva etter å ha sløst mange sjanser.

Lenke til kommentar

Hihi, må si jeg morer meg skikkelig over det. Ikke fordi jeg har noe imot Newcastle, men fordi jeg har et par Newcastle-venner som kan være en pest og plage når det går dårlig med Liverpool. Hadde Newcastle rykket ned, tror jeg jeg hadde kommet til himmelen. :D

 

Nei, men ingen tvil om at Roeder må gå, og det må skje fort med hans resulater. Newcastle har en stall god nok til å ligge på øvre del av tabellen. Han har ikke supporternes tillit, og det virker ikke akkurat som om han motiverer spillerne heller.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...